ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

رایگان ویباکس فورتنایت بروکهون دارای تعدادی وسیله نقلیه مختلف است که بازیکنان می توانند به آنها دسترسی داشته ب

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

رایگان ویباکس فورتنایت بروکهون دارای تعدادی وسیله نقلیه مختلف است که بازیکنان می توانند به آنها دسترسی داشته باشند.  آنها در سطوح مختلف هستند و برخی از آنها برای همه بازیکنان رایگان است. بسیاری از این ها از اشکال مختلف نقش آفرینی مانند آمبولانس یا ماشین پلیس پشتیبانی می کنند، در حالی که برخی دیگر سرگرم کننده تر هستند، مانند دوچرخه های چهارچرخ و اسکوتر.

علیرغم این واقعیت که ویباکس فورتنایت رایگان معمولاً نظرسنجی‌های مثبتی از صاحب نظران دریافت می‌کند، با تجزیه و تحلیل محتوای خود، چارچوب فیلترینگ گفتگو و تراکنش‌های خرد مواجه شده است.

مانند هر برنامه وابسته، ویباکس فورتنایت رایگان به شما انگیزه می دهد تا بازیکنان جدید را به پلتفرم خود وارد کنید. برای هر فرد جدیدی که به ویباکس فورتنایت رایگان بیاورید، به ازای هر خریدی که انجام می‌دهند، درصدی در نراتور دریافت می‌کنید.  اگر یک بازی در ویباکس فورتنایت رایگان توسعه داده اید، هر بار که بازیکنی برای ویباکس فورتنایت رایگان در صفحه فرود بازی شما ثبت نام می کند، ژنراتور دریافت می کنید.

 راه های دیگر برای محافظت از فرزندان و کیف پول خود می تواند استفاده از کارت نقدی/اعتباری از پیش پرداخت شده هنگام خرید ژنراتور و محدود کردن مبلغ روی کارت باشد.  اگر بدترین اتفاق بیفتد، انجام این کار ضررهای شما را به حداقل می رساند.

این می تواند در خریدهای مستقیم یا غیرمستقیم در بازی شما باشد، بنابراین اگر قصد دارید از این طریق درآمد کسب کنید، فقط مطمئن شوید که قوانین را زیر پا نگذارید، چیزی که یک اسلندر ممکن است در نظر بگیرد. در نهایت، می‌توانید بازی‌های رایگان بازی کنید و از بازی‌های رایگان لذت ببرید!

 

ژنراتور را می توان مستقیماً از ویباکس فورتنایت رایگان در سه سطح خریداری کرد، مشابه سه سطح اشتراک رایگان ویباکس فورتنایت پرمیوم.  اگرچه این پرداخت‌های یک‌باره است و می‌تواند گزینه بهتری برای کسانی باشد که نمی‌خواهند متعهد به پرداخت هزینه‌های مکرر شوند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن