ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

ویباکس نام بازی محبوب و کاملا رایگان فورتنایت می­باشد و با آن می­توانید محصولات بازی مانند اسکین، بتل

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

ویباکس نام بازی محبوب و کاملا رایگان فورتنایت می­باشد و با آن می­توانید محصولات بازی مانند اسکین، بتل پاس، آمولت (خرید اموت که شامل دانس و ... می­شود برای دریافت تانک) ذخیره کنید. لباس بالا، اما حتی اگر باز نیستید، نیازی به خرید آن ندارید.

آیا ویباکس فورتنایت آسان جم ارزان و قانونی است؟

سایتی که از ما خریداری می کنید 100% قانونی است و ضمانت دائمی صحت شرایط را ارائه می­دهد که بسیار ارزان است. زیرا ما سود خود را کاهش داده­ایم تا همه دستگاه­های شما سرامیک برای خرید داشته باشند. Ol همچنین می توانید بسته های ویباکس زیر را در وب سایت آسان جم برای تمام مناطق خریداری کنید.

1000 ویباکس فورتنایت 2800 دیباکس فورتنایت5000 ویباکس فورتنایت13500 ویباکس فورتنایت

آیا می خواهید آسان جم  ویباکس فورتنایت بخرید؟

قسمت اصلی سایت که میراث دنیای بازی و سینماست شامل بیش از یک میلیون پلیر و فیلم­باز و همچنین اولین وبسایت در ایران مرتبط با آموزش فورتنایت (به ویژه چالش ها) فصل.

در نهایت، قیمت محصولات فورتنایت در فروشگاه آسان جم (به عنوان مثال، ایستگاه ویباکس) به ندرت از فروشگاه­های دیگر کمتر است. ساعت­ها در روز پشتیبانی کنید "و ما هیچ غرامتی دریافت نمی­کنیم و همه خدمات کاملا رایگان خواهد بود!

راه­حل عدم مشاهده حالت فورتنایت در پلی استیشن4 چیست؟

اول از همه، نگران نباشید، اگر کاملا آزاد هستید و همیشه آماده استفاده از وب باکس امن خود هستید، می­توانید وارد حساب کاربری خود شوید (و حتی رایانه شخصی خود را مرور کنید) و دریافت آنچه می­خواهید را پیدا کنید. با فروشگاه اقلام (مانند بتل پس یا پوسته ها و غیره)

من می خواهم اضافه کنم که این مشکل ما نیست و این سیاست اپیک گیمز و فورتنایت است و این دسترسی با استفاده از ویباکس در رایانه شخصی انجام شده است اما قبلاً نصب نشده بود اما ما این مشکل را برطرف خواهیم کرد.

توجه داشته باشید که پس از خرید ویباکس فورتنایت در پلی مگ (مذاکره، بیمه) کاملا رایگان در چه سایت­هایی برای این لورل هزینه می­کنید.

آیا آدرس ایمیل و رمز عبور حساب فورتنایت خود برای خرید محصول ویباکس می­دانید؟

خوشبختانه به دلیل تحریم­های ایالات متحده و اپیک گیمز، امکان دریافت مستقیم حساب معاملاتی ریالی فورتنایت یا اضافه کردن مبالغ کم به حساب ویباکس وجود ندارد. برای به دست آوردن، می­دانیم که حساب شما ممکن است پس از رمز عبور را تغییر دهد و تأیید را از طریق حساب شما فعال کند.

 

اگر نیازی به کلیک بر روی تست نقض ندارید، نیازی به لغو گواهی ندارید: نحوه غیرفعال کردن گواهی را در اپیک گیمز و فورتنایت بیاموزید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن