ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

در بخش نجات جهانی، شما به همراه 4 نفر دیگر مسئولیت محافظت از پناهگاه ها، به دست آوردن منابع و دفاع از تجهیزات

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

در بخش نجات جهانی، شما به همراه 4 نفر دیگر مسئولیت محافظت از پناهگاه ها، به دست آوردن منابع و دفاع از تجهیزات از هاسک را بر عهده خواهید داشت! جهش یافته ها در واقع مردگان در حال حرکت هستند که می خواهند تمام پناهگاه ها را از بین ببرند و ...

در این بخش ویباکس به شما کمک می کند! با توانمندسازی خود، عملا می توانید به برتری کامل نسبت به دشمنان خود دست یابید.

حالت های دیگر بازی نیز بسیار جذاب و شایان ستایش هستند که در مقالات بعدی به تفصیل به آن ها خواهیم پرداخت.

چگونه ویباکس  را در فورتنایت دریافت کنیم؟

شما عزیزان می توانید انواع ویباکس را به دو صورت درست کنید! در روش اول که رایگان است باید در مراحل مختلف بازی شرکت کنید و جعبه های مخصوص را پیدا کنید، عموما ویباکس رایگان می گیرید که عملا تعدادشان بسیار کم است و زمان زیادی از شما می گیرد! بنابراین، روش رایگان راه خوبی برای دریافت ویباکس فورتنایت نیست.

در روش دوم باید با استفاده از قسمت فروشگاه بازی ویباکس را تهیه و خریداری کنید، این ویباکس در شماره های مختلف در قسمت فروشگاه موجود است که هر کدام پاسخگوی نیاز شما عزیزان خواهد بود. بنابراین عملا می توانید در زمان کمتری به تعداد مناسب ویباکس دسترسی داشته باشید.

همه چیز درباره عضویت خدمه فورتنایت

سرویس اشتراک فورتنایت کرو رسما رونمایی شد. این سرویس از 2 دسامبر (3 دسامبر 2016) برای تمامی پلتفرم ها عرضه خواهد شد. برای بررسی این سرویس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

عضویت فورتنایت کرو چیست؟

کرو ممبرشیپ سرویس جدیدی است که توسط بازی ساز فورتنایت ارائه می شود و با خرید این عضویت می توانید مواردی را که سازنده بازی در اختیار مشترکین این سرویس قرار داده است را به صورت ماهانه دریافت کنید. مقالات در نظر گرفته شده برای کاربران هر ماه تغییر می کنند و همه مشترکین می توانند آنها را دریافت کنند.

چه مقالاتی برای مشترکین این سرویس در نظر گرفته شده است؟

طبق انتشار رسمی با خرید اشتراک کرو هر ماه یک باندل جدید دریافت خواهید کرد که محتویات آن در زیر نوشته شده است:

فورتنایت بتل اف د کارنت سیزن (اگر قبلاً یک بتل پست با ویباکس خریداری کرده اید، 950 ویباکس اضافی دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید که این 950 ویباکس برای کسانی که ماه گذشته اشتراک بتل پس را با کرو پک دریافت کرده اند اعمال نمی شود.

آخرین مطالب