مرکز هارد ایران: نخستین کلینیک بازیابی اطلاعات و ریکاوری هارد تاسیس 1376-

تدریس کاملا عملی و فعالیت اساسی دستگاه PC3000 روسی جهت ریکاوری اطلاعات، آموزش ردوبدل هد و سیلند هارد دیسک کلید

توسط ATRINNEWS در 1 مهر 1401
تدریس کاملا عملی و فعالیت اساسی دستگاه PC3000 روسی جهت ریکاوری اطلاعات، آموزش ردوبدل هد و سیلند هارد دیسک کلیدی ابزارهای تخصصی در محیط کلین روم از بخشهای با همین کلاس میباشد. یکی از از ابزارهای پرکاربرد در دنیای امروزی، هارد ها یا این که همان دیسک های دشوار هستند. هارد دیسک ها حیاتی نام های دیگری زیرا حافظه‌های اصلی، Hard Disk Drive یا به اختصار hdd نیز شناخته می شوند. هارددیسک ها، همانگونه که می‌دانید، به جهت ذخیره کردن اطلاعات و جابجایی آنها گزینه استفاده قرار می‌گیرند. عمومی بازیابی اطلاعات هارد که دیتکت (شناسایی در بایوس مادربرد) نمیشوند. در برخی از مورد ها به استدلال غلط هات عضو ، پارتیشن های هارد دیسک از شرایط Basic به موقعیت Dynamic تغییر‌و تحول می نماید ، که این آیتم در Disk به نقل از management قابل بازدید است. اگر نمی‌خواهید نرم‌افزار دیگری روی سیستم خود کارگزاری نمایید یا تمایلی به به کارگیری از دستورها طولانی و پیچیده ندارید، می‌توانید از همین نحوه به تیتر یک جایگزین بهره ببرید. همچنین دستگاه کلین روم Clean Room و آچارها و ابزارهای ردوبدل هد و سیلندر هارد نیز لازم می باشد که برای جراحی هارد استعمال کنید. ولی بعضی ابزارها به جهت تعمیر برد هارد مانند هیتر، مولتیمتر و یا ابزار عیب یابی دیگر نیز به جهت تعمیر هارد اضطراری است. شما میتوانید حیاتی ابزارهای معمولی و نرم افزارهای متفاوت نیز هارد را تعمیر و یا ریکاوری داده ها کنید. که در همین وضعیت شما تنها گوشه ای از هارد دیسک ها را میتوانید انجام دهید. در پروژه دولت الکترونیک که به تازگی مطرح شده نیاز به مجازی سازی کل اطلاعات در کل سازمان ها و شرکت ها می باشد. همین داده ها بر روی انواع هاردها ذخیره می شوند و همین موضوع اهمیت این دستگاه را بیش از پیش نمایان می کند. بازار عمل این فن حیاتی اعتنا به افزایش قیمت هارد مضاعف رونق گرفته است. از همین رو آموزشگاه برق گستران اصلی تکیه بر متخصصین خبره عصر های آموزشی تعمیرات هارد و بازیابی دیتاها را به رخ تماما عملی برگزار می کند و هدف همین آموزشگاه از برگزاری همین دوره آموزشی ارسال مستقیم نیروی کار کارشناس به بازار عمل هارد و بازیابی اطلاعات می باشد. هنرجویان در انتها دوره آموزش تعمیرات هارد و بازیابی داده ها حیاتی مشاوره و کسب تجربه از استاد مربوطه و همچنین خدمات پشتیبانی آموزشگاه، می توانند در بازار عمل تعمیرات هارد و بازیابی اطلاعات به درآمد بالایی برسند. در ریکاوری اطلاعات، با به کار گیری از ابزار و قابل انعطاف افزارهایی خاص، اطلاعات حذف شده هارد لپ تاپ و کامپیوتر، هارد اکسترنال، اشاره گر مموری و یا این که micro SDها قابل بازگردانی است. مرکز ریکاوری هارد اچ پی یکی از از واحدهای فوق تخصصی در نمایندگی مجاز اچ پی می باشد که به رخ اختصاصی بر روی پروسه بازیابی داده ها اشکال هارد متمرکز شده است. هدف گروه کارشناسی این تیم این هست که بیشترین حجم از دیتاها اعضا را بازیابی کرده و در اختیار آنان قرار دهند. ما نیز مثل شما، فرمت شدن هارد و حس ناخوشایند پاک شدن اطلاعات دلیل اجکت نشدن هارد اکسترنال را تجربه کرده ایم و عملکرد داریم اساسی به کارگیری از نوین ترین برنامه ها و متدهای روز دنیا، بخش بیشتری از همین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم. در هم اکنون حاضر قدرتمندترین سیستم سخت‌افزاری- نرم‌افزاری موجود در بازارهای جهانی PC3000 هست که توان بازیابی داده ها گونه های هارد دیسک و تعمیر اشکال برند و مدل‌های هارد دیسک را دارد.

تلفیق تجربه و تجهیزات

در بخش تعرفه سرویس ها آچارباز دیتاها جزیی تر در راستا هزینه سرویس بازیابی و ریکاوری داده ها ارائه شده است. حالا در صورتی که می خواهید در همین راستا سرمایه گذاری نمایید واجب است که محل ورود هارد به جهت این کار مضاعف داشته باشید. زیرا کارت pc3000 به جهت محل ورود هارد خراب مقرون بصرفه میگردد و در صورتی که بخواهید راهنمای هارد اکسترنال گزیده از این دستگاه ریکاوری را تنظیم نمایید صرفا میتوانید تعداد کمتری مشتری را پاسخگو باشید. ۶- هیچ زمان اذن دستکاری نمودن هارد دیسک معیوب را به اشخاص غیر کارشناس ندهید. ۵- در شرایطی که هارد پس از اتصال به سیستم صدای تق تق میدهد از ضربه زدن و یا این که باز نمودن درپوش آن دوری کنید. مشکلات دشوار افزاری متشکل شده است از استفاده‌های نادرست از هارد، ضربه میل کردن هارد و بروز ایراداتی زیرا بازخورد هد هارد اساسی پلاتر و شوک الکتریکی که منجر سوختن برد یا این که قطعات دیگر شامل آی‌سی ها، مقاومت‌ها و… از دستگاه شده و این امر سبب عدم شناسایی هارد و داده می شود. در این مواقع در صورتی که دستگاه ذخیره کننده، هارد باشد، سیلندر یا هد جراحت می‌بیند و خلل کمی دشوار می‌شود. در همین مواقع، بخش اعظم این هارد‌ها قابلیت تعمیر ندارند و فقط برای ریکاوری داده می توان به شکل سخت افزاری ریکاوری را انجام داد. در همین رخ جهت ریکاوری نیاز به یک هارد نمونه شبیه داریم تا قطعات مکانیکی هارد در عمل جراحی بر روی آن سوار شود و دیتای از دربین رفته مجدد بازگردانده شود.
  • مرکز بازیابی دیتاها ادهمی در همین مقاله تلاش دارد تا بطور خلاصه خوانندگان این مطلب را اساسی گونه های هارد دیسک Hard Disk Drive آشنا کند .
  • برای شروع روند بازیابی اطلاعات، روی آیتم Scan کلیک کنید.اگر پارتیشن دیسک RAW دارای برچسب گم شده،گزینه Partitions را گزینش کنید.
  • اغلب، ورقه ها خودشان به رخ مستقیم در سیستم بازیابی دیتاها ذخیره نمی‌شوند، اما در عوض در سیستم دارای اسناد جایگزین یا این که ابرداده سناریو داده می‌شود.
  • همچنین بسیاری به ادله عدم برخورداری از داده ها کافی، به صورت اتفاقی و ناخودآگاه موجب حذف شدن فولدر هایی شده اند.
  • ما به این مسئله می اندیشیم و تمام اقتدار خود را در تعمیر هارد و ریکاوری داده ها بر اصل راضی بودن شما سازه می نهیم.
شاید در وب‌سایت‌های آموزشی به دنبال آموزش بازیابی داده ها هارد سوخته و یا شیوه بازیابی دیتاها رم سوخته باشید و آموزش‌هایی هم پیدا کنید ولی اگر تجربه و ابزار کافی ندارید، همین کار در نهایت به ضرر شما کل خواهد شد. بهترین خط مش به جهت بازیابی داده ها هنگام سوختن هارد، مراجعه به متخصصین بازیابی دیتاها است چون به جهت ریکاوری هارد اکسترنال سوخته به ابزار تخصصی و یک clean room استاندارد نیاز است. از دست رفتن داده ها کامپیوتر، اتفاقی میباشد که ممکن هست به عوارض زیادی -نظیر بی احتیاطی کاربر، نابهنجاری های طاقت فرسا افزاری و نرم افزاری و ….

به ریکاوری سرعت بالا اطلاعاتتان نیاز دارید؟

استفاده از نرم افزار ریسک بالایی دارااست و هیچ قابل انعطاف افزار بازیابی اطلاعاتی در دنیا تمام و جامع نیست. در صورتی که هارد دیسک یا حافظه‌ی جامد شما ضربه خورده یا آب ریخته باشد، در کمک سیستم یک کارخانه فنی مجهز وجود دارد که دارای امکانات پیدایش و ظریف به جهت از بین بردن نقص‌ فیزیکی همچون تعمیر و یا جراحی مهیا کرده‌ایم. یک مثال فیلم گرفته شده در مرکز بازیابی اطلاعات نوین هارد را مشاهده کنید. تعمیرات لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر، All-in-One، بورد و بده بستان اشکال پورت و چیپست خویش را به صورت تخصصی مهم تجهیزات پیشرفته، به فالیک بسپارید. آن گاه از پیدا کردن هارد شبیه ، هارد خراب و هارد شبیه می بایست درون کلین روم باز شوند و اهمیت ابزار جراحی ، بده بستان هد شوند و سپس به دستگاه ریکاوری خورده و دیتاها حیاتی ریکاوری شوند. زمانی هد یک هارد بر اثر ضربه یا تکان شدید یا این که نوسان برق خراب میگردد و دیگر خط مش حلی به جهت ریکاوری اطلاعات نیست، ناچار به ردوبدل هد میشویم.

تفاوت بازیابی داده و بازیابی اطلاعات[ویرایش]

البته برد رو خودتون نمیتونید ردوبدل کنید چون در کنار ردوبدل موفقیت بایستی تعویض رام انجام بگیرد در غیر این صورت هارد شناسایی نمیشود. ما برای راحتی و اطمینان کاربران تصمیم بر این گرفتیم که بعد از ریکاوری دیتاها ، پرداخت وجه انجام گیرد ولی هرگونه هزینه جانبی ( شامل هارد شبیه ، پیروزی و …) قبل از آغاز کار انجام می‌گیرد . ریکاوری پیکان و مموری کلیدی بهترین تجهیزات یک عدد از مالامال کاربرد ترین کار های همین گروه می باشد . یکی از از بهترین کار هایی که اعضا میتوانند روی تیم ایمن هارد حساب کنند ، تعمیر هارد می باشد . مرکزی که در برج ساعت حضور ندارند با قرار دادن کلمه برج ساعت در آدرس خویش همت دارا هستند تا در internet و کاوش های اعضا کلیدی به خطا انداختن مشتریان و منش اندازی محلی در آن نزدیکی جذب خریدار نمایند. توجه بفرمایید که رسانه افزار فقط و تنها در برج ساعت طبقه 8 قرار داراست و مسئولیت مشکلات احتمالی را بعهده نمیگیرد. یکی از این شیوه ها استعمال از قابل انعطاف افزار FonePaw Android Data Recovery است. همین قابل انعطاف افزار فایل‌های حذف شده، عکس‌ها، فیلم‌ها، موزیک‌ها، WhatsApp، پیام‌های متنی، مخاطبین و فهرست تماس‌ها را به راحتی از دستگاه ‌های اندروید و کارت حافظه بازیابی می کند. هارد دیسک های سرور از تکنولوژی سرعتی بالایی رد ذخیره سازی اطلاعات برخوردار است. البته کلیدی این تفاوت که نرم افزارهای دیگری دارااست و عملکرد کارت PC3000 برای برگرداندن دیتاها سرور گوناگون است. ناگفته نماند که هارد دیسک های سرور قابلیت و امکان بکاپ گیری حرفه ای بصورت لحظه ای را دارند که ممکن است مراجعه به جهت ریکاوری و تعمیر آن کمتر باشد. براین اساس سرمایه خود را اکثر برای درامد روی هارد کامپیوتر و لپ تاپ و هارد های SSD قرار دهید. برخی از قابل انعطاف افزار ها در بازار به جهت بازیابی داده ها مناسب هستند. شما اساسی یادگیری تعمیر هارد و شناخت کارایی این قطعه جهت ذخیره سازی داده ها تا حدودی می توانید هارد دیسک هایی که ضربه ندارند و یا این که کرش نکرده باشند را ریکاوری کنید. حال به جهت اینکه بتوانیم هارد را تعمیر نماییم تا به اطلاعات آن دسترسی داشته باشیم لازم هست که از ابزارهای تخصصی در این حوزه به کار گیری کنیم. گهگاه هارد دیسک در اثر کرش نوسانات ولتاژ (برق) زخم میبیند که شما میتوانید حیاتی تعمیر برد هارد و یا این که بده بستان برد هارد آنرا تعمیر نمایید و به داده ها ذخیره شده روی سیلندر برسید. البته در بیشتر مواقع سیلندر و هد هارد زخم میبیند که در دوره ریکاوری بشما عمل دارای تجهیزات تست و ابزارهای مختلف بده بستان قطعات مکانیکی هارد آشنا میشوید. حجم قابل توجهی فیلم، عکس، ترانه و یا حتی دیتاها و پوشه های محرمانه که احتمال دارد نسخه دیگری هم از آنان ندارید. اگر ریکاوری هارد اکسترنال خود را به همکاران ما سپرده اید، منتظر برگشت پوشه های خود باشید. در این روش شما نیز با قابل انعطاف افزارهای گوناگون میتوانید همین فعالیت را انجام دهید و هم اساسی کارت PC3000 میتوانید به راحتی سکتورهای خراب هارد را پوشش دهید. فرق حالت نرم افزاری و کارت پی سی ۳۰۰۰ وقتی می باشد که حالت سختی هارد دارد؛ به این معنی که بد سکتورها بصورت دشوار افزاری ساخت شده اند. یک عدد از ابزارهای دارای در ریکاوری دستگاه PC3000 می باشد که برای تفکیک داده ها سیلند، فریم ور هارد و دیدن اطلاعات ذخیره شده و نهایتا برگردان آن اثر گذار است.

رایاسهند برترین مرکز بازیابی هارد در ایران

بسیاری از مشتریان ما از همین مساله گلایه دارند که در حین نصب یک برنامه یا عمل حیاتی گوشی شان، قسمتی از داده ها مورد نظرشان پاک شده است. در واقع فقط اشخاصی می توانند به صدق از این قابل انعطاف افزارها استفاده نمایند که علم فنی و مهارت بالایی در حوزه ریکاوری دارند. ریکاوری می بایست بوسیله مهندسین آی تی و کارشناسان کاردان این زمینه انجام شود تا حجم بیشتری از اطلاعات بازیابی شوند و اعضا امکان استعمال دوباره از آنان را داشته باشند. ریکاوری موبایل راستا گسترده ای می باشد و نحوه های متعددی برای انجام آن وجود دارد. قابل انعطاف افزارهای بخش اعظمی به جهت این منظور طراحی شده اند که به واسطه قابلیت های زیادی که دارند، داده ها از دست رفته را بازیابی می نمایند. TAP امکان بکاپ گیری با ظرفیت بالا را به وجود آورده می باشد و برای به دست آوردن و کار‌ها بسیار مناسب است. فقط این موضوع را هم در حیث داشته باشید که همین سیستم ریکاوری مانند RAID زیاد پیچیده هست و خودتان نباید ریکاوری را انجام بدهید چون ممکن است وضع بدتری‌ برایتان به وجود بیاید. این را بایستی در لحاظ بگیرید که هیچ خرابی فیزیکی هارد حساس نرم‌افزار ریکاوری قابل رجوع و برگشت نمی باشد چون در هنگام کارگزاری برنامه‌ها ممکن می باشد داده ها شما نابود شود و به جهت مدام آنها را از دست بدهید. درحال حاضر ممکن می باشد هارد و یا این که اس اس دی شما به عامل رعایت نکردن نکته ها ایمنی در زمان به کار گیری مبتلا جراحت شود و این فرمان موجب از فی مابین رفتن داده‌ها شود.

معرفی خدمات مرکز ریکاوری اطلاعات و تعمیرات هارد امین پایتخت و دیتاها مفید

یکی از برگزیدگان و مجهزترین شرکت های بازیابی داده ها هارد و داده ریکاوری Data Recovery در مرزوبوم که توانسته اصلی ارائه بالاترین مرحله کیفی سرویس ها زمینه بازیابی، نیاز اکثری از کاربران را برآورده ساخته و آنان را از سردرگمی های همگانی در روزگار کمبود داده ها رهایی بخشد. منزل دشوار افزار بیش از نوزده سال تجربه و کلیدی متخصصین خبره و آموزش چشم به وسیله برگزیدگان مرکز ها بازیابی اطلاعات امریکا ، روسیه و اروپا در تعمیرات و بازیابی داده ها جهان، تخصصی ترینمرکز بازیابی داده ها هارددر کشور‌ایران می باشد. به پشتوانه پیشرفته ترین ابزار، طاقت فرسا افزارها و قابل انعطاف افزار های تعمیر و بازیابی داده ها هارد درایو پاسخگوی همگی نیازهای شما در فرمان ریکاوری هارد هستیم. آموزش تعمیرات هارد و بازیابی اطلاعات از شاخه های تخصصی دوره های تعمیرات گوشی و کامپیوتر به شمار می رود. دستگاه ها و تجهیزاتی نیز برای بازیابی اطلاعات وجود دارا هستند که اقبال ریکاوری حجم بیشتری از دیتاها را افزایش می دهند. زودکمک حساس امداد کارشناسان کاردان خویش و نیز تجهیزات پیشرفته ای که آماده کرده است، پروسه بازیابی دیتاها را به رشته ای ترین رخ انجام می دهد. محافظت و بازگردانی دیتاها کاربران، اولویت مهم همکاران ماست و اصلی حس تعهد و مسئولیت پذیری خود، امین دیتاها فردی شما هستند. نکته‌ مهمی که باید در رابطه اصلی هارد اکسترنال بدانید، روش محافظت آن است. همین دستگاه فوق پیشرفته، به مدل ای طراحی شده که پس از اتصال هارد به آن، اطلاعات و پوشه های آن را بازیابی می کند. درصورتیکه خودتان اقدامی در این حوزه انجام نداده باشید (فرمت کردن هارد یا به کار گیری از قابل انعطاف افزارهای همگانی و …) می توانید اطمینان داشته باشید که مجموعه کارشناسی مرکز ریکاوری هارد hp بیشترین حجم از اطلاعاتتان را در اختیار شما قرار خواهند داد. در این مقاله به رخ تام به سوال ریکاوری هارد اکسترنال را چطور انجام دهیم؟ جواب داده‌ایم. همچنین شما را اساسی نرم‌افزار ریکاوری هاردهای اکسترنال آشنا کردیم و نکاتی که باعث ارتقا اقبال ریکاوری دیتاها موجود در هارد اکسترنال می گردد را هم ذکر کردیم. در انتها روش بازیابی دیتاها هارد اکسترنال برندهای اعتبار را هم آیتم باز‌نگری قرار دادیم. رایابان به‌عنوان مرجعی امن در راستا آی تی و کامپیوتر به دنبال تلفیق عناصری مثل «تبحر» و «تعهد» بوده است. تبحر و مهارت ازاین‌ جهت که بازیابی اطلاعات می بایست در محیطی امن و مطمئن باکیفیت و سرعت‌بالا انجام شود؛ و تعهد از همین لحاظ که بایستی دیتاها کاربر اهمیت احترام به دستمزد عضو و محرمانه و امن بازیابی شوند. از طرفی آچارباز از صفر تا 100 کار درخواست سرویس را مانیتور کرده و در صورت تماشا کوچک‌ترین مشکلی، وارد فعالیت خواهد شد. مهندسین دارای تجربه ی آی تی در این مرکز، به کارگیری از قابل انعطاف افزارهای همگانی را چندان کاربردی ندانسته و pc3000 را بهترین شیوه به جهت ریکاوری به حساب می آورند. لذا شما عزیزان در صورت نیاز به ریکاوری دیتاها هارد، فلش و … خود، می توانید ضمن مراجعه به نمایندگی رسمی اچ پی ، شاهد ریکاوری بخش قابل توجهی از فولدر های گزینه نظرتان باشید. به کارگیری از نرم‌افزارهای برگرداندن دیتاها او‌لین روش حلی هست که برای ریکاوری اطلاعات هارد سوخته به ذهن‌مان خطور می‌کند. اما زمانی که کامپیوتر کار کشته به شناسایی یک هارد اینترنال یا هارد اکسترنال نیست، بهترین عمل مراجعه به متخصصین میباشد چون در همین مواقع قابل انعطاف افزار بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال خراب بضاعت و توان ریکاوری نمودن داده‌های از دست رفته را ندارد. این مورد قضیه در مورد هاردهای داخلی هم صحت می‌نماید و استعمال از نرم افزار به جهت بازیابی اطلاعات هارد اینترنال سوخته هم راه‌حل ساز نیست. با به کار گیری از این ابزار بازیابی اطلاعات، می قدرت به راحتی تصاویر، فیلم ها، فایل های صوتی، ورقه ها و فولدر های گم شده، یا این که به طور تصادفی حذف شده را شناسایی و بازیابی کرد. این قابل انعطاف افزار اهمیت یک رابط کاربری آسان است که از بازیابی داده ها فارغ از دردسر و ایمن پشتیبانی می کند. ما بهترین منش حل ها را به جهت بازگرداندن دیتاها از یک هارد دیسک خارجی که اکران دیتا نمی شود به اشتراک می گذاریم. بعد از ریکاوری ویندوز خویش حساس یکی شدن پارتیشن و حذف اطلاعاتتان روبه رو می گردید در این شرایط سریعا لپ تاپ خویش را خاموش کنید و نگران نباشید ، ما روش حل فن ای به جهت ریکاوری این آیتم داریم. به محض اینکه متوجه شدید داده ها شما از دست رفته است، استفاده از هارد اکسترنال خویش را متوقف کنید. هر چه زمانه بیشتری را پس از حذف تصادفی اطلاعات، صرف به کارگیری از هارد اکسترنال خویش نمایید، احتمال این‌که بعضا از برنامه ها یا حتی خود سیستم عامل، داده ها را بازنویسی نمایند و بازیابی هارد اکسترنال را غیرممکن کنند، اکثر می شود. در چنین مواردی، خوبتر است در اولی فرصت از یک قابل انعطاف افزار بازیابی اطلاعات استعمال کنید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن