9 میان‌بر برای استخر پیش ساخته که می‌گیرد نتیجه در گزارش منجر شود

عایق های پلیمری استخر یا برزنت هایی که به عنوان پوشش از آن ها استفاده می کنند، مقاومت لازم در برابر اشیاء تیز

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

عایق های پلیمری استخر یا برزنت هایی که به عنوان پوشش از آن ها استفاده می کنند، مقاومت لازم در برابر اشیاء تیز و برنده و داغ را نداشته و در صورت پاره شدن باید به کلی عوض شوند. اگر قصد جمع آوری استخر را دارید، ابتدا باید آن را با شامپوی معمولی شستشو دهید و پس از آب گرفتن کف و دیواره ی آن، از خشک شدن آن اطمینان حاصل کنید. استخر پیش ساخته فریمی قابل حمل اینتکس با ویژگی های بسیار زیاد بهترین استخر پیش ساخته شرکت اینتکس میباشد که با حجم کم و وزن سبک طراحی شده که به راحتی قابلیت نصب و راه اندازی را داشته باشد . استخر بتنی پیش ساخته سازه ای بتنی است که میتوان به جای ساخت استخرهای بتنی از آن استفاده نمود . علاوه بر موارد ذکر شده، استخرهای پیش ساخته را می توان در هر فضایی نصب نمود و اگر بعنوان استخر روکار به کار برده شود، می توان آنها را بدون گودبرداری و ساخت و ساز، در فضاهای بسته، در حیاط منازل و حتی روی پشت بام منازل (با در نظر گرفتن مقاومت ساختمان) به کار برد. استخر پیش ساخته طرح ساده را هم می توان به صورت توکار و هم به صورت روکار نصب نمود. Th​is ​da​ta was ᠎do​ne with t᠎he help of GSA​ C᠎onte nt G ener ator D em ov​er sion.

به طور کلی از استخر پیش ساخته ی خود، در جایی که کمترین میزان رطوبت را داراست، نگهداری نمایید. جنس پایه های استخر از آهن گالوانیزه ضد زنگ تشکیل شده که کاملا مقاوم در برابر وزن آب و فشار ضربه بسیار مقاوم است . با توجه به اینکه زمان ساخت استخر معمولاً برای بهره برداری افراد مشکل ساز است و همچنین نیاز به تخصص ویژه به مسائل فنی و آشنایی به انواع متریال ها و افزودنی های بتن دارد، بنابراین می توان انتظار داشت راه حل جدیدی برای استفاده از منابع آب و نگهداری آب ارائه شود . قیمت استخر پیش ساخته با توجه به نوع آن متفاوت است. برای ساخت استخر باید مجوز های لازم را داشته باشید و حتما با یک پیمانکار با تجربه مشورت کنید و در صورت نیاز کار را به یک پیمانکار ساخت استخر بسپارید. همانطور که پیش تر ذکر شد، از تا کردن استخر به صورت شکننده و از محل های حساس استخر بپرهیزید و چنانچه برای جابجایی این محصول را تا نمودید، هیچ گونه وسیله ای روی آن قرار ندهید. یا اینکه از افراد ماهر برای صافی سطح زمین کمک بگیرید.

بسیاری از افراد نیاز به استخر و آب درمانی دارند و این فرصت را ندارند که به مکان های عمومی بروند و یا از نظر جسمانی توانایی راه رفتن را ندارند به همین دلیل گزینه مناسب انواع استخر پیش ساخته فریمی قابل حمل در اندازه های مختلف است تا این افراد بتوانند در منزل از استخر استفاده و آب درمانی کنند . کنترل رطوبت استخر سرپوشیده یکی از مواردی است که باید به آن توجه کرد چرا که اگر رعایت نشود منجر به رشد کپک، باکتری ها، ویروس ها و قارچ ها می شود و سلامتی را به خطر می اندازد. بدنه استخر تشکیل شده از 10 لایه رزین و 1 لایه ژلکوت، یک لایه آخر (ژلکوت)خاصیت آنتی باکتریال، ضد جلبک دارد. همین خاصیت ضد جلبک بودن هزینه سرویس و نگهداری استخر را بخاطر جلوگیری از رشد این هیولای سبز بسیار پایین می آورد. از جمله مدل فایبرگلاس و برزنتی (PVC). کوتاه بودن فرآیند ساخت استخر از نوع پیش ساخته، نصب و استفاده از این مدل را در دستور کار بسیاری از کارفرمایان قرار داده است. با اینکه قیمت استخر پیش ساخته پایین تر از استخر بتنی می باشد، اما معمولا طول عمر این نوع استخر ها نیز به اندازه سازه های بتنی نیست و معمولا برای محیط هایی که محل دائمی استخر هستند، انتخاب مناسبی به شمار نمی روند.

چنانچه نیاز به درسافت راهنمایی و مشاوره بیشتر در خصوص خرید استخر فایبرگلاس دارید میتوانید با کارشناسان فروش آکام استخر در تماس باشید. به این ترتیب که با تخلیه ماسه بادی و شن کل کف استخر پوشیده شود و با کم و زیاد کردن شن ها نسبت به ایجاد شیب مناسب اقدام شود . عمق آبی که استخرهای پیش ساخته در اختیار شما قرار می دهند در بزرگ ترین نمونه ها بالغ بر 132 سانتی متر می باشد که برای آب تنی استاندارد است اما به درد شیرجه زدن نمی خورد . فعال می باشد. همچنین به دلیل مزایای بی شمار ذکر شده استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس، اقدام به تولید، نصب و راه اندازی استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس، کردیم. تکنولوژی بی نظیر فایبر گلاس در ساخت استخر، به کار گرفته شده و بدنه استخر بصورت یکپارچه از ترکیب فایبرگلاس ساخته می شود. حساسیت ویژه در بتن ریزی استخر و استفاده از مواد مقاوم کننده بتن مخصوصا فوق روان کننده بتن و الیاف بتن میتواند باعث افزایش مقاومت مکانیکی بتن و آب بندی استخر در مرحله بتن ریزی گردد . پدیده استخر به عنوان تولید کننده انواع استخر آماده فایبرگلاس توانسته بهترین شرایط فروش را فراهم سازد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن