ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

در فورتنایت لباس ها و کاورهای مختلفی برای استفاده از شخصیت ها و شخصیت های بازی وجود دارد که می توانید با پرداخ

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

در فورتنایت لباس ها و کاورهای مختلفی برای استفاده از شخصیت ها و شخصیت های بازی وجود دارد که می توانید با پرداخت پول ویباکس روی جلد از آن ها استفاده کنید و شخصیت را با لباس جنگی مخصوص به بیرون بفرستید.

سلاح ها و تجهیزات مختلف را خریداری کرده و آنها را ارتقا دهید

در این بازی باید قوی باشید تا کسی نتواند شما را شکست دهد. برای برنده شدن باید در مقابل سرسخت ترین رقبا بسیار قوی باشید و این نیاز به خرید سلاح ها و تجهیزات مختلف دارد و این از طریق پرداخت هزینه و استفاده از وی باکس است.

همچنین می توانید سلاح ها و تجهیزاتی را که در اختیار دارید با ویباکس ارتقا دهید.

در مسابقات و رویدادهای هیجان انگیز شرکت کنید

این یکی از جالب ترین مزیت های ویباکس فورتنایت است که به شما امکان می دهد با پرداخت هزینه برای برخی از آنها در مسابقات مختلفی شرکت کنید که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند.

ویباکس را دریافت کنید و از آن برای جذابیت بیشتر فورتنایت استفاده کنید.

راه های دریافت و افزایش ویباکس در بازی فورتنایت

همانطور که می دانید داشتن ویباکس می تواند مزایای مختلفی برای بازیکنان داشته باشد، بنابراین باید تمام تلاش خود را برای افزایش این تعداد و استفاده حداکثری از آنها به کار بگیرید. در زیر راه های ساده ای برای تقویت ویباکس در فورتنایت آورده شده است.

هر بار که وارد بازی می شوید، می توانید تعداد کمی ویباکس دریافت کنید. ممکن است زیاد نباشد، اما می توانید بدون مشکل آن را به فضای خود اضافه کنید. همچنین نیازی به بازی نیست زیرا به محض ورود به بازی یک شماره ویباکس دریافت خواهید کرد.

در حالت ذخیره جهانی، ماموریت هایی وجود دارد که باید برای پخش کننده های ویباکس انجام شود. علاوه بر لذت بردن از بازی و انجام این ماموریت ها، می توانید تعداد باکس های بازی را افزایش دهید و نیرومندتر از همیشه نیرو بفرستید.

خرید بتل پس راه دیگری برای تقویت ویباکس در فورتنایت است. بتل پس چالش های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که هر کدام تعداد قابل قبولی ویباکس را به همراه دارند.

اگر این خرید را انجام دهید، ممکن است با چالش های بیشتری نسبت به زمانی که خرید نکرده اید مواجه شوید. برای خرید بتل پس ابتدا باید وایباکس را پرداخت کنید اما با مراحلی که ارائه می دهد خیلی سریع ویباکس را دریافت خواهید کرد.

راه دیگری برای دریافت راحت و ساده وایباکس وجود دارد که خرید از طریق سایت های خرده فروشی وایباکس است. این یک راه آسان است و با مراجعه به یک سایت معتبر در زمینه فروش ارز درون بازی، هر تعداد وایباکس را که بخواهید خریداری خواهید کرد.

روش های فوق در حین بازی ویباکس در اختیار شما قرار می گیرد و رایگان می باشد ضمن اینکه این روش پولی بوده و بسیار سریع اجرا می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن