ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

سبک بتل رویال به پدیده ای فراگیر در جهان تبدیل شده است و بازی های زیادی را شامل می شود و یکی از معروف ترین و م

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

سبک بتل رویال به پدیده ای فراگیر در جهان تبدیل شده است و بازی های زیادی را شامل می شود و یکی از معروف ترین و محبوب ترین بازی های بتل رویال فورتنایت است. این بازی که توسط شرکت آسان جم ساخته شده است به قدری محبوب شده که حجم تراکنش های مالی مرتبط با آن به میلیاردها دلار می رسد و اکثر بازیکنان جهان را در هر سنی درگیر خود کرده است. محبوبیت و درآمدزایی آن باعث شده است که بازیکنان حرفه ای که در مسابقات آنلاین شرکت می کنند، علاقه زیادی به فورتنایت داشته باشند و در مسابقات جهانی آن شرکت کنند. جام جهانی 30 میلیون دلاری فورتنایت در 26 تا 28 ژوئیه (4 تا 6 اوت) در شهر نیویورک در استادیوم تنیس آرتور، بزرگترین استادیوم تنیس جهان برگزار شد. در پایان این مسابقات یک نوجوان 16 ساله به نام کایل گیردورف معروف به "بوگا" قهرمان شد.

جام جهانی فورتنایت چیست؟

در اواسط سال 2018 آسان جم اعلام کرد که میزبان جام جهانی فورتنایت 2019 خواهد بود. در ابتدا قرار بود مسابقات هفتگی در اواخر سال 2018 و مسابقات نهایی در سال 2019 برگزار شود. اما آسان جم بعدا تصمیم خود را لغو کرد و اعلام کرد مارس که مسابقات مقدماتی جام جهانی در آوریل آغاز می شود. سپس بازیکنان با شرکت در این بازی ها و کسب امتیاز از بازی های انفرادی و دونفره به فینال راه یافتند. در نهایت، کسانی که بالاترین امتیاز را داشته باشند، علاوه بر عنوان "بهترین بازیکن فورتنایت جهان" با جایزه 3 میلیون دلاری به فینال دعوت خواهند شد. برای خرید ویباکس فورتنایت به بخش مربوطه مراجعه کنید.

جام جهانی فورتنایت چگونه برگزار می شود؟

در هر دو دسته یک و دو نفره، بازیکنان و تیم ها در شش بازی به رقابت می پردازند. پس از هر بازی، بر اساس موقعیتی که بازیکنان به دست آورده اند و تعداد دشمنانی که از بین می برند، امتیاز به آنها تعلق می گیرد. بازیکن یا تیمی که در پایان بازی ششم بیشترین امتیاز را کسب کند به عنوان برنده شناخته می شود. تیم های دو نفره باید جایزه 3 میلیون دلاری را تقسیم کنند، اما تک نفره ها به تنهایی تمام مبلغ را دریافت می کنند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن