ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

فورتنایت بزرگترین بازی سال 2018 است، بنابراین اگر شخصی را می شناسید که به طور منظم بازی می کند، احتمال زیادی و

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

فورتنایت بزرگترین بازی سال 2018 است، بنابراین اگر شخصی را می شناسید که به طور منظم بازی می کند، احتمال زیادی وجود دارد که آن را بازی کند.  خود بازی رایگان است، اما بازیکنان باید از ویباکس درون بازی برای خرید سفارشی سازی استفاده کنند.

در حالی که نمی ‌توانید مستقیماً ویباکس را به بازیکن دیگری هدیه دهید، چند گزینه برای کمک به آنها برای رفع مشکل فورتنایت دارید: برای پلتفرم مورد نظرشان یک کارت هدیه بخرید یا یک بسته با محتوای خاص بخرید.

 اولین کاری که باید انجام دهید این است که بفهمید گیمر شما معمولا روی چه پلتفرمی بازی می کند.  از آنجایی که چیزی به نام «گیفت کارت فورتنایت» وجود ندارد، باید برای پلتفرم خاصی کارت بخرید.  مثلا:

پلی استیشن: اگر در پلی استیشن بازی کنند، کارت هدیه پلی استیشن استور این کار را انجام می دهد.

ایکس باکس: بازیکنان ایکس باکس به یک کارت هدیه ایکس باکس نیاز دارند.

سوییچ: برای بازیکنان سوییچ، باید یک کارت هدیه نینتندو یی شاپ بگیرید.

رایانه شخصی: فروشگاه خاصی برای گیمر های رایانه شخصی وجود ندارد که بتوانند چیزهای فورتنایت را از آن بخرند، اما می‌توانید برای آن ‌ها یک ویزا پیش پرداخت عمومی برای استفاده از ارز درون‌ بازی دریافت کنید.

اندروید: در مورد بازیکنان اندروید هم همین‌ طور است از آنجایی که بازی از راه انداز خود اپیک (مانند نسخه رایانه شخصی) استفاده می ‌کند، کارت نقدی پیش پرداخت راه کار است.

ای او اس: کارت هدیه ای تونس بهترین پاسخ در اینجا است.

سایر خرده‌ فروش ها معمولاً نسخه‌ های فیزیکی کارت‌ های هدیه مخصوص پلتفرم را حمل می ‌کنند، که می‌توانید آن‌ها را در یک پاکت بچسبانید تا گیمر در تعطیلات تمرین انقلاب زمستانی خود را باز کند.

بازیکن باید پس از بازگشت به سیستم خود، هدیه یا کارت نقدی را خودش باز خرید کند، اما پس از آن، می‌ تواند از آن پول برای خرید هر چیزی از آن فروشگاه‌ های دیجیتال استفاده کند.  این بدان معناست که آنها می توانند یک بازی دیگر، محتوای قابل دانلود یا ویباکس فورتنایت بخرند.  اینکه بازیکن چه چیزی را برای استفاده از کارت هدیه انتخاب می کند به آنها بستگی دارد - شما هیچ راهی ندارید که آنها را مجبور کنید از آن در ویباکس استفاده کنند.

برخی از کالاهای شیرین درون بازی را در میت اسپیس برای آنها تهیه کنید.

اگر می‌ خواهید مطمئن شوید که آنها چیزی را دریافت می ‌کنند که می‌ توانند در بازی از آن استفاده کنند، فورتنایت لباس های خاصی را نیز به عنوان محتوای قابل دانلود ارائه می کند (این ‌ها موارد دیجیتالی هستند که از فروشگاه‌ها خریداری می ‌کنید).  برای مثال، گیمر شما می ‌تواند بسته سامیت استریکر پک را دریافت کند که لباس سامیت استریکر، بسته بلینگ تاپ ناتچ و 600 ویباکس را باز می کند.

گزینه دیگر دیپ فریز باندل است.  این 30 دلار هزینه دارد و لباس های فراست بیت با تم زمستانی، گلایدر جلوی سرد، چیل-اکس پیکیس و 1000 ویباکس را باز می کند.  اگر گیمر شما قبلاً هر یک از آن لوازم آرایشی را داشته باشد، در عوض مقدار قابل مقایسه ای از ویباکس دریافت می کند.  این بسته به صورت در دسترس است، بنابراین شما هنوز چیزی برای باز کردن گیمر در تعطیلات دارید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن