چگونه موضوع تولید محتوا را پیدا کنیم؟

تولید محتوا یکی از ارکان اصلی کسب و کار اینترنتی است و به دنبال آن رونق کسب و کار را به دنبال دارد، اما نکته م

توسط ATRINNEWS در 12 خرداد 1401

تولید محتوا یکی از ارکان اصلی کسب و کار اینترنتی است و به دنبال آن رونق کسب و کار را به دنبال دارد، اما نکته مهم در این زمینه این است که می توانید اولین و تمیزترین موضوع را برای تولید محتوا بیابید. زمانی که مجبور باشید هر روز مقاله‌هایی را برای خود یا سایر مشتریان تهیه و تحویل دهید، این امر دشوارتر می‌شود. بنابراین، توانایی یافتن موضوعات کافی بسیار مهم است.

 

موضوعی که بیان می‌کنید خلاقیت و نوآوری شما را به نمایش می‌گذارد، بنابراین سعی کنید با استفاده از ابزارهای مناسب با دنیای اطراف خود به‌روز باشید. در این مقاله به شما یاد می دهیم که چگونه موضوع محتوا را بیاموزید. با ما بمان

 

 

 

موضوعات محتوا را با ابزار TRAPIT پیدا کنید

یکی از قدرتمندترین ابزارها برای یافتن موضوعات جدید Trapit است که کار شما را آسان می کند. این ابزار قابلیت جستجوی تمامی مقالات در اینترنت را دارد و می توانید به سرعت به همه آنها دسترسی داشته باشید.

 

ویژگی سرگرم کننده تراپ این است که می توانید با جستجوی هر موضوعی که به آن علاقه دارید، تمام مقالات مرتبط با موضوع خود را بیابید. به این ترتیب، شما نیازی به جستجوی زیاد ندارید، می توانید مقالاتی مانند مقاله خود را در کمترین زمان پیدا کنید. این ابزار سفارش تولید محتوا را آسان می کند.

 

سونار تنها ابزاری برای جستجوی موضوعات محتواست

معمولاً شخصی که صاحب یک فروشگاه پوشاک یا مثلاً خواربارفروشی است، وقتی در فروشگاه خود محصولی را سفارش می دهد، فروش و درآمد قبلی او نسبت به سایر کالاها بیشتر است، درست است؟ محتوا همان تولید است.Koara ابزار خوبی برای یافتن عنوان محتوا است

یکی از قدرتمندترین ابزارها برای یافتن موضوعات و ایده های جدید Quora است. این ابزار در واقع شما را به سایر نقاط جهان متصل می کند، بنابراین می توانید از کمک متخصصان استفاده کنید. در اینجا چند راه برای تعامل با این ابزار برای یافتن ابزارهای جدید آورده شده است:

 

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف در مورد مقاله خود در این ابزار به اشتراک بگذارید. می توان به سوالاتی پاسخ داد که می تواند در حل مشکلات به شما کمک شایانی کند.

علاوه بر این، می توانید عنوان و موضوع مورد نظر خود را وارد کنید و تمامی پرسش ها و پاسخ های استفاده شده در آن ابزار را مشاهده کنید. این ویژگی به بسیاری از سوالات شما در مورد یک موضوع جدید پاسخ می دهد.

یکی دیگر از ویژگی های استفاده شده در ابزار Quora این است که دسته ها و زیر مجموعه ها را در اختیار شما قرار می دهد.

به توییتر بروید و موضوعات جدید تولید محتوا را بیابید

توییتر یکی از شبکه های اجتماعی با قابلیت یافتن موضوعات جدید است. در این فضا سوالات کلیدی زیادی مطرح و در مقابل سوالات مطرح می شود تا بتوانید به راحتی نیاز افراد را شناسایی کنید و سپس از آنها به عنوان ایده در مطالب خود استفاده کنید و این عالی است.

 

اگر کلمه مورد نظر خود را وارد کنید، می توانید تمام توییت های مربوط به آن را پیدا کنید. این شما را با جدیدترین سؤالات افراد جدید آشنا می کند، بنابراین بهتر می توانید در مورد موضوعات جدید تصمیم بگیرید.بخشی از یادگیری برای ایجاد سریع نسل از یک محتوای سریع می تواند از توییتر برای آگاهی از مشکلات افراد استفاده کند.

 

 برای یافتن عنوان از ابزار Evernote استفاده کنید

بعضی اوقات ممکن است به دنبال مقالات مختلفی باشید که در آن ایده ایجاد کرده اید ، ممکن است به استفاده از استفاده فکر کنید. شما باید منتظر آن باشید تا فراموشش کند ، اینطور نیست؟ یکی دیگر از محبوبیت ها و سلاح های کاربردی گسترده که کاربران می توانند ایده و موضوع جدیدی پیدا کنند ، که می تواند انواع مختلفی از موضوعات را نجات دهد.

 

ویژگی بسیار جالب این سلاح این است که می توانید کلمات کلیدی را از مقاله ای که می توانید تعریف کنید ، و سپس به دنبال کلمات کلیدی و مقالات و موضوعات مربوطه باشید. این فقط با صرفه جویی در کلمات کلیدی اتفاق می افتد ، این کار در ابزار Evernote آسان خواهد بود.

 

برای به دست آوردن بهترین دیوار از معاشرت استفاده کنید

 

 

 

 

بهترین سلاح های موجود در یافته ها برای استفاده از ذکر اجتماعی استفاده می شود و او تمام موضوعات مربوط به موضوع شما را ارائه می دهد. در این سلاح ، مانند ابزار توییتر ، در مورد هر Specime سؤالی دارید.

 

استفاده از ذکر اجتماعی به زبان انگلیسی ساده تر است ، اما اگر روان نباشید ، ممکن است روان داشته باشید. لیست آزمایشات مربوط به موضوع استراتژیک در یک موضوع استراتژیک استفاده می شود.

 

ابزارهایی برای حل مشکلات با مکالمه

آنچه شما برای یافتن یک سری کامل و جامع از خطوط یکپارچه در موضوعات قوی ترین یا دائمی نیاز دارید.راه حل چگونه طراحی شده است؟ این جعبه ابزار فهرستی جامع از کلمات مهم و کلیدی دارد که طولانی تر و کامل تر از وب سایت های معروفی مانند گوگل، ویکی پدیا یا یاهو هستند.

 

تنها کاری که باید انجام دهید این است که موضوع خود را در ابزار جستجوی خود وارد کنید تا لیستی طولانی از کلمات کلیدی به دست آورید. وضعیت کلی لیست ارائه شده به شما کمک می کند تا بهترین و کامل ترین موضوعات را انتخاب کنید.

 

ابزارهای گوگل را دست کم نگیرید

البته همه شما گوگل را می شناسید، با آن آشنا هستید و از آن بسیار استفاده کرده اید. گستردگی اطلاعات در گوگل به قدری گسترده است که هرگز به پایان نمی رسد، بنابراین می توان از آن به عنوان یک ابزار بسیار قدرتمند استفاده کرد. نرم افزار کلمه کلیدی یکی از ساده ترین راه ها برای یافتن موضوعات جدید است.

 

افکار خود را در کادر جستجوی گوگل وارد کنید و یک لیست طولانی از تمام کلمات کلیدی کوتاه و بلند دریافت کنید. اکنون با تجزیه و تحلیل مهارت می توانید موضوعات جدیدی را پیدا کنید که مخاطبان خود به آن نیاز دارند. بهتر است موضوعی که انتخاب می کنید خلاقانه و برای مخاطب جدید باشد تا کاربر با خواندن عنوان ترغیب به خواندن کل مطالب شود.

 

ترند گوگل را از دست ندهید!

نشان دادن یک تم کاربر محبوب یکی از ویژگی های موثر ترند گوگل است. با این ابزار موضوعات جدید دائما به روز می شوند و ایده های جدیدی به کاربر ارائه می شود. البته به خاطر داشته باشید که گاهی اوقات موضوع پیشنهادی شما ممکن است چندان محبوب نباشد، بنابراین نباید انتظار زیادی از آن داشته باشید.با استفاده از این ابزار می توانید به Explorer رفته و لیست کامل کلمات رایج را مشاهده کنید. مزیت استفاده از ترند گوگل این است که تعمیم کلمه کلیدی و میزان استفاده قبلی را به شما نشان می دهد. همچنین می توانید از این ابزار برای یافتن کلمات کلیدی برای سفارش گزارش تبلیغات استفاده کنید.

 

 

 

 

 

برای سفارش تولید محتوا و اجرای کمپین های تبلیغاتی مشاوره رایگان دریافت کنید

 

در پایان

بدون شک تولید محتوای باکیفیت یکی از شروط اصلی معرفی خود به مخاطبان و رونق کسب و کارتان است، اما این کار آسانی نیست، باید در این زمینه مهارت کافی داشته باشید. Seoedu وب سایتی است که تمامی راه های تولید محتوا، نحوه یافتن موضوعات جدید، نحوه دسترسی به کلمات کلیدی، گزارش های پیش سفارش، موضوعات مرتبط با سئو و یک آموزش کامل را به شما آموزش می دهد.

 

در این مقاله راه‌هایی را برای یافتن محتوایی که محتوا تولید می‌کند، مورد بحث قرار می‌دهیم. از این نظر ابزارهای قدرتمند زیادی وجود دارند که شما را در این مسیر همراهی می کنند که با مطالعه این مقاله با تمامی این ابزارها آشنا می شوید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن