ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

برای استفاده از ویباکس فورتنایت، یک کارت هدیه ویباکس را در یک دستگاه پشتیبانی شده بازخرید کنید! برای بازخرید ک

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

برای استفاده از ویباکس فورتنایت، یک کارت هدیه ویباکس را در یک دستگاه پشتیبانی شده بازخرید کنید! برای بازخرید کارت، باید یک حساب اپیک معتبر داشته باشید، فورتنایت را روی یک دستگاه سازگار نصب کرده باشید و شرایط و ضوابط قابل اجرا و قرارداد مجوز کاربر نهایی را بپذیرید. شرایط و ضوابط سازنده دستگاه خود را بررسی کنید تا دریابید که آیا شرایط اضافی برای بازی فورتنایت وجود دارد (مانند اشتراک، هزینه های اضافی). هنگام بازخرید و پیوند به یک حساب واحد در دستگاه انتخابی، کل ارزش کارت کسر می شود (بدون امکان انتقال یا برداشت). کارت‌های هدیه فقط در صورت بازخرید مقدار مشخص شده ویباکس را به شما می‌دهند. ویباکس فقط در فورتنایت قابل استفاده است. هیچ هزینه اضافی یا تاریخ انقضا با استفاده از کارت هدیه وجود ندارد. ویباکس پول الکترونیکی یا هر نوع ارز دیگری نیست و فقط مطابق با دستورالعمل های فورتنایت قابل استفاده است. در صورت گم شدن، دزدیده شدن، از بین رفتن یا استفاده بدون اجازه، کارت های هدیه جایگزین نمی شوند.

چگونه ویباکس بیشتری در بتل رویال دریافت کنم؟

   در بتل رویال، می‌توانید ویباکس را با خرید مستقیم آن‌ها یا با کسب درآمد از طریق فری پس و/یا بتل پس دریافت           کنید.
   برای خرید ویباکس در بازی:
   به تب استور بروید.
   مقدار ویباکس را که می خواهید خریداری کنید انتخاب کنید.
   برای رفتن به سیستم پرداخت پلتفرم خود، روی خرید کلیک کنید
   از آنجا سفارش خود را تکمیل و ثبت کنید.
   برای کسب ویباکس از طریق فری پس و بتل پس:

   هر فصل به همه بازیکنان دسترسی به فری پس و گزینه خرید بتل پس داده می شود. هر دو پاس به شما این        امکان را می دهند که با پیشرفت در سطوح بتل پس،  ویباکس کسب کنید!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن