ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

اپل به‌ روز رسانی‌ های فورتنایت و نصب های جدید را در اپ استور مسدود می کند و توانایی ما برای تو

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

اپل به‌ روز رسانی‌ های فورتنایت و نصب های جدید را در اپ استور مسدود می کند و توانایی ما برای توسعه فورتنایت برای دستگاه‌ های اپل را متوقف کرده است.  در نتیجه، آپدیت فصل 2 - فصل 4 تازه منتشر شده فورتنایت برای ای او اس یا مک او اس در دسترس نیست.

اپیک در حال مبارزه برای پایان دادن به محدودیت‌ های ضد رقابتی در بازارهای دستگاه‌ های تلفن همراه توسط اپل و گوگل است.  می‌توانید اسنادی را که در دستگاه های خود علیه اپل (۱۳ اوت، ۱۷ اوت، ۲۳ اوت، و ۴ سپتامبر) و گوگل (۱۳ اوت) ثبت کرده ایم، مشاهده کنید.

 فورتنایت بر روی پلی ‌استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، نینتندو سوییچ، رایانه‌ های شخصی، مک، جی فورس نو و برنامه اپیک گیمز در اندروید همچنان در دسترس است.  حساب، پیشرفت و خرید های شما نیز در این پلتفرم‌ ها در دسترس هستند.

صرفه جویی در رایانه و کنسول

از امروز، هر پیشنهاد ویباکس یا پول واقعی که در پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، رایانه شخصی و مک خریداری می ‌کنید تا 20 درصد تخفیف دارد.  شما نیازی به انجام کاری ندارید!

پرداخت مستقیم حماسی از طریق تلفن همراه

امروز، ما همچنین یک روش جدید برای پرداخت در ای او اس و اندروید را معرفی می کنیم: پرداخت مستقیم اپیک.  هنگامی که انتخاب می ‌کنید از پرداخت‌ های مستقیم اپیک استفاده کنید، تا 20٪ پس‌انداز می ‌کنید، زیرا اپیک پس ‌انداز پردازش پرداخت را به شما منتقل می کند.

آخرین به ‌روز رسانی فورتنایت را دریافت کنید تا همین امروز ذخیره کنید

در حال حاضر، هنگام استفاده از گزینه های پرداخت اپل و گوگل، اپل و گوگل 30 درصد کار مزد دریافت می کنند و افت قیمت تا 20 درصد اعمال نمی شود.  اگر اپل یا گوگل در آینده کار مزد های پرداختی خود را کاهش دهند، اپیک پس انداز را به شما منتقل خواهد کرد.

 20% تخفیف ویباکس فورتنایت به چه معناست؟

 

پیشنهادهای ویباکس و پول واقعی را اکنون می‌ توانید با قیمت ‌های جدید با تخفیف تا 20 درصد در کنسول و پی سی/مک خریداری کنید.  در تلفن همراه، می‌توانید پرداخت مستقیم اپیک را انتخاب کنید تا تخفیف جدید خود را دریافت کنید (هنوز در همه کشورها منطقه ها در دسترس نیست کشورهای مناطق بیشتر به زودی)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن