ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

اجازه دهید در مورد گیم‌پلی ضعیفی به شما بگویم که باید اعتراف کنم که مطمئناً میل بسیاری از بازیکنان را برا

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

اجازه دهید در مورد گیم‌پلی ضعیفی به شما بگویم که باید اعتراف کنم که مطمئناً میل بسیاری از بازیکنان را برای تجربه افکت به صورت رزمی کاهش می‌دهد و از نقاط کور نقشه استفاده می‌کنند و سعی می‌کنند تا معامله با دیگران دعوت کند. در نسخه اصلی بازی، بسیاری ممکن است مقایسه جزئی با سایر بازیکنان را به عنوان راه اصلی برای پیروزی در مسابقات بتل رویال در نظر بگیرند، اما هدف گیری و تیراندازی در نسخه موبایل فورتنایت، حتی با در نظر گرفتن سیستم به ظاهر مهم ایم آسیست که اپیک گیمز دارد. برای آن برنامه ریزی شده است. واقعاً قابل تقدیر نیست و از پایین ترین استانداردهای ممکن فراتر نمی رود. البته هر چه به بازیکنان دیگر نزدیک شوید، کمتر احساس می کنید، اما در کل ضعف نسخه موبایل گان پلی غیر قابل انکار است.

سیستم ساخت بازی و نحوه جابجایی مخاطبان بین این حالت و مبارزات آنقدر عالی است که نمی توانیم اشکال خاصی از آن را در نظر بگیریم و بپذیریم که کار خود را به درستی انجام می دهد. برای خرید ویباکس فورتنایت به بخش مربوطه مراجعه کنید.

 

بدتر از آن، زمانی که بخواهیم از ویژگی های مختلف بازی با هم مانند نسخه کنسول استفاده کنیم، آن را تجربه خواهیم کرد. به عنوان مثال در حین دویدن، شانس ما برای هدف گیری صحیح و شلیک در زمان مناسب به شدت کاهش می یابد و در نتیجه گاهی اوقات احساس عدم تسلط خاصی بر بازی در ذهن بازیکن ایجاد می شود. همچنین، زمانی که می خواهید با هدف دقیق تری که دوربین را به جلو حرکت می دهد عکاسی کنید، باید توقف کنید، یک دکمه را فشار دهید، نشانه بگیرید، شلیک کنید و دوباره دکمه را فشار دهید و به حالت عادی برگردید. در حالی که احتمالا در این مدت گیم پلی روان نسخه کنسولی را به یاد خواهید آورد و فکر می کنید که در کسری از ثانیه تمام کارها را در آنجا انجام خواهید داد. تلاش برای مقایسه نکردن فورت نایت در پلتفرم های مختلف و پذیرفتن تمام این نقاط ضعف به بهانه مرتبط ساختن آنها با ماهیت بازی های منتشر شده در تلفن های همراه نیز کار بسیار اشتباهی است. زیرا زمانی که خود اپیک گیمز با افتخار نسخه موبایلی را به عنوان نسخه ای از بازی با پشتیبانی از تمامی حالت های مختلف بتل رویال ارائه می کند که به کمک آن می توانید با دوستان خود در پلتفرم های دیگر بازی کنید یا به عبارت بهتر به صورت ضربدری بازی کنید. بدیهی است همانطور که قبلاً هم گفتم ایده های جالب اپیک گیمز مانند نسخه موبایلی سیستم بصری که به صورت بصری نزدیک شدن صدای تیراندازی یا گام های بازیکنان را نشان می دهد باعث شد تا مبارزان برخی از نقاط ضعف خود را در این زمینه بازیابی کنند. با گذشت ثانیه ها، توجه مخاطب به دیگر ویژگی های بازی معطوف می شود. به عنوان مثال، این ویژگی به شما این امکان را می دهد که حتی با صدای قطع شده، بازی را در مکانی شلوغ و بدون امکان استفاده از بلندگوها تجربه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن