مناسب‌ترین راه‌کارها برای افزایش قدرت در بازی فورتنایت

فورتنایت یک بازی ویدیویی است که در سال 2017 ارائه شد. این بازی که محصول شرکت اپیک گیمز است به سرعت در جهان محب

توسط ATRINNEWS در 12 آبان 1400

فورتنایت یک بازی ویدیویی است که در سال 2017 ارائه شد. این بازی که محصول شرکت اپیک گیمز است به سرعت در جهان محبوب شد و گیمرهای بسیاری از سراسر دنیا به بازی در دنیای مجازی فورتنایت مشغول شدند.

بازی فورتنایت که در فارسی به قلعه‌ی پلیدی هم آن را می‌شناسند کاربران ایرانی بسیاری را نیز به خود جذب کرده است.

در بازی‌های مجازی سیستم اهدای پاداش و گرفتن جایزه بر اساس واحدهای پولی بنا شده است که به ارز رایج در هر بازی معروف هستند. برای مثال در بازی فورتنایت ارز رایج ویباکس نام دارد. مبارزها برای انجام بسیاری از کارها در دنیای فورتنایت مثل انجام برخی چالش‌ها و مسابقات، خرید سلاح و لباس، ارتقای تجهیزات وغیره به دادن ویباکس نیاز دارند.

درعین‌حال در صورت پیروزی در مسابقات، انجام برخی مأموریت‌ها، ورود به بازی وغیره نیز مقداری ویباکس به‌عنوان پاداش و جایزه‌ی خود دریافت می‌کنند؛ همچنین گیمرها می‌توانند با خرید ویباکس از سایت‌های معتبر، مقدار مورد نیاز ویباکس خود را تهیه کنند و در طول بازی از آن استفاده کنند.

باید توجه داشت خرید ویباکس بر اساس دلار بوده و برای گیمرهای داخل ایران با کمک سایت‌های واسطه خرید ویباکس امکان‌پذیر است.

داشتن ویباکس به مقدار مورد نیاز توان و قدرت بازیکن را در مراحل بالاتر و سخت‌تر افزایش می‌دهد به همین جهت بسیاری از بازیکنان در کنار دریافت ویباکس رایگان در خود بازی با پرداخت وجه از طریق سایت‌های معتبر اقدام به خرید ویباکس به مقدار بیشتر و نامحدود می‌کنند.

افزایش قدرت در بازی فورتنایت

فورتنایت یک بازی در سبک اکشن و جنگجویانه است و روند بازی در دنیای فورتنایت بر مبارزه و جنگیدن استوار است؛ به همین خاطر بازیکنان لازم است کاراکترهای خود را به انواع سلاح‌ها و لباس‌های مناسب تجهیز کنند تا در رویارویی با دشمنان و حریفان قدرت کاراکترها را افزایش دهند.

پیش‌تر گفتیم که برای بسیاری از اقدامات در فورتنایت لازم است ارز رایج بازی را خرج کنیم. این ارز که ویباکس نام دارد را از راه‌های مختلفی می‌توان به صورت رایگان به دست آورد یا با پرداخت پول خرید.

با بالاتر رفتن مراحل، سختی‌های مبارزات و چالش‌های کاراکترها شدیدتر می‌شود. کاراکترها برای مقابله با دشمنان و پیروزی در نبردها نیاز به تقویت و قدرت بیشتر دارند. به این منظور لازم است در هر مرحله به سلاح‌های پیشرفته‌تری مجهز شوند.

این کار با پرداخت ویباکس انجام می‌شود. گیمر سلاح یا سلاح‌ها مورد نظر خود را انتخاب می‌کند و با دادن ویباکس به مقدار مورد نظر می‌تواند آن‌ها را دریافت کند و در طول بازی برای قدرت بیشتر در مبارزه استفاده کند.

در بازی فورتنایت برخی سلاح‌ها می‌توانند ارتقا داده شوند و برای افزایش قدرت کاراکتر در طول بازی استفاده شوند. در صورتی که گیمر برای کاراکترش در بازی سلاحی قابل ارتقا گرفته باشد، در مراحل بالاتر می‌تواند با دادن مقدار مورد نیازی از ویباکس‌هایش، سلاح‌های در اختیار کاراکترش را ارتقا دهد و با قدرت بیشتری بازی کند.

لباس کاراکترها در بازی فورتنات نیز در افزایش قدرت کاراکترها مؤثر است. با انتخاب لباس مناسب برای کاراکتر هم کاراکتر برای گیمر شخصی سازی می‌شود و همچنین می‌تواند در قدرت کاراکتر برای رویارویی با حریفانش استفاده شود و به قدرت کاراکتر بیفزاید.

راه‌های افزایش ویباکس برای افزایش قدرت

ویباکس از راه‌های مختلفی به صورت رایگان یا خریداری شده می‌توان به دست آورد. برای خرید رایگان باید از سایت‌های ارائه‌دهنده‌ی ویباکس استفاده کرد و با پرداخت دلار مقدار مورد نظر ویباکس را تهیه کرد.

ویباکس رایگان نیز با هر بار ورود گیمر به بازی به او داده می‌شود. در صورت انجام برخی چالش‌ها و مأموریت‌ها و موفقیت در آن‌ها نیز به عنوان پاداش ویباکس به گیمر داده می‌شود.

منبع: https://www.zibashahr.com/1400.07/20594.html

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن