چگونه یک کارشناس سئو شویم؟

یک کارشناس سئو شوید هیچ مدرک دانشگاهی مستقیماً با سئو مرتبط نیست کارشناس سئو (بهینه‌سازی سایت) و مطمئناً ه

توسط ATRINNEWS در 18 بهمن 1400

یک کارشناس سئو شوید

هیچ مدرک دانشگاهی مستقیماً با سئو مرتبط نیست کارشناس سئو (بهینه‌سازی سایت) و مطمئناً هیچ برنامه بازاریابی چهارسالهای مهارتهای فنی خاصی را که برای پیشرفت در زمینه سئو به شما ارائه نمیدهد. این روند دربرگیرنده تغییر هدرها , عنوان و محتوای صفحات است تا برای کلمه ها اصلی خاصی بهینه شود . ایمیل همچنین توانایی پشتیبانی از سایر اهداف بازاریابی را دارد؛ بنابراین جای تعجب نیست که 73٪ از بازاریابان B2B میگویند که ایمیل ابزار اصلی آنها برای ایجاد سرنخ و درآمد است. برای موفقیت واقعی در نقش سئو، همیشه باید بازاریابی محتوا را در سطح عمیقتری از جمله روانشناسی مصرفکننده و مخاطبان هدفی که برای آنها بازاریابی میکنید، چشمانداز شبکههای اجتماعی، طراحی و توسعه وب، استراتژیهای بازاریابی ویروسی، و اهداف کلی کسب و کار که به افزایش آگاهی و تبدیل برند کمک میکند، را در نظر بگیرید.

استخدام کارشناس سئو (دورکاری)

محتوای وب سایت قانع کننده و با کیفیت، از جمله پستهای وبلاگی و توضیحات صفحه را برای بهبود نتایج جستجوی وب سایت بنویسد. بخش دشوار، ایجاد محتوایی است که هم برای افراد آن طرف موتور جستجو قانع کننده باشد و هم الگوریتم گوگل را خوشحال کند، که این نیتز به تجربه دارد. گوگل هم چنین ارتباط محتوای صفحه وب با کلمات کلیدی را در نظر می گیرد، زیرا اطلاعات موجود در صفحه وب را اسکن می کند و از مکان جغرافیایی کاربر، سابقه جستجوی کاربر و تنظیمات جستجو برای ارائه نتایج استفاده می کند. لامینگو یکی از بهترین و جامعترین پلتفرمهای آنلاین ارائه خدمات حقوقی است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، به مجله حقوقی لامینگو مراجعه کنید. 2. از تگ عنوان (Title Tag) مناسب استفاده کنید.

سئو On-page SEO شامل : کلمات کلیدی ، متا تگ ها ، لینک های داخلی ، تگ ها و عناوین (HTML) سایت شما میشود. به عنوان یک متخصص سئو، هدف شما باید این باشد که روی رتبهبندی موتورهای جستجو، افزایش ترافیک، افزایش آگاهی از برند یا نرخ تبدیل (تبدیل شخصی که از وب سایت شما بازدید میکند به مشتری) تمرکز کنید. سئو ممکن است ارزان نباشد ولی در مقایسه با سایر روش های بازاریابی از نرخ بازگشت بسیار بالایی برخوردار است. موتور جستجوی گوگل، یک فایل راهنمای کلی برای آشنایی با نکات مهم در زمینه بهبود سئوی سایت ارائه داده است. اگر به درستی بتوانید پاسخ دغدغه و یا نیاز کاربر را در قالب یک محتوای با کیفیّت به کاربر جست و جو کننده ارائه کنید، احتمال افزایش رتبه وبسایت شما افزایش خواهد یافت؛ دلیلش هم کاملاً واضح است، چون محتوای شما مشکل کاربر را رفع کرده و به همین دلیل گوگل، شما را در نتایج بالاتری هدایت خواهد کرد.

Senior SEO Expert (دورکاری)

شما همیشه آمارهای مورد نیاز برای اتخاذ تصمیمی عالی و مطمئن را در اختیار ندارید، اما باید بدانید چگونه بهترین تصمیم را در رابطه با موقعیت مورد نظر اتخاد نمایید. این راهنما میتواند اطلاعات بسیار مفیدی در اختیار شما قرار دهد. کارشناسان سئوی بسیار باتجربهای در سراسر دنیا مشغول به کار بوده و تجربیات مفیدی در این زمینه بهدست آوردهاند. با مطالعه وبسایتهای خارجی و استفاده از تجربیات این افراد، میتوانید نکات بسیار مفیدی در این زمینه آموزش ببینید. برای مدیریت استراتژی سئو با سایرین در بخش بازاریابی همکاری کند. البته لازمه موفقیت در این روش داشتن یک رزومه قوی و استفاده از بازاریابی مناسب است تا دیگران بتوانند ضمن آشنایی با شما به کارتان اعتماد کنند.

مثلاً بازی ماریو یا همان قارچخور برای خیلی از افراد حکم نوستالژی دارد و دلشان قنج میرود یکبار دیگر قارچخور بازی کنند. افراد بسیاری وجود دارند که با بی فکری خود سبب می شوند وارد یک سری کسب و کار ها شده و در نهایت در کمترین زمان ممکن شکست خورده اند. آشنایی با زبانهای برنامهنویسی و کدنویسی وبسایت، میتواند تا حد زیادی به شما در سئوکار شدن کمک کند. بهینهسازی خارج از صفحه در مورد ایجاد یک رابطه قویتر بین وب سایت شما و سایر وب سایتها از طریق انواع تاکتیکهای لینکسازی است. کارشناسان سئو باید بدانند که چگونه تمام سطوح بهینهسازی موتور جستجو در رتبهبندی وب سایت در بین نتایج جستجوی گوگل نقش دارند. شاید شما هم مثل خیلیهای دیگر معتقد باشید که لگو محصولات فوقالعادهای دارد، حتی اگر بازاریابی محتوایی هم انجام ندهد به راحتی میتواند محبوبیت خود را بین قشرهای مختلف حفظ کند.

دستمزد یک مدیر دیجیتال مارکتینگ در کشورهای مختلف با هم متفاوت است اما بر اساس مقاله سایت reliablesofte در سال پیش دستمزد یک مدیر دیجیتال مارکتینگ 77000دلار در سال بوده است. بخشی از این سطح شامل انجام تجزیه و تحلیل کامل وب سایت است که میتواند فرصتهایی را برای بهبود سرعت وب سایت، نمایه سازی، سازگاری با تلفن همراه، خزیدن و معماری وب سایت بوجود آورد. کسی که آموزش سئو کامل و جامع را دیده باشد به خوبی میتواند هر سایتی و هر کلمه کلیدی را سئو کرده و به صفحه اول گوگل و نتایج برتر برساند. یک کارشناس سئو باید با کارکرد موتورهای جستجو به خوبی آشنا بوده و روشهای بهینه سازی آموخته باشد. یک متخصص سئو صفحات سایت را به گونهای بهینه سازی میکند که با نتایج جستجو مرتبط باشد و تجربه کاربری مثبتی ایجاد کند تا ترافیک وب سایت رشد و حجم ورود و آگاهی از برند زیاد شود.

برخی ممکن است برای توسعه ابتکارات جدید یا مدیریت بهتر حسابهای شبکههای اجتماعی، افزایش تعامل و ترافیک کاربران، با سایر اعضای تیم بازاریابی همکاری نزدیک داشته باشند. با گذشت دو سال از ادامه فعالیت این مجموعه به منظور ارتقای تجارت شرکت ها ، خدمات بهینه سازی سایت و سئو را به خدمات این شرکت اضافه گردید .در سال ۹۵ بعد از گذشت ۴سال از تاسیس شرکت، با وجود رشد چشم گیر اینترنت در ایران اعضای اصلی شرکت خواستار تغییرات اساسی در استراتژی شرکت شدند. گرچه وظیفه اصلی متخصص سئو، تولید محتوا نیست، اما تجربه نشان داده که در بیشتر مواقع چنین مهارتی نیاز است. این نوع مقالات بیشتر از سمت کاربر مورد توجه قرار میگیرد.

استخدام سئو کار

بهترین راه برای آگاهی از این تغییرات، پیگیری وب سایت های خبری سئو است که اثبات شده است اطلاعات مربوط به تغییرات در حال انجامِ سئو را به صورت به روز و -نه با تأخیر- ارائه می دهند. مراحل پساتولید شامل لینکدهی به مطالب دیگر، ارسال ایمیل به مخاطبین و ارائه متنهای توصیفی کوتاه در شبکههای اجتماعی است. امیر قمصری با راه اندازی وب سایت نیوسئو و به ثمر رساندن آن به همراه تیم خود، رزومه ای عالی برای ارائه به متقاضیان دارد. با توجه به گسترش کسبوکارهای اینترنتی و نیاز به دیدن شدن هر یک از آنها، امروزه سئوکارها نقش مهمی در موفقیت مشاغل اینترنتی ایفا میکنند.

شرکت طراحی سایتی موفق است که دارای افراد متخصص و مجرب در زمینه کاری خود باشد و افرادی با خلاق و با انگیزه و پرانرژی و مسئولیت پذیر را در خود جمع کرده باشد مسلما با این افراد مشتری ها نیز از شرکت طراحی سایت رضایت خواهند داشت و در جذب مشتری و موفقیت و رشد شرکت تاثیرگذار خواهند بود. بسیاری از وبمسترها سعی میکنند با تولید محتواهای متنی، کاربران را به سمت سایت خود بکشانند. سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات نیاز روز جهت تکمیل تیم فروش خود از واجدین شرایط و علاقه مندان به دورکاری دعوت به همکاری مینماید. اما هنگامی که این سطح را گذراندید، متوجه میشوید که کسب و کارها در صنعت سئو شباهتهای زیادی با سایر فرآیندهای بازاریابی دیجیتال یا حتی بازاریابی سنتی دارند: یعنی در نهایت، باید محتوا را به گونهای ایجاد کنید که منافع مصرف کننده را مشخص کند تا به فروش نزدیکتر شوید.کارشناس ارشد سئو (SEO)

این فعالیت را باید با استفاده از دانش و تخصص متخصص سئو و افراد کاربلد انجام داد. این کار، نیاز به متخصص سئو و افراد کاربلد داشته تا بتوانند بهصورت درست و اصولی بازدید وبسایت شما را افزایش دهند. سئو داخلی به محتوای وب سایت شما و بهینهسازی آن برای کمک به موتورهای جستجو در درک موضوع محتوای شما و دیدن وب سایت به عنوان یک منبع ارزشمند مربوط میشود. این موضوع به وی کمک میکند تا بتواند درست تصمیم بگیرد و برای آینده برنامه ریزی درست انجام دهد . این وقفه های سرعتی و یا اختلال در سرور ها ، به عنوان منفی ترین نقاط ضعف وب سایت شما به حساب میایند.

کارشناس ارشد سئو

دورههایی مانند دورههای تخصصی سئو به شما این امکان را میدهد تا تحت آموزش یک متخصص سئو که میداند کارفرمایان به دنبال چه چیزی هستند آموزش ببینید. محسن طاووسی چندین سال است که بصورت کاملا تخصصی و پیشرفته به سئو پرداخته و بی شک یکی از تاثیرگذارترین چهره های سئو در ایران است. بزرگترین چالش پیش روی هر مدیر دیجیتال مارکتینگ این است که شرایط و وضعیت دنیای دیجیتال دائما در حال تغییر است و حتی ممکن است تا 2 یا 5 سال آینده نیز به منوال حال حاضر نباشد. برای این کار نیز حتماً از نمونه قرارداد استخدام سئوکار استفاده کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن