ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

برای تبدیل شدن به یک گیمر حرفه ای در،فورتنایت تنها باید شش مرحله مهم را انجام دهید.  البته اگر خارج از ای

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

برای تبدیل شدن به یک گیمر حرفه ای در،فورتنایت تنها باید شش مرحله مهم را انجام دهید.  البته اگر خارج از ایران زندگی می کنید شاید هفت قدم!  چون گرفتن یک مربی حرفه ای برای حرفه ای شدن در کشورهای خارجی امری طبیعی است.  در ایران این موضوع تا حدودی مطرح شده است اما نه به این صورت که در هر شهر و هر مکانی بتوانید یک مربی حرفه ای برای یک بازی پیدا کنید مخصوصاً مانند فورتنایت.

مرحله 1) روی افزایش تقسیمات تمرکز کنید

اول از همه باید تمام وقت و غم خود را صرف این موضوع کنید تا به دسته بعدی برسید.  برای انجام این کار، طبیعی است که باید مهارت های بازی خود را ارتقا دهید.  برای ارتقای مهارت خود بهتر است هر از چند گاهی بازی استریمرهای حرفه ای فورتنایت را تماشا کنید.  تکنیک های جدید را تمرین کنید و اگر بسته های آپدیت جدیدی برای فورتنایت منتشر شد، نکات مهم نوشته شده در متن را بخوانید تا از تغییرات بازی کاملا آگاه شوید.  مهمتر از همه، به مقام بالای خود در یک بخش افتخار نکنید.  کیفیت شما در فورتنایت جای شما نیست

قدم دوم)  با دیگر بازیکن‌ها یک شبکه را تشکیل دهید

همیشه به یاد داشته باشید در برخورد با سایر بازیکن‌ها در هر نوع بازی آنلاینی، فردی متواضع باشید تا دیگران از بودن در کنار شما لذت ببرند. همین موضوع کوچک باعث می‌شود تا اگر دوستی در فورتنایت پیدا کردید، او شما را به دیگر دوستانش معرفی کند. شما به تدریج به این شکل دایره‌ی دوستی‌تان را گسترش می‌دهید و قطع به یقین روزی می‌رسد که دیگران آرزو می‌کنند شما حداقل یک دست با آنها مشغول به بازی شوید.

قدم سوم) مدیران تیم‌ها را پیدا کنید

هنگامی که شما به یک رنک بسیار بالا دست پیدا می‌کنید، بهتر است با مدیران تیم‌ها ارتباط برقرار کنید و از آنها درباره‌ی فرایند انتخاب بازیکن سوالات متعددی را بپرسید. حواستان باشد اگر قرار است نامه‌نگاری انجام دهید، مودب و با نزاکت باشید؛ چراکه مدیران تیم‌ها به صورت روزمره ایمیل‌های بسیار زیادی از بازیکن‌های ناشناس دریافت می‌کنند.

اگر قرار باشد با شما ارتباط برقرار کنند، بهتر است که محتوای ایمیل شما خاص باشد. از طرفی دیگر توصیه می‌کنیم محتوای پیام‌تان آنقدر حاشیه نداشته باشد که فرد مورد نظر پس از مطالعه‌ی چند خط اول، از خیرِ ادامه‌ی پیام بگذرد! رک و پوست کنده حرف‌تان را بزنید.

قدم چهارم) سخت‌افزارتان را برای فورتنایت ارتقا دهید

با این‌که بازی فورتنایت گرافیک و سیستم بسیار قدرتمندی نمی‌خواهد، اگر شرایط مالی خوبی دارید، می‌توانید ماوس، کیبورد و حتی مانیتورتان را ارتقا دهید تا سطح کیفی بازی‌تان نیز به مرور زمان بهتر شود. برای همه مراحل بالا باید ویباکس فورتنایت داشته باشید.

بهترین ماوس‌های بازار برای بازی فورتنایت

جهت خرید ماوس برای بازی‌های بتل رویال مثل فورتنایت، بهتر است به فاکتورهای مهمی مثل وزن، اندازه و شکل ماوس دقت کنید. از طرفی از آنجا که در فورتنایت، تعداد زیادی دکمه برای فشردن وجود دارد، ماوس‌های گیمینگ به شدت پرکاربرد هستند. چراکه تمرکز شما را با فشردن دکمه‌های کیبورد از بین نمی‌برند. توصیه‌ی ما برای خرید ماوس سه مدل زیر است:

  • لوجیتچ جی 502
  • رازر ددتآدر
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن