ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

فورتنایت ریدم کد فور ویباکس، اوت فیتس، اموتس: فورتنایت یک پلتفرم بازی برای کاربرانی است که آن را دوست دارند و

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

فورتنایت ریدم کد فور ویباکس، اوت فیتس، اموتس: فورتنایت یک پلتفرم بازی برای کاربرانی است که آن را دوست دارند و همچنین برای مدت طولانی از این پلتفرم استفاده می ‌کنند.  برای کاربری که از آن استفاده نمی کند و اکنون تصمیم خود را برای استفاده از این برنامه در دستگاه خود تصمیم می گیرد، جدید خواهد بود.  بنابراین امروز قصد داریم اطلاعاتی در مورد این بازی فورتنایت و همچنین آخرین کد رایگان فورتنایت ریدم برای نوامبر 2021 ارائه کنیم. اگر می خواهید در مورد این بازی بدانید، این مقاله را تا انتها بخوانید و جزئیات موجود را جمع آوری کنید.

اگر از کاربران قدیمی این بازی هستید، باید کد فورتنایت ریدم را از اینجا در 4 نوامبر 2021 جمع‌ آوری کنید و سپس برای استفاده از برخی موارد پولی در این پلتفرم توسط سازنده جایزه دریافت کنید.  بسیاری از وظایف آنها توسط کاربر انجام می شود و پس از انجام کار، پاداشی نیز دریافت می کند.  بنابراین ما در این مقاله اطلاعات دقیقی در مورد بازی فورتنایت ارائه می دهیم.  باید به روز رسانی را از زیر با قورتنایت ریدم کد بررسی کنید

اگر می خواهید فورتنایت ریدم کد را در نوامبر 2021 دریافت کنید، این مکان مناسبی برای شما است.  در اینجا کد باز خرید کامل صادر شده توسط فورتنایت را خواهید یافت که پاداش و مزایای دیگری را برای کاربر فورتنایت فراهم می کند.  کد های ریدم توسط فورتنایت رایگان هستند و ممکن است بتوانید با لباس ها، کارت‌ های ویباکس، شکلک ‌ها، لباس های پوستی و سایر خدمات ممتاز پاداش دریافت کنید.  این خدمات پس از باز خرید کد ریدم فورتنایت به صورت آنلاین در سال 2021 در دسترس خواهند بود. شما می توانید پس از اعمال کد باز خرید صادر شده توسط فورتنایت از برخی از آیتم های معروف بازی استفاده کنید.

 

 ریدم کد توسط شرکت اپیک گیمز منتشر شده است که بازی فورتنایت را کنترل می کند، ریدم کد را ارائه می دهد، بازی را با نیو اسکینز و آیتم ها به روز می کند.  این یک بازی است که برای رایانه های شخصی، موبایل و سایر کنسول های بازی در دسترس است.  اما بدترین چیز در مورد این بازی این است که در فروشگاه گوگل پلی در دسترس نیست.  اگر تازه کار هستید و می خواهید بازی فورتنایت را برای اندروید، رایانه شخصی و کنسول بازی دانلود کنید. برای خرید ویباکس فورتنایت به بخش مربوطه مراجعه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن