فریب لوازم شنا و تفریحات آبی Don't

قاسم آباد یا شهرک غرب از محلات جدید مشهد محسوب میشود که بسیاری از ساکنین آن از مهاجرین سایر شهرها هستند. از ج

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

قاسم آباد یا شهرک غرب از محلات جدید مشهد محسوب میشود که بسیاری از ساکنین آن از مهاجرین سایر شهرها هستند. از جذابیت های مرکز خرید پروما جدید بودن محصولات و اقلام آن است تا جایی که تنها قدم و زدن و گشت و گذار از لابلای غرفه های آن می تواند برای گردشگران نشاط آور باشد. گفتنی است که از مهمترین و رایج ترین برند تولید شده از لوازم شنا بادی می توان به شرکت اینتکس و بست وی اشاره کرد. اشاره کرد . دور تا دور حوضچه کوچک این پارک آبی اینتکس مجهز به فواره می باشد که توسط اتصالاتی که در استخر موجود است به شیر آب متصل و شروع به کار می کند. بعد از انقلاب سینمای سوخته بازسازی شد و با عنوان سینما قدس شروع به کار کرد و چند سال پیش به کار خود پایان داد. موج های خروشان از معروف ترین مجموعه های آبی مشهد به شمار می رود که عنوان بزرگترین پارک آبی سرپوشیده جهان را از آن خود کرده است. موجهای آبی مشهد هر روز میزبان تعداد زیادی از آقایان، بانوان و کودکانی است که در انتظار یک روز متنوع و شورانگیز به این پارک آبی سرپوشیده میروند. عصرها لاین دوچرخهسواری این بولوار زیر پای رکاب زنان شهر است. ᠎Post has  been generated  wi​th G᠎SA  Conte᠎nt Generator DEMO​!

با استفاده از اسکوتر زیر دریایی میتوانید تا عمق ده متری زیر آب شنا کنید و جانداران زنده زیر آب و ماهیها را از نزدیک ببینید. اسکوتر زیر دریایی یک غواصی مدرن و پیشرفته است که میتواند لحظههای شاد و هیجان انگیزی را رقم برند. خفاش ماهی، دلقک ماهی، و ستاره دریایی از انواع آبزیان این منطقه است. رستوران میر مهنا کیش را به جرات می توان یکی از بهترین رستوران های دریایی در جزیره دانست. زیبایی های طبیعی پارک ملت مشهد مهمترین عاملی است که همه را به آنجا می خواند. افرادی که تمایل داشته باشند میتوانند از مسیری دیگر با ماشین تا نزدیکی قله زو بالا آمده و ماشین را آنجا پارک کنند. در ابتدا به دلیل انتساب به بانی اش مدرسه سمیعیه نام داشته، بعدها به دلیل تدریس ملا محمد باقر سبزواری در آنجا مدرسه ملامحمدباقر نام گرفته و پس از آن کم کم به نام باقریه شهرت یافته است. آناکوندا یک سرسره مارپیچ بزرگ است که نام آن برگرفته از مار آناکوندا است. ᠎Th᠎is  data was done by G᠎SA C​ontent  Generator ​DEMO.

در این رستوران موسیقی به صورت زنده اجرا می شود و یک شخص، با لباس کودکانه، همراه کودک شما مشغول بازی می شود. مصلی مشهد در شمال شرقی این شهر و منتهی الیه خیابان نواب صفوی قرار گرفته است. این آبنما از مهمترین جاذبه های کشور در شهر مشهد است. خلاصه این که در ساعات میانی یک روز تفریحی و شاد در موجهای آبی، با رفتن به این رستوران میتوانید دلی از عزا در بیاورید و پرانرژی به ادامه بازی و تفریح در این مجموعه بپردازید. یکی از آشناترین وسایل تفریحی برای اغلب گردشگران تور کیش جت اسکی است. علت خاص بودن این پارک برای بانوان به روباز بودن آن برمیگردد. در این رستوران شما می توانید از بوفه سالاد بار استفاده نمایید و از انواع غذاهای ایرانی و بین المللی نهایت لذت را ببرید. در این رستوران موزیکال کیش علاوه بر سرو غذاهای کبابی لذیذ، می توانید از بوفه سلف سرویس سالاد بار نیز بهره مند شوید.

این پارک روباز و در کنار دریا قرار دارد. بوستان مینیاتوری از پارک های متفاوت و جزو جدیدترین اماکن دیدنی مشهد است که بیشتر جنبه فرهنگی دارد و نسبتا از شهر دور است. کارالند از جذاب ترین و علمی ترین جاهای دیدنی مشهد برای کوچولوهاست. پارک جنگلی بهمن طرقبه یکی دیگر از جاهای دیدنی مشهد است که در امتداد ورودی منطقه طرقبه قرار دارد. البته مشهد شهر پر برفی نیست ولی تقریبا می توان گفت زمستان های سردی دارد. خیلی ها گنبد مسجد گوهرشاد را با گنبد حرم امام رضا اشتباه می گیرند. سال گذشته به علت شیوع کرونا دربهای حرم امام رضا به روی زائران بسته شد، اما هم اکنون دربهای حرم به روی زائران گشوده شده است و می توانید به زیارت حضرت امام آمده و استخوانی سبک کنید. حرم مطهر امام رضا با رعایت پروتکل های بهداشتی به روی زائران باز است. این مجموعه تمرکز زیادی روی موضوع ورزش گذاشته و ایستگاه های ورزشی مختلفی درون آن وجود دارند که عبارتند از: ورزشهای توپی، دارت، قایق رانی، اتومبیل رانی، پلهای معلق، ترامپولین، فوتبال دستی، تیرو کمان، دیواره صخره نوردی و بازی های ورزشی سنتی می باشد که بی شک می تواند برای تمامی سنین جالب باشند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن