ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

ما در چند سال گذشته کراس اوورهای زیادی را در فورتنایت دیده‌ایم و به نظر نمی‌رسد که آسان جم قصد دارد

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

ما در چند سال گذشته کراس اوورهای زیادی را در فورتنایت دیده‌ایم و به نظر نمی‌رسد که آسان جم قصد دارد جلوی آنها را بگیرد. تا به حال شاهد تغییرات ابتکاری زیادی در این بازی بوده ایم و حالا فصل جدید بازی بر روی تجربه تک نفره تمرکز خواهد کرد.

آسان جم اعلام کرده است که در آغاز فصل ششم فصل دوم، رویداد زیرو کریسیس و ماموریت های ایجنت جانز به پایان می رسد. در ماه‌های اخیر، بازیکنان برای تماشای سکانس‌های سینمایی زیرو کریسیس مجبور بودند در زمان‌های خاصی در بازی حضور داشته باشند. در فصل جدید اما این سکانس ها قابل پخش هستند و بازیکنان می توانند آن ها را به صورت تک نفره تجربه کنند. همچنین می توانید هر بار که وارد بازی می شوید این تجربه تک نفره را امتحان کنید. فصل جدید از 16 مارس (5 روز دیگر) شروع می شود.

چند روز پیش متوجه شدیم که شخصیت انت-من مارول قرار است در کنار تات پیک پیکاکس و آن-تونیو به فورتنایت بپیوندد. فصل جدید فورتنایت بر روی تمامی پلتفرم ها به جز iOS در دسترس خواهد بود. این دو شرکت تا چند ماه دیگر به دادگاه خواهند رفت تا به طور قطعی نتیجه اختلافشان مشخص شود.

همه چیز درباره فورتنایت فصل

هر آنچه باید در مورد فصل 2 فورتنایت بدانید ...

چیزی تا پایان فصل 6 و آغاز فصل 7، قسمت دوم بازی محبوب فورتنایت باقی نمانده و طبق معمول، بسیاری مشتاقانه منتظرند تا ببینند دقیقاً چه تغییراتی در بازی رخ خواهد داد. اولین روز از فصل هفتم فصل 2 فورتنایت را شروع نکنید، موارد معتبر لیست شده است.

با جستجوی کلمه فورتنایت پروگرسسز می توانید به راحتی از زمان دقیق شروع فصل آینده در فورتنایت مطلع شوید. اما جدای از اینها، 11 روز دیگر یا 9 ژوئن 2021 (18 ژوئن 1400) فصل جدید به طور رسمی برای همه پلتفرم ها منتشر خواهد شد. اگرچه هنوز حجم دقیق آپدیت مشخص نشده است، اما البته در هر پلتفرم متفاوت است و انتظار می رود حداکثر و حداقل حجم آپدیت به ترتیب متعلق به کامپیوتر و موبایل باشد. برای خرید ویباکس فورتنایت به بخش مربوطه مراجعه نمایید.

آغاز تاریخ شروع فصل هفتم فصل 2 بازی فورتنایت

موضوع و فضای فصل جدید چه خواهد بود؟

فورتنایت از نظر اتمسفر در چند فصل گذشته بسیار ضعیف بوده است و به جز چند اتفاق، چیز خاصی برای ارائه نداشت. چیزی که بسیاری از ارواح درباره آن صحبت می کنند موضوع فضا و موجودات فضایی (یوفوها و فضانوردان) است. همانطور که گفته شد، انتظار می رود که بازی کمی از رنگ و حالت پر جنب و جوش خود خارج شود و به سمت تاریکی حرکت کند. این چیزی است که فورتنایت پس از مدت ها به آن نیاز دارد.

انالینس در فصل هفتم فورتنایت 2 نقش ویژه ای خواهد داشت

کراس اوور با فرنچایز آلین

همانطور که گفته شد، انتظار می رود فصل آینده فضایی داشته باشد، بنابراین تعجب آور نیست اگر انتظار داشته باشیم شخصیت هایی از این فرنچایز به عنوان پوسته در فروشگاه آیتم اضافه شوند، در حالی که من شخصاً انتظار دارم بخش ویژه ای برای مدت محدودی آلینز وجود داشته باشد. بیا به بازی فورتنایت اضافه شد.

 

البته در انتظار اضافه شدن پوسته‌های جدید، تغییرات ویژه در نقشه بازی و هستند از مواردی است که حتماً اتفاق می‌افتد و صحبت در مورد عناصر ذکر شده تقریباً اغراق آمیز است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن