ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

فورتنایت کم کم به بزرگترین مجموعه فرهنگ عامه روی زمین تبدیل می شود و اکنون اعضای بیشتری از سیاسید اسکویید به آ

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

فورتنایت کم کم به بزرگترین مجموعه فرهنگ عامه روی زمین تبدیل می شود و اکنون اعضای بیشتری از سیاسید اسکویید به آن می پیوندند.

پوسته های شخصیت سیاسید اسکویید بلاد اسپورت اخیراً به فورتنایت اضافه شده است. جایزه و قاتل که سوپرمن را پس از شلیک گلوله کریپتونیت در کما به او شلیک کرد و به همین دلیل از زندان و سپس از جوخه انتحاری فرار کرد. ادریس آلبا در فیلم د سیوسید اسکویید نقش بلاد اسپورت یکی از شخصیت های اصلی فیلم را بازی می کند.

اما به نظر نمی رسد که او تنها عضو تیم اضافه شده به فورتنایت باشد. پس از انتشار پچ 17.40 بازی، دیتامینر و لیکور به نام شاینابر دو پوسته جدید با کد سی ساو سی و سی ساو فوزی کشف کرد. او با به اشتراک گذاشتن کشف خود در توییتر، نوشت که این دو پوست احتمالاً به شخصیت‌های کینگ شارک و ویاسل گره می‌خورند.

مانند هر نشت دیگری، نمی توان به این داده های کشف نشده کاملاً اعتماد کرد و حتی اگر درست باشد، باز هم هیچ تضمینی 100 درصدی وجود ندارد که واقعاً وارد بازی شود. اما واقعا بعید است که آسان جم محبوبیت شخصیتی مانند کینگ شارک را ببیند و زحمتی برای آوردن او به فورتنایت نداشته باشد. شاید حتی در آینده شاهد حضور پیس میکر و اسکینی بر اساس فیلم جدید هارلی کوین باشیم. برای خرید ویباکس فورتنایت به بخش مربوطه مراجعه کنید.

 

فورتنایت در چند ماه گذشته تقریباً با هر بخش از فرهنگ عامه متقاطع داشته است. از شخصیت های کتاب های مصور مانند سوپرمن گرفته تا ریک و مورتی، از فوتبال و نیمار تا هنرمندانی مانند آریانا گرانده. اخیراً از لو رفتن های بازی مشخص شد که اسکینی ویل اسمیت و کریس هانس ورث به ترتیب به عنوان شخصیت هایی از بد بویز و اکسترکشن به بازی اضافه خواهند شد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن