ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

بهترین سایت­های خرید وی پی اس خارجی آنهایی هستند که نیازهای شما را برآورده میکنند. یافتن بهترین ارائه دهند

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

بهترین سایت­های خرید وی پی اس خارجی آنهایی هستند که نیازهای شما را برآورده میکنند. یافتن بهترین ارائه دهنده وی پی اس به معنای در نظر گرفتن عواملی مانند قیمت، عملکرد و پشتیبانی است. میزبانی وی پی اس همیشه راه­حل خوبی نیست بنابراین نگاهی به ارائه دهنده­گان بیندازیم تا ببینیم خدماتی که ارائه میدهند همان چیزی است که دنبال آن هستیم یا خیر. اگر سایت شما دارای صفحات وب باکیفیت است، ارائه فضای ذخیره­سازی کافی باید در اولویت باشد. همچنین، اگر بودجه کمی دارید یا به کمک زیادی نیاز دارید، یک تامین کننده با قیمت مقرون­به­صرفه و پشتیبانی خوب باید در اولویت باشد.

در حرکت

این موشن یک ارائه دهنده میزبان وی پی اس پیشرو است. این سایت دارای ویژگی­های، ارتقاء راحت، پشتیبانی مفید و قیمت­های مناسب است. این موشن همچنین از نظر میزبانی وب اشتراکی بهترین است و راه­اندازی یا به روز­رسانی سایت را به یک ایده تبدیل میکند.

سازماندهی شده توسط A2

میزبانی A2 برنامه­های وی پی اس را با توصیه­های ارزشمند ارائه میدهد. این یک راه عالی برای آگاه کردن مردم از راه‌اندازی وب‌سایت شما است.

بلو هاست

اگر هنوز وب سایت خود را ایجاد نکرده­اید، بلو هاست تنها ارائه دهنده میزبانی وی پی اس است که دامنه رایگان دائمی را ارائه میدهد. نقطه فروش واقعی این سایت کیفیت امکانات آن است که شامل 8 رم، پردازنده چهار هسته­ای و اکانت ایمیل نامحدود میباشد.

صفحه ای پی

ای پیج خدمات عالی، چت آنلاین و پشتیبانی تلفنی 24/7، مرکز دانش و بلیط­های پشتیبانی را ارائه میدهد. همچنین دارای ویژگی­های عالی گواهینامه SSL و پشتیبان­گیری رایگان از سایت است.

هاست گاتر

هاست گاتر یک وب مستر است. این سایت دارای بالاترین امتیاز در وب سایت بیلد اکسپرت است. زمانی که فقط به دنبال وی پی اس هستید، این سایت خیلی زیبا به نظر نمیرسد، اما از طرف دیگر خالی از لطف نیست. با ویژگی­های خوب و به­روز شده در هر فروشنده، کار وحشتناکی انجام میدهد.

هاست پاپا

هاست پاپا ارزان نیست، اما هیچ ارائه دهنده دیگری نمیتواند از نظر ظرفیت با آن رقابت کند. برنامه قیمت گذاری رده بالای هاست پاپا به شما رم و فضای ذخیره­سازی کافی برای اجرای بزرگترین وب سایت­ها را میدهد.

دادی

گود دی روی هر چیزی که مربوط به وب است تمرکز دارد. مهمترین مزیت سایت، بزرگترین سایت ثبت شده در جهان میباشد. همچنین دارای یک سایت­ساز عالی و بسته­های میزبانی وب با­کیفیت بالا است. اگر به یک فروشگاه نیاز دارید، گودادی می­تواند به شما کمک کند.برای خرید ویباکس فورتنایت به بخش مربوطه مراجعه نمایید.

مهمانان رویایی

 

دریم هاست پهنای باند نامحدودی در تمام برنامه­های خود ارائه می­دهد. سایر ویژگی‌ها مرتب هستند، اما از نظر پشتیبانی، اگر به کمک نیاز داشته باشید، بهترین نیستند. با رقبای خود آزمایش کنید، دریم هاست نمی­تواند چت زنده و پشتیبانی تلفنی ارائه دهد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن