ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

اگرچه با توجه به تحریم های اعمال شده علیه ایران توسط اپیک گیمز، تجربه نسخه موبایل فورتنایت به طور قطع و غیرقاب

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

اگرچه با توجه به تحریم های اعمال شده علیه ایران توسط اپیک گیمز، تجربه نسخه موبایل فورتنایت به طور قطع و غیرقابل انکار مستلزم استفاده از نرم افزار سوئیچینگ IP است، اما عملکرد سرورهای بازی به قدری عالی است که پس از اتمام مراحل نصب، وجود دارد. مشکلی نیست به سراغت نیاید؛ زیرا در حالی که پس از نصب اولیه بازی، هنگام ورود باید منتظر بمانید تا یک فایل تقریبا دو گیگابایتی دانلود شود و با توجه به سرعت دانلود نسبتا پایین این محتوا، کمی بیشتر از آنچه فکر می کنید وقت تلف می شود. پس از ورود به قسمت اصلی مشاهده خواهید کرد که حتی در مواقعی که از اینترنت بی نقص و روان استفاده نمی کنید، برخورد شما با فورت نایت روان خواهد بود و نقاط ضعفی مانند پاها و کند شدن حرکت کاراکتر در محیط وجود نخواهد داشت. علاوه بر همه اینها، امکان بازی تک، دو و چهارگانه فورتنایت با سایر بازیکنان و یا با دوستان خود را باید از دیگر مزیت هایی دانست که به درستی از نسخه اصلی به پورت ساخته شده روی گوشی های موبایل منتقل شده است. البته نباید فراموش کنید که به دلیل مسدود شدن IP ایرانی توسط سازنده، اجرای کراس پلتفرم با بازیکنانی که این اثر را روی کنسول‌های مایکروسافت و سونی تجربه می‌کنند، بدون ورود به حساب اپیک گیمز عملا غیرممکن است. . چگونه می توانیم ویباکس فورتنایت خریداری کنیم.

برای آن دسته از شما که عاشق کنسول بازی به سبک بتل رویال هستند، تاخیر در تجربه نسخه موبایل فورتنایت می تواند کار دلهره آور باشد!

فورتنایت بدون شک یکی از محبوب ترین بازی های حال حاضر جهان و یکی از موفق ترین محصولاتی است که از اعماق و تازه کشف شده بتل رویال اقیانوس بیرون کشیده شده است. ساخت کاملا قابل حمل و در دسترس برای پلتفرم های موبایل، به خودی خود ارزش خاصی دارد و اگرچه در برخی قسمت ها عجولانه است، اما همان حس مواجهه با نسخه های کنسولی بازی را به مخاطبان خود القا می کند. گرافیک بازی همچنان از نظر گرافیک هنری جذاب است، گیم پلی به طور کامل ماهیت و موضوع خود را حفظ کرده و نکات مثبت و منفی متنوعی را به همراه دارد، گرافیک فنی تفاوت چشمگیری با سایر نسخه ها مطابق انتظار دارد، رابط کاربری بازی با تصاویر کوچک اما اشیاء مهم به نظر می رسد که ساعت و شارژ باتری یک دستگاه کارآمد و همچنین ایده های جدید برای بهینه سازی تجربه فورتنایت شما در تلفن های همراه و تبلت ها جذاب و متفاوت به نظر می رسد. به لطف توانایی تجربه تمام حالت های ساخته شده برای بخش بتل رویال فورتنایت در نسخه موبایل، همه این موارد به همان معنا خلاصه می شوند که اگر سبک بتل رویال را دوست دارید و با گوشی خود بازی می کنید، فورتنایت یکی از این موارد است. چیزهای سرگرم کننده در حال انجام و تجربه شما در سیستم عامل های ذکر شده، مطمئناً ارزشمند به نظر می رسد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن