ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر به ‌دنبال آخرین کدهای باز خرید ویباکس فورتنایت در نوامبر ۲۰۲۱ هستید، اینجا مکان خوبی است که می‌ت

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

اگر به ‌دنبال آخرین کدهای باز خرید ویباکس فورتنایت در نوامبر ۲۰۲۱ هستید، اینجا مکان خوبی است که می‌توانید کدهای باز خرید را دانلود کرده و در بازی خود نیز اعمال کنید.  اکنون در اینجا همه فورتنایت ویباکس، اوت فیت، اموتس ریدم کد در حال کار و تایید شده در زیر آمده است.  اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که به کد باز خرید نگاهی بیندازید و سپس آن را در بازی خود اعمال کنید تا پاداش های هیجان انگیزی دریافت کنید.

پاداش تصمیم گیری شده توسط شرکت به کاربرانی که از کد باز خرید فورتنایت قبل از تاریخ انقضا استفاده می ‌کنند تعلق می ‌گیرد.  در کد، زمان مشخصی برای انجام کار توسط کاربر در نظر گرفته شده است و پس از اتمام زمان، قادر به دریافت هیچ نوع پاداش و آیتمی نیستند.

 مراحل باز خرید کد پاداش فورتنایت به صورت آنلاین:

ابتدا، همه شما باید به وب سایت رسمی آسان جم مراجعه کنید. اکنون بر روی پیوند "برو اینجا برای باز خرید" کلیک کنید.  یک صفحه وب جدید باز خواهد شد. اکنون روی گزینه «شروع به کار» کلیک کنید تا کد فورتنایت را برای پاداش باز خرید کنید. در اینجا باید با استفاده از یک نام کاربری و رمز عبور معتبر بازی با وب سایت وارد شوید. پس از تکمیل فرآیند ورود، اکنون جعبه کد باز خرید را روی صفحه نمایش می‌ گیرید. کد ریدم فورتنایت خود را پر کنید و سپس روی “ریدم” کلیک کنید. پس از آن پاداش شما به بازی شما اضافه می شود. اکنون می‌توانید بازی را مرور کنید تا وضعیت پاداش را بررسی کنید. یک پیام تأیید به همراه پاداش برای شما ارسال می شود.

چرا نمی توان از کارت ویباکس خریداری شده در انگلستان/فرانسه/آلمان/ایتالیا/اسپانیا/پرتغال استفاده کنم؟

کارت‌های ویباکس که در بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا یا پرتغال فروخته می ‌شوند دارای محدودیت ‌های قلمرو هستند که هم برای حساب اپیک گیمز و هم حساب شبکه پلی ‌استیشن شما اعمال می‌شود.  به عنوان مثال، کارت خریداری شده در فرانسه ممکن است توسط حساب اپیک (یا پی اس ان) ثبت شده در آلمان استفاده نشود.

 

1000 فورتنایت ویباکس بخرید، ارز درون بازی که می توانید در حالت های فورتنایت بتل رویال، کریتیو و سیو د وورد خرج کنید.  در بتل رویال و کریتیو می‌توانید از ویباکس برای خرید آیتم‌های سفارشی‌سازی جدید مانند لباس‌ها، گلایدرها، پیچکس، اموتس و آخرین فصل بتل پس استفاده کنید!  در حالت سیو د وورد سی او-او پی پی وی یی، می‌توانید از ویباکس برای خرید لاماهای ایکس ری که حاوی شماتیک‌های اسلحه و تله هستند، به‌علاوه قهرمانان جدید و موارد دیگر استفاده کنید!  ویباکس که از فروشگاه مایکروسافت خریداری می کنید، می توانند در ایکس باکس، رایانه شخصی یا موبایل استفاده شوند، اما نمی توان آنها را به کنسول های دیگر منتقل کرد یا از آنها استفاده کرد.  توجه: گلایدرها و کنترلرها ممکن است در حالت سیو د وورد استفاده نشوند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن