قیمت قهوه گانودرما چنده ؟ واز کجا باید تهیه کرد/09109483228

قیمت قهوه گانودرما در فروشگاه آریوکالا هر محصولی قیمتی دارد و هر چه کیفیت واقعی آن محصول بالاتر باشد قیمت آن

توسط ATRINNEWS در 18 شهریور 1401

قیمت قهوه گانودرما در فروشگاه آریوکالا

هر محصولی قیمتی دارد و هر چه کیفیت واقعی آن محصول بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود. همانطور که می دانید قارچ گانودرما دارای خواص بی شماری است و روشی بی ضرر برای درمان اکثر بیماری ها است. به عنوان مثال این محصول توسط کسانی که از درد معده رنج می برند استفاده می شود و فرد مبتلا به ورم معده از قارچ گانودرما استفاده می کند که درمان مناسبی برای بیماری کبد چرب و هزاران بیماری دیگر است. این گیاه بسیار مفید در عین حال فراتر از اینکه یک داروی ساده برای مصرف کنندگان باشد، جنبه محافظتی نیز دارد که این فواید بی شمار این محصول را برای محصولات لوکس اما با قیمت بسیار مناسب به ارمغان می آورد.

 

علاوه بر تمامی این خواص فوق العاده، این شرکت محصول فوق را فرآوری و با قهوه ترکیب کرده است تا شما مصرف کننده گرامی علاوه بر دریافت خواص، از هوس کافی قهوه لذت ببرید. البته قیمت فروش هر محصولی در ایران به دلیل سودجویی از سوی برخی افراد همواره نوسان دارد، اما قیمت فروش این قهوه دارویی از طریق فروشندگان شرکت بیز استاندارد و مناسب برای مصرف کننده است. پس حواستان باشد که قهوه گانودرما را باید از فروشندگان و کارشناسان بیز بخرید تا به قیمت خرید کنید و از این طریق پول اضافی به افراد سودجو ندهید. (برای خرید با کارشناس فروش خانم مدیری تماس بگیرید 09109483228 تماس بگیرید و حتما قبل از خرید از کارشناس مربوطه مشاوره بگیرید.)

 

 

قیمت قهوه گانودرما چنده

به دلیل تورم بالا در ایران، قیمت کالاهای مصرفی اعم از تولید داخل و وارداتی افزایش چشمگیری داشته و قیمت اکثر کالاها سه برابر شده است. اما در این بین دکتر پیز هیچ گاه قیمت محصولات خود از جمله قهوه گانودرما را به میزان قابل توجهی افزایش نداده است و تنها به مرور زمان مقداری منصفانه و معقول به محصولات خود اضافه می کند که در طول زمان امری عادی است. زمان اما نکته قابل توجه در مورد قیمت خرید گانودرما افرادی است که این محصول را کمتر یا بیشتر از قیمت واقعی به فروش می رسانند.

نحوه استفاده از گانودرما

گانودرما پوسته ای سخت و چوب مانند دارد که مصرف آن را سخت می کند. بنابراین ابتدا باید آن را تبدیل کنیم تا بتوانیم آن را مصرف کنیم و از تمام خواص آن بهره مند شویم.

 

گانودرما به اشکال مختلفی مانند پودر گانودرما، قارچ خشک، کپسول، چای، شامپو، صابون و قهوه مصرف می شود.

 

پودر قارچ گانودرما

ساده ترین راه برای استفاده از گانودرما استفاده از آن به صورت پودر است. البته این پودر به صورت جوشانده مصرف می شود و نباید مستقیم مصرف شود. قیمت گانودرما در ایران (به صورت پودر گانودرما یا گانودرمای خشک) هزار تا دو هزار تومان است.

 

https://aryokala.ir/product-category/dr-biz/ganoderma/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن