ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

میلیون‌ها بازیکن در سرتاسر جهان فورتنایت بازی می‌کنند و مطمئن می‌شوند که همیشه بازیکنانی برای پ

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

میلیون‌ها بازیکن در سرتاسر جهان فورتنایت بازی می‌کنند و مطمئن می‌شوند که همیشه بازیکنانی برای پیوستن به آن‌ها وجود دارند. چه در بتل رویال از آنها پیشی بگیرید، چه بازی‌هایی را با آنها در کریتیو امتحان کنید یا هاسک ها را با هم در سیو د وورد حذف کنید.

فورتنایت دارای کراس پلی است، به این معنی که بازیکنان در سراسر پلتفرم‌ها می‌توانند با هم بازی کنند!

در کدام پلتفرم ها می توان فورتنایت را بازی کرد؟

در حال حاضر، بازی فورتنایت بتل رویال و پارتی رویال و کریتیو شامل می‌شود و برای دانلود در پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، نینتندو سوییچ، رایانه شخصی و برنامه اپیک گیمز در اندروید در دسترس هستند. حالت سیو د وورد در حال حاضر در پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه شخصی موجود است.

 

فورتنایت در ای او اس، مک در نسخه 13.40 باقی می ماند و برای بازیکنان جدید برای نصب در ای او اس در دسترس نیست. سیو د وورد دیگر در مک قابل پخش نیست. اگر می‌خواهید به‌روزرسانی‌های جدید فورتنایت را بازی کنید، می‌توانید بازی را در هر یک از پلتفرم‌های ذکر شده در بالا دانلود کنید.

بازیکنانی که فورتنایت را بازی می کنند چه کسانی هستند؟

بازیکنان فورتنایت با تشکیل یک جامعه بزرگ در سراسر جهان، در طیف گسترده ای از مناطق، گروه های سنی و بسیاری از جمعیت های دیگر فعالیت می کنند. انجمن فورتنایت یک جامعه متنوع است!

اگر به بازی فورتنایت با دوستانتان علاقه مند هستید، چه آنها همسایه شما باشند یا از سراسر جهان، پیوستن به آنها آسان است. نکات ما را برای نحوه بازی فورتنایت با دوستان بررسی کنید.

والدین در مورد فورتنایت چه چیزهایی باید بدانند؟

طیف وسیعی از کنترل‌های والدین وجود دارد که به شما کمک می‌کند تجربه فورتنایت اعضای خانواده خود را مدیریت کنید، از جمله گزینه‌هایی برای ارتباط، حفظ حریم خصوصی و ردیابی زمان پخش. همچنین می‌توانید کنترل‌های والدین را در پلتفرم بازی اعضای خانواده خود برای محدودیت در خریدهای درون ‌بازی تنظیم کنید. در راهنمای کنترل‌های والدین ما بیشتر بیاموزید. می‌توانید با مراجعه به صفحه فروشگاه بازی‌های اپیک فورتنایت برای مشاهده رتبه‌بندی‌ها، درباره مناسب بودن فورتنایت برای خانواده‌تان تصمیم بگیرید. برای خرید ویباکس فورتنایت به بخش مربوطه مراجعه کنید.

هدف ما حفظ اکوسیستم اپیک گیمز مکانی سرگرم‌کننده و امن است، به همین دلیل است که قوانین انجمن و برای اشتراک‌گذاری محتوا، دستورالعمل‌های محتوای خود را ارائه و اجرا می‌کنیم.

 

فرقی نمی‌کند کنترل‌های والدین را تنظیم کنید یا نه، فورتنایت یک بازی عالی برای والدین و اعضای خانواده است تا با هم بازی کنند. با سازگاری گسترده با دستگاه، حالت‌های بازی متنوع و توانایی برقراری ارتباط با افرادی که از هم دور هستند، حتی کسانی که با فورتنایت تجربه ندارند، می‌توانند اوقات خوبی را سپری کنند!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن