ویباکس فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

به جرأت می توان گفت که بازی فورتنایت علاوه بر افزودن نوآوری های جدید در بازی های سبک بتل رویال، عموماً انقلابی

توسط ATRINNEWS در 29 آبان 1400

به جرأت می توان گفت که بازی فورتنایت علاوه بر افزودن نوآوری های جدید در بازی های سبک بتل رویال، عموماً انقلابی آماری در بازی های آنلاین و چند نفره ایجاد کرده و رکوردهای زیادی را به ثبت رسانده است و نام خود و اکثر آنها را به ثبت رسانده است. مدت هاست که به نام این بازی و شرکت اپیک گیمز ثبت شده اند. علاوه بر این، ممکن است آخرین آمار تعداد بازیکنان فورتنایت را نیز بدانید و ببینید آیا فورتنایت در روند رو به رشد جمعیت بازی با توجه به کاهشی که این بازی در یک سال و نیم گذشته داشته است یا خیر. موثر بود یا نه؟

در زیر اطلاعات آماری در مورد تعداد بازیکنان فورتنایت در سال های 2021 و 2022 آورده شده است.

تعداد بازیکنان فورتنایت در سال 2021/2022

متاسفانه در حال حاضر اپیک گیمز آمار رسمی بازی های فورتنایت 2021 و 2022 را منتشر نکرده است، تعداد نفرات آن 350 میلیون بوده و تخمین زده می شود که در سال 2021 به 400 میلیون و تا پایان سال 2022 به 450 میلیون نفر برسد.

لازم به ذکر است که تعداد حساب های ایجاد شده به معنای فعال بودن همه آنها نیست.

چند نفر در روز فورتنایت بازی می کنند؟

به نظر می رسد بین 6 تا 12 میلیون نفر هر روز ویباکس فورتنایت را امتحان می کنند، یک عدد فوق العاده، با وجود کاهش شدید محبوبیت این عنوان در سال های گذشته، و ممکن است به این تعداد در جشنواره علاقه مند شوید. رویدادهای مختلف مانند هالووین، کریسمس، کنسرت های خواننده در بازی و حتی بیش از 15 میلیون نفر.

آیا بازی کراسید اسکویید و بازی فورتنایت واقعی هستند؟

اپیک گیمز، هر چقدر هم که انتقاد بزرگ یا کوچک باشد، باید بپذیریم که این شرکت از نظر بازاریابی و چند برابر شدن سود بازرگانی، در بین سایر شرکت‌ها رتبه اول را دارد، حتی اگر سهام از این شرکت راضی نباشد. طی چند سال گذشته، هر فیلم، سریال، بازی، کارتون و انیمیشنی که محبوبیت و شهرت پیدا کرده باشد، حداقل یک بار به عنوان متقاطع و رویداد در فورتنایت ظاهر شده است. اخیرا شایعات مربوط به کراس اوور بازی اسکویید گیم و فورتنایت داغ شده است و به همین دلیل می خواهیم ببینیم منبع این خبر از کجا می آید و چه تاثیراتی در فصل آینده خواهد داشت.

آیا رویدادهای مربوط به سری بازی اسکویید / کامبایند گیم در فورتنایت تایید شده است؟

لیکرهای معروف در توییتر و ردیت گفته اند که در فصل نهم فورتنایت 2 احتمالاً رویدادهایی مربوط به سری بازی اسکویید گیم خواهیم داشت. علاوه بر این، یک بخش محدود به عنوان یک حالت به بازی فورتنایت اضافه می شود که از چندین مینی گیم مرگبار شامل دو گروه بازیکن و یک مدافع تشکیل شده است. همچنین برای مدت محدودی، کالای فروشگاهی دارای رنگ و تم اسکویید گیم خواهد بود.

 

اگر قرار بود این اتفاق بیفتد، تغییر در برنامه بازی های اپیک بازی فورتنایت برای فصل 2 فصل 9 می تواند یک حرکت قطعی باشد، زیرا قبلاً شایعه شده بود که تمرکز کلی فصل آینده روی انیمه خواهد بود. در صورت انتشار جزئیات جدید، این محتوا به روز خواهد شد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن