ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

با نحوه دریافت ویباکس فورتنایت رایگان در فورتنایت آشنا شوید گرفتن ویباکس برای خرید پوسته ها و فصل های جدید فو

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

با نحوه دریافت ویباکس فورتنایت رایگان در فورتنایت آشنا شوید

گرفتن ویباکس برای خرید پوسته ها و فصل های جدید فورتنایت همیشه آسان نیست. اما همیشه راه هایی برای دور زدن چیزها و سرمایه گذاری کمتر وجود دارد.

به همین دلیل در این قسمت از مجموعه آموزش فورتنایت به سراغ این موضوع می رویم و نحوه دریافت ویباکس رایگان از قسمت های مختلف بازی را بررسی می کنیم. البته لازم به ذکر است که در ازای پرداخت نکردن هیچ پولی باید کمی بیشتر تلاش کنید و با وقت گذاشتن برای بازی به آنچه می خواهید برسید.

بخش سیو د وورد را آزاد کنید یا در حالت بتل رویال بازی کنید

به طور کلی، دو راه دیگر برای دریافت ویباکس بدون پرداخت پول واقعی وجود ندارد: بازی در نقش بتل رویال و شرکت در مسابقات سخت و نفس گیر آن، یا امتحان بخشی از سیو د وورد و مبارزه با روبات های خام بازی.

بدیهی است که در حال حاضر دسترسی به بخش سیو د وورد رایگان نیست و برای تجربه آن باید 40 دلار هزینه کنید. با این حال، با پرداخت این مبلغ می توانید دو هزار ویباکس دریافت کنید.

شاید به همین دلیل است که آسان جم اعلام کرده است که بخش سیو د وورد نیز در تاریخ نامعلومی رایگان خواهد بود و دیگر مجبور به پرداخت پول واقعی نخواهید بود، اما تا آن زمان می توانید ویباکس مورد نیاز خود را با بازی کردن بازی کنید.

بخش داستان و دفاعیات سپر طوفان را بازی کنید

جالب است بدانید که با پیشروی در قسمت داستانی بازی و باز کردن استورم شیلد دیفنس، می‌توانید ویباکس را نیز دریافت کنید. با بازی همیشه این بخش می توانید حداقل 100 ویباکس رایگان دریافت کنید که خوشبختانه قابل تکرار است و هر از چند گاهی با تلاش مجدد می توانید همین مقدار ویباکس را دریافت کنید.

چالش ها را دنبال کنید

پس از اتمام مراحل اولیه، چالش های جدید بازی به شما ارائه می شود که با دنبال کردن و انتشار هر یک از آنها، می توانید 50 ویباکس رایگان دریافت کنید. خوبی پیروی از چالش ها این است که برای انتشار آنها نیازی به انجام کارهای عجیب و غریب ندارید و به راحتی می توانید تنها با تکرار مجموعه ای از وظایف، 50 ویباکس را از بازی خارج کنید.

ماموریت های روزانه

قابل اعتمادتر از چالش ها، پیگیری ماموریت های روزانه فورتنایت است که می توانید با دنبال کردن و رسیدن به آنها، 50 ویباکس نیز دریافت کنید. ماهیت کلی این ماموریت ها نیز ساده است. به عنوان مثال، برخی از آنها با منفجر کردن یک ماشین آزاد می شوند و شما می توانید با50 ویباکس خود هر کاری که می خواهید انجام دهید.

به روز رسانی مجموعه کتاب

 

همین مهارتی که در پیکان درخت مهارت ظاهر می‌شود، ریسایکلین اند کالکشن بووک است. به لطف این قابلیت ویژه می توانید اقلام خود را در صحافی کتاب قرار داده و بایگانی کنید. هر چه بیشتر این کار را انجام دهید و آیتم های مختلف بیشتری را در کلکسیونر خود جمع آوری کنید، در طول زمان سطح کلکسیونر شما بهتر خواهد شد. هنگامی که سطح کلکتور به 6 رسید، فورتنایت  500 ویباکس رایگان به شما می دهد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن