ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

فورتنایت دنیایی از تجربیات فراوان است. وارد جزیره شوید و برای اینکه آخرین بازیکن - یا تیم - باشید، رقابت کنید.

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

فورتنایت دنیایی از تجربیات فراوان است. وارد جزیره شوید و برای اینکه آخرین بازیکن - یا تیم - باشید، رقابت کنید. برای تماشای یک کنسرت یا یک فیلم با دوستان خود معاشرت کنید. با قوانین خود دنیایی از خود بسازید. یا با از بین بردن انبوهی از هیولاها با دیگران، جهان را نجات دهید.

حالت های بازی فورتنایت

چهار حالت بازی اصلی در فورتنایت وجود دارد که با هم برای هر نوع بازیکنی چیزی را ارائه می دهند. این چهار حالت عبارتند از: بتل رویال، پارتی رویال، کریتیو و سیو د وورد.

بتل رویال

فورتنایت بتل رویال که بر روی کنسول‌ها، رایانه شخصی و موبایل موجود است، برای دانلود و بازی رایگان است! از اتوبوس نبرد به جزیره پایین بروید و با آن بجنگید تا آخرین نفر باقی مانده باشید. یا با دوستان یا بازیکنان دیگر تیم شوید تا از تیم های دیگر دوام بیاورید. از قدرت چوب، آجر و فلز برای ساختن سازه هایی استفاده کنید تا به شما کمک کند.

همیشه چیزی برای انتظار در فورتنایت بتل رویال وجود دارد، از جمله آیتم‌های جدید، سلاح‌ها، وسایل نقلیه، حالت‌های فرعی، رویدادهای ویژه و «فصل‌ها». هر فصل جدید یک موضوع متمایز را به جزیره می آورد، مانند تصاحب مامور مخفی گذشته و سیل غول پیکر.

پارتی رویال

پارتی رویال یک حالت در بتل رویال است. به جای مبارزه، پارتی رویال یک فضای آزمایشی و در حال تکامل است که بر هیچ عرق کردنی تمرکز نمی‌کند و تماماً سرگرمی‌های خنک است. جاذبه‌ها شامل کورس‌های موانع هوایی، مسابقات قایق، فیلم‌ها و حتی کنسرت‌های زنده از هنرمندان برتر است!

 همچنین، مانند سایر حالت‌های بتل رویال، پارتی رویال رایگان است. و برای جذاب تر شدن بازی نیاز به ویباکس فورتنایت دارید.

خلاق

فورتنایت کریتیو که به صورت رایگان با بتل رویال گنجانده شده است، شما را مسئول جزیره خودتان می‌کند. بازی‌ها و قوانین خود را بسازید و دوستان خود را دعوت کنید! کریتیو ابزارهایی برای طراحی بازی های ساده و پیچیده در اختیار شما قرار می دهد، بنابراین آنچه را که می خواهید بسازید بسازید. و وقتی ایجاد نمی‌کنید، بازی‌های ساخته شده توسط دوستانتان یا دیگران در انجمن فورتنایت را تجربه کنید. علاوه بر ساخت و انجام بازی، کریتیو مکان بسیار خوبی برای ایجاد مناظر شخصی شماست. جزیره خود را آنگونه که می خواهید بسازید و با دوستان خود از آن لذت ببرید!

جهان را نجات دهید

در بازی فورتنایت سیو د وورد، در حالی که شما و سایر بازیکنان با هم متحد می شوید تا انبوهی از هیولاها را مهار کنید، دنیایی وسیع و تخریب پذیر را کاوش کنید. در مبارزه خود با این هیولاها - معروف به هاسک ها - با یافتن غارت، ساخت سلاح و گسترش مجموعه قهرمانان خود قوی تر شوید. یک پایگاه بسازید و آن را با تله ها تقویت کنید تا هاسک ها را دور نگه دارید! سیو د وورد را با دوستان یا دیگران در انجمن فورتنایت بازی کنید. با خرید بسته سیو د وورد که می توانید آن را در وب سایت آسان جم، داخل فورتنایت یا در ویترین کنسول خود بیابید، می توانید به سیو د وورد دسترسی پیدا کنید. سیو د وورد در پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه شخصی در دسترس است.

آخرین مطالب