ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

فورتنایت یکی دیگر از بازی های سبک بتل رویال برای نسخه موبایل است که از زمان عرضه این بازی به بازار جهانی تا به

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

فورتنایت یکی دیگر از بازی های سبک بتل رویال برای نسخه موبایل است که از زمان عرضه این بازی به بازار جهانی تا به امروز علاقه مندان بسیار زیادی مجذوب این بازی شده اند اما در بازی فورتنایت شما برای آنکه بتوانید به پیروزی کامل در این بازی برسید باید بتوانید با دشمنان و رقبای خود در بهترین حالت ممکن مبارزه کنید.

در این بازی ارزی به نام ویباکس وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید به ویژگی های خارق العاده ای برسید و با رقبای خود به مبارزه بپردازید.

چطور می توانیم قدرت خود را در بازی فورتنایت افزایش دهیم؟

روش های متنوع ای برای افزایش قدرت در بازی فورتنایت وجود دارد که از آن طریق می توانید با رقبای خود به مبارزه بپردازید اما از بهترین روش ها، استفاده از ویباکس است. شما با استفاده از ویباکس فورتنایت می توانید به قدرتی دسترسی پیدا کنید که رقبای شما هنوز به آن نرسیده اند.

مزایای استفاده از ویباکس در بازی فورتنایت چیست؟

ویباکس ارزی است که با استفاده از آن می توانید به قدرت زیادی در بازی فورتنایت برسید، از جمله این موارد می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

  1. شما می توانید سلاح و تجهیزات قدیمی خود را در این بازی بروزرسانی کنید تا با قدرت بیشتری در صحنه مبارزه حاضر شوید.

  2. می توانید سلاح و تجهیزات جدید تر و بروزترین را خریداری کنید.

  3. می توانید برای شخصیت خود در این بازی انواع لباس های مبارزه را با امکانات فوق العاده را تهیه کنید.

تمامی این موارد در نهایت می تواند زمینه ساز افزایش قدرت شما در بازی فورتنایت شود چرا که بدون شک رقبای شما نیز به دنبال پیروزی و زنده ماندن در این بازی هستند و اگر شما نتوانید این مراحل را طی کنید بدون شک از بازی عقب خواهید ماند و جز مرگ راهی نخواهید داشت.

اما برای آن که بتوانید ویباکس را به دست آورید روش های متفاوتی در انتظار شما است که مناسب ترین روش، تهیه و خرید ویباکس است که به این منظور می توانید به سایت آسان جم مراجعه کنید و پلن های قیمتی موجود در این سایت را مشاهده کنید و مناسب ترین پنل را برای خود تهیه و خریداری کنید.

چنانچه در این مسیر به راهنمایی نیاز دارید می توانید با مشاوران این سایت در تماس باشید و راهنمایی های لازم را کسب کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن