ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

بازیکنان می توانند از این ژنراتور رایگان ویباکس فورتنایت که به صورت آنلاین یافت می شود برای به دست آوردن مقادی

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

بازیکنان می توانند از این ژنراتور رایگان ویباکس فورتنایت که به صورت آنلاین یافت می شود برای به دست آوردن مقادیر نامحدود ارز رسمی برای استفاده در بازی استفاده کنند.  شما مجبور نخواهید بود برای هیچ چیزی هزینه کنید!

کدهای تبلیغاتی هر از چند گاهی برای دریافت آیتم های رایگان درون بازی ظاهر می شوند، اما هرگز درباره ژنراتور نیست.  با این حال، به لطف این کدهای تبلیغاتی، می‌توانیم اشیاء و پوسته‌هایی را دریافت کنیم که معمولاً به ژنراتور پول می‌پردازیم.

در چند سال گذشته، تعداد زیادی کدهای تبلیغاتی رایگان ویباکس فورتنایت وجود داشته است، و در حالی که برخی از آنها به وضوح منقضی شده اند، هنوز تعداد شگفت انگیزی از پیشنهادات فعلی و فعال موجود است.

ویباکس فورتنایت رایگان در سال 2006 ایجاد و راه اندازی شد، اما هنوز هم میلیون ها بازیکن در سراسر جهان از آن لذت می برند.  این واقعیت که توانسته است بسیار محبوب باقی بماند، گواهی بر هیجان انگیز بودن آن است.  اما یکی از دلایل اصلی که باعث جلب توجه گیمرها به این بازی شد این است که بازی رایگان است، و بهتر از همه، توسعه دهندگان به طور مداوم محتوای رایگان، مانند یک سری کدهای تبلیغاتی این ماه را منتشر می کنند.

در حالی که همیشه می‌توانید به ردیف رایگان وسایل نقلیه دسترسی داشته باشید، موارد دیگری نیز وجود دارند که نمی‌توانید با یک مجوز ویژه به آنها دسترسی پیدا کنید.  هر ماشینی که روی آن ستاره باشد، پشت پریمیوم پس قفل می شود که هزینه آن 250 ژنراتور است.

یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های رایگان ویباکس فورتنایت، روشی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد بازی‌های خود را روی پلتفرم بسازند و به بازار عرضه کنند.

فراموش نکنید که می‌توانید با چالش‌های رایگان ویباکس فورتنایت کریتور نیز چیزهای رایگان دریافت کنید.  شما باید به چند سوال پاسخ دهید، و سپس پاداش های بزرگی دریافت خواهید کرد. اگر پاسخ‌ها را اشتباه دریافت کنید، برای آن جریمه نمی‌شوید.

 

کارت های هدیه رایگان ویباکس فورتنایت راحت ترین راه برای بارگیری اعتبار برای حساب رایگان ویباکس فورتنایت شما هستند.  می‌توانید از این اعتبار برای خرید ژنراتور، ارز درون‌بازی یا دریافت اشتراک ممتاز استفاده کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن