ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

زره و سلامتی اگر می خواهید در بازی زنده بمانید، باید مراقب زره و سلامتی خود باشید که به ترتیب با رنگ های آبی

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

زره و سلامتی

اگر می خواهید در بازی زنده بمانید، باید مراقب زره و سلامتی خود باشید که به ترتیب با رنگ های آبی و سبز در پایین و مرکز صفحه نمایش نشان داده شده اند. در صورت آسیب دیدگی می توانید با پکیج سلامتی زخم های خود را التیام بخشید. بنابراین، اگر یکی از این بسته ها را پیدا کردید، در استفاده از آن مراقب باشید.

در مورد زره هم باید گفت که در ابتدا صفر است اما می توانید با نوشیدن معجون های آبی که روی نقشه هستند آن را پر کنید. اگر یکی را پیدا کردید، فوراً از آن استفاده کنید تا فضای موجودی را برای حذف سایر موارد آزاد کنید.

با دانستن این نکات بازی فورت نایت، می توانید اولین بازی خود را انجام دهید. اگر در بازی کشته شدید، ناامید نشوید چون اولین کار است و با رعایت این نکات کم کم حرفه ای تر می شوید.

ردیاب فورتنایت چیست؟

بازیکنان فورتنایت همیشه می خواهند جزئیات دقیقی از آمار بازی خود و سایر بازیکنان به دست آورند، که متأسفانه آسان جم ارائه نمی دهد. به همین دلیل بازیکنان از سایت های دیگر استفاده می کنند. این سایت ها آمار متفاوتی از نسبت کشتار به مرگ تا حداکثر تعداد افرادی که در یک بازی می کشید را نشان می دهند و می توانید آمار خود را با بهترین بازیکنان جهان به عنوان یک نینجا مقایسه کنید. در زیر شما را با محبوب ترین فورتنایت تراکرز آشنا می کنیم.

شبکه فورتنایت تراکر

شبکه ردیاب دارای سایت های زیادی در رابطه با بازی های چند نفره مختلف مانند پابجی و دیویژن از جمله فورت نایت است. در فورتنایت تراکر گزینه های سفارشی سازی زیادی دارید و می توانید آمار هر فصل را برای هر حالت بازی مشاهده کنید و با استفاده از گرایش ها و نمودارهای مختلف وضعیت خود را ارزیابی کنید.

استورم شیلد

 

استورم شیلد همان آماری را ارائه می دهد که در فورتنایت تراکر می بینید، اما جزئیات کمتری برای بخش بتل رویال دارد. با این حال، این ردیاب برای قسمت سیو د وورد عالی است و همه چیز از پاس گرفته تا طوفان و دقیق با جزئیات دقیق دارد. این سایت جامع ترین اطلاعات را از فورتنایت سیو د وورد ارائه می دهد. ردیاب بتل رویال نیز خوب است و رابط کاربری بسیار شهودی دارد اما چیز منحصر به فردی ارائه نمی دهد.

برای آپدیت و خرید همه تجهیزات بالا باید از ویباکس فورتنایت استفاده کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن