قیمت پودر سبوس برنج قهوه ای/09109483228

فواید بی نظیر سبوس برنج قهوه ای دکتر الناهیل • یک درمان موثر برای دیابت، کاهش وزن و یک درمان موثر برای ر

توسط ATRINNEWS در 16 شهریور 1401

فواید بی نظیر سبوس برنج قهوه ای دکتر الناهیل

• یک درمان موثر برای دیابت، کاهش وزن و یک درمان موثر برای ریزش مو

• سرشار از ویتامین های گروه B5

• ویتامین B6: باعث رشد مو می شود و از ریزش و سفیدی مو جلوگیری می کند

• نیاسین: برای تقویت عملکرد کبد و قلب با کاهش تری گلیسیرید و کلسترول خون.

• تیامین: عملکرد سیستم عصبی بدن را بهبود می بخشد و سبوس آن برای تقویت قوای جنسی بسیار مفید است.

• فیبرها: درمان یبوست، پاکسازی روده ها، کاهش کلسترول خون و باعث کاهش سریع وزن افراد چاق با احساس سیری در طول زمان می شود.

• اسید پانتوتنیک: سیستم تنفسی را بهبود می بخشد، ضد حساسیت است و به تعادل قند خون کمک می کند.

• ویتامین E: خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد چروک قوی آن برای پوست

 

برنج قهوه ای آریوکالا چیست؟

یک دانه کامل برنج از چندین لایه تشکیل شده است، اگر فقط لایه بیرونی آن را جدا کنیم، آن چیزی که به دست می آوریم برنج قهوه ای نامیده می شود. این ماده مغذی غلات کاملی است که علاوه بر حفظ تمام مواد مغذی، طعم و مزه بهتری نسبت به برنج سفید دارد و اشتها آورتر است. نکته مهم دیگر در مورد برنج قهوه ای این است که سبوس برنج یکی از کامل ترین و مغذی ترین سبوس ها در بین سایر غلات به حساب می آید.

 

حال وقتی به این سوال پاسخ داده می شود که سبوس برنج قهوه ای چیست، ممکن است سوال دیگری نیز برای شما پیش بیاید که چرا در اکثر موارد تهیه و مصرف لایه دوم سبوس برنج دکتر بی یا برنج قهوه ای پیشنهاد می شود؟ به طور کلی باید بدانید که سبوس برنج قهوه ای خواص منحصر به فردی دارد که در صورت ترکیب با قارچ گانودرما می توان آن را چند برابر کرد. برای اینکه این قارچ یک گیاه کاملاً دارویی نیز باشد، استفاده از پودر آن به صورت فرآوری شده با سبوس برنج می تواند فواید زیادی داشته باشد. بنابراین متوجه می شویم که فروش سبوس برنج قهوه ای بسیار موفق بوده است.

قیمت پودر سبوس برنج قهوه ای

علاوه بر اینکه پودر گانودرما و سبوس برنج دکتر بیز با هم معرفی شدند، باید توجه داشت که دلیل دیگر خرید سبوس برنج از دکتر بیز، تولید این سبوس از لایه دوم برنج قهوه ای است. پس می دانید که سایر سبوس های موجود در بازار تمام خواص سبوس برنج لایه دوم دکتر بیز را ندارند زیرا این محصول از لایه دوم برنج که فواید بیشتری دارد برای استفاده بهینه تهیه می شود. از تمام ویتامین های موجود در سبوس برنج. با این حال، جالب است بدانید که فواید سبوس برنج دکتر نخود بسیار بیشتر از برنج است، بنابراین استفاده از آن برای سلامتی بسیار ضروری است.

 

بهترین زمان برای خوردن سبوس برنج قهوه ای

به طور کلی می توان گفت یکی از مهم ترین دلایل استفاده از سبوس برنج Dr.Bes برای کاهش وزن این است که اگر می خواهید از این محصول حاوی فیبر زیادی برای کاهش وزن و کاهش وزن استفاده کنید، باید آن را مصرف کند. روزانه. مثلاً می توانید 10 دقیقه قبل از صبحانه 1 قاشق غذاخوری سبوس برنج را در یک لیوان شیر بریزید و بخورید یا سبوس برنج را در ظرف ماست بریزید و 10 دقیقه قبل از ناهار و شام بخورید. همه این روش ها شامل نحوه استفاده از سبوس برنج قهوه ای است که به کاهش وزن و داشتن اندامی متناسب کمک می کند.

https://aryokala.ir/product-category/rice-bran/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن