ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر آماده بازی فورتنایت هستید، در این قسمت می خواهیم نحوه دانلود فورتنایت را برای پلتفرم های مختلف توضیح دهیم.

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

اگر آماده بازی فورتنایت هستید، در این قسمت می خواهیم نحوه دانلود فورتنایت را برای پلتفرم های مختلف توضیح دهیم.

دانلود بازی فورتنایت برای پلی استیشن4

برای دانلود فورتنایت برای پلی استیشن4 در کنسول خود، فروشگاه پلی استیشن را باز کنید و از قسمت جستجو، فورتنایت را جستجو کنید و نسخه ای را که روی آن فری نوشته شده است، جستجو کنید. آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و خرید کنید. پس از دانلود فورتنایت برای پلی استیشن4، می توانید آن را به صورت رایگان بازی کنید.

دانلود بازی فورت نایت برای ایکس باکس وان

درست مانند سایر پلتفرم ها، دانلود فورتنایت برای ایکس باکس وان آسان است، کافی است به فروشگاه ایکس باکس بروید و فورتنایت را جستجو کنید یا این لینک را دنبال کنید. در اینجا می توانید گزینه دانلود نسخه رایگان یا پولی را پیدا کنید که شامل موارد اضافی است. با این جستجو، گزینه هایی برای خرید بسته های ارز درون بازی(ویباکس) یا بتل پلاس نیز مشاهده خواهید کرد. هنگامی که فورتنایت را برای ایکس باکس وان دانلود کردید، می توانید بازی را شروع کنید.

دانلود بازی فورتنایت برای کامپیوتر

فورتنایت بر روی رایانه های شخصی برای مک و رایانه شخصی موجود است و مانند سایر نسخه ها می توانید آن را با پول خریداری کنید یا به صورت رایگان بازی کنید. نسخه رایگان بازی که شامل تجربه کامل بتل رویال است از طریق وب سایت آسان جم در دسترس است.

دانلود بازی فورتنایت برای اندروید

اگر کاربر آیفون نیستید و می خواهید این بازی را روی اندروید انجام دهید، باید گفت که تنها نسخه بتای این بازی برای گوشی های اندرویدی موجود است که در گوگل پلی موجود نیست. در عوض، برای دانلود فورتنایت برای اندروید، می‌توانید به صفحه آسان جم خود بروید و از آنجا دانلود کنید.

اگر اکنون با دستگاه اندرویدی خود صفحه را مشاهده می کنید، می توانید بازی را از این لینک دانلود کنید. اگر از مرورگر دسکتاپ استفاده می کنید، می توانید به این لینک بروید و کد کیو آر را با گوشی خود اسکن کنید تا دانلود بازی شروع شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد دانلود بازی فورتنایت اندروید و خرید ویباکس فورتنایت می توانید به این مطلب مراجعه کنید.

تریلر بازی فورتنایت

 

در این قسمت می توانید تریلر بازی فورتنایت را تماشا کرده و با محیط آن آشنا شوید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن