گانودرما هات چاکلت چیست و چگونه باید استفاده کنیم این قهوه ی خوشمزه را

گانودرما هات چاکلت چیست و  چگونه باید استفاده کنیم این قهوه ی خوشمزه را   شکلات داغ قارچ Reishi GA

توسط ATRINNEWS در 20 مهر 1401

گانودرما هات چاکلت چیست و  چگونه باید استفاده کنیم این قهوه ی خوشمزه را

 

شکلات داغ قارچ Reishi GANOHERB، کاکائو واقعی مخلوط با عصاره ارگانیک گانودرما لوسیدوم، طعم شکلات ملایم، بدون گلوتن، 0.74 اونس (15 عدد)

 

مخلوط شکلات داغ Reishi از پودر کوکا درجه یک و پودر قارچ Reishi 100% ارگانیک ساخته شده است. این بسته کاکائوی داغ و خوشمزه برای انرژی دادن به شما در طول روز کاری یا تعطیلات ایده آل است.

طعم عمیق لوکس و بافت صاف

100٪ بدون کافئین. 100% کاملا طبیعی

ساخته شده با شکلات واقعی

15 ساشه انفرادی

ترکیبات اصلی: شکلات Reishi از پودر کوکا مرغوب و پودر طبیعی Reishi تهیه می شود. قارچ Reishi ارگانیک دارای گواهی USDA ما 100٪ به صورت ارگانیک در کوه Wuyi کشت می شود. در هر وعده فقط 90 کالری و 2 گرم چربی دارد.

 

مخلوط خوشمزه: شکلات Reishi از خوشمزه ترین شکلات ساخته شده و با کمی تلخی از قارچ Reishi مخلوط شده است.

 

اثرات قارچ گانودرما لوسیدوم: قارچ ریشی به خاطر آن معروف است

عملکردهایی مانند رفع خستگی، تقویت سیستم ایمنی و آرامش اعصاب. این مخلوط خوشمزه برای انرژی بخشیدن به شما در طول روز کاری یا تعطیلات ایده آل است

 

قارچ ریشی که به طور سنتی با نام لینگ ژی شناخته می شود، به دلیل اثرات قوی آن در تعدیل سیستم ایمنی و به عنوان یک مقوی کلی، "قارچ جاودانگی" نامیده می شود. این قارچ بی خطر هزاران سال است که در طب سنتی چینی استفاده می شود.

 

ما از کل قارچ - میسلیوم و بدن میوه - برای به دست آوردن تمام فواید این گیاه شگفت انگیز استفاده می کنیم. قارچ Reishi ما که از شمال غربی اقیانوس آرام ایالات متحده منشأ گرفته و در یک محیط محافظت شده رشد می کند، به صورت ارگانیک رشد می کند و برای اطمینان از خلوص آن از نظر علف کش ها، آفت کش ها و فلزات سنگین آزمایش می شود.

 

ترکیبات: کاکائو ارگانیک (قلیایی)، خرمای ارگانیک، ریشی ارگانیک (گانودرما لوسیدوم)، طعم شکلات ارگانیک، نارگیل ارگانیک، طعم وانیل ارگانیک، نمک دریایی.

 

طریقه استفاده: یک و نیم قاشق چایخوری (7 گرم) را در یک فنجان (250 میلی لیتر) آب گرم، شیر نارگیل یا بادام مخلوط کنید. راهی آرامش‌بخش برای فشار دادن مکث.

 

مقدار معادل یک مکمل Reishi در هات چاکلت آریوکالا چقدر است؟

شکلات داغ Botanica Reishi یک مخلوط نوشیدنی کامل غذایی با بخش قابل توجهی از فرمول تهیه شده از قارچ ریشی ارگانیک است. تبدیل به اندازه گیری مکمل 1500 میلی گرم در هر وعده وجود دارد.

 

 

خوشمزه و پرانرژی: قهوه Reishi Latte ترکیبی خوشمزه از قارچ Reishi و لاته است که می توانید روزانه از آن لذت ببرید تا شما را سالم و پرانرژی نگه دارد. این به بهترین وجه طعم غنی لاته را با طعم بسیار کمی تلخ مخصوص قارچ Reishi حفظ می کند.

★مواد اصلی: قهوه Reishi Latte دانه های قهوه معطر با کیفیت بالا را با پودر قارچ Reishi ارگانیک معتبر ترکیب می کند. شیر غنی از مواد مغذی، بدون گلوتن و لاکتوز در هر کیسه استفاده می شود. تنها 90 کالری و 2.5 گرم چربی در هر وعده. Reishi ما 100٪ به صورت ارگانیک در مزرعه گواهی شده ما کشت می شود و استانداردهای ارگانیک USDA را پاس کرده است.

★مزایای سلامت: همراه با خواص بالقوه قارچ Reishi مانند ضد خستگی، تقویت سیستم ایمنی، کمک به خواب و آرامش اعصاب، این ترکیب خوشمزه به شما کمک می کند تا هر روز تناسب اندام داشته باشید.

★اضافه شده با قارچ REISHI: قهوه لاته گانودرمای ما با عصاره قارچ Reishi ارگانیک، یک طب سنتی چینی که به عنوان "گیاه جادویی" نیز شناخته می شود، اضافه می شود. این حاوی اسانس مفید از قهوه ریشی لاته است که ارزش غذایی بیشتری را در مقایسه با بقیه موجود در بازار به محصول می‌افزاید.

★ ALL NATURAL: بدون رنگ مصنوعی، طعم دهنده، محرک مصنوعی یا مواد افزودنی. بدون لاکتوز و گلوتن

 

اخیرا شبکه های اجتماعی را ترک کردم. ریسک بزرگی بود که می‌کردم، اما این احساس را داشتم که باید یک قدم از آن عقب‌نشینی کنم. احساس می‌کردم که خلاقیت من از مقایسه بیش از حد رنج می‌برد و دیگر حسی نسبت به کاری که قرار بود در تجارتم انجام دهم را از دست داده‌ام. پشت سر گذاشتن شبکه های اجتماعی در نهایت بهترین چیز برای من بود. من نه تنها وقت داشتم تا دانشکده پزشکی گیاهی خود را تکمیل کنم و اکنون یک متخصص گیاهپزشکی آموزش دیده و دارای گواهینامه هستم، بلکه روی کتاب دومم نیز کار کرده ام! این کتاب الکترونیکی حاوی دستور العمل های گیاهی و اسانس است تا داروی خانگی شما را ذخیره کند! این دستور شکلات داغ قارچی باید یکی از ده مورد مورد علاقه من از کتاب جدیدم باشد و می‌خواستم به شما این دستور را بدهم.

 

برای خرید داروخانه خانگی اینجا را کلیک کنید: دستور العمل های خانگی با استفاده از گیاهان و روغن های ضروری.

 

هر بهار، من و بچه‌هایم برای جمع‌آوری قارچ‌های ریشی از درختان شوکران دوست داشتنی قدم به پیاده‌روی می‌گذاریم. این قارچ های غیرعادی برای حمایت از سیستم ایمنی استفاده می شود. هم بیش فعال و هم کم تحرک. من فواید قارچ های دارویی را از زمانی که در مدرسه گیاه شناسی به طور عمیق در مورد آنها یاد گرفتم می دانستم، اما در مورد نحوه استفاده از آنها در برنامه روزانه خود ترسو بودم. هات چاکلت یک وسیله عالی بود! من یک دستور غذای مغذی، پر از آداپتوژن هایی مانند ماکا و قارچ های دارویی، با افزودن پودر ریشه گل ختمی که گیاهی باورنکردنی برای سیستم تنفسی و گوارشی است و همچنین به کاکائو داغ طعم ملایمی خفیف می دهد، ایجاد کرده ام. این شکلات داغ قارچی یک هدیه فوق‌العاده برای تعطیلات خواهد بود و راهی عالی برای آشنا کردن دیگران با اینکه داروی گیاهی چقدر می‌تواند خوشمزه باشد (و طعم قارچ را ندارد)!

 

https://aryokala.ir/what-is-ganoderma-hot-chocolate/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن