قهوه هات چاکلت گانودرما دکتر بیز برای چی خوبه؟

نحوه استفاده از هات چاکلت زنبور عسل گانودرما: خوردن گانودرما با معده خالی می تواند باعث زخم معده شود.  

توسط ATRINNEWS در 18 آبان 1401

نحوه استفاده از هات چاکلت زنبور عسل گانودرما:

خوردن گانودرما با معده خالی می تواند باعث زخم معده شود.

 

گانودرما به عنوان لاته برای ناراحتی معده استفاده می شود که زمان و نوع مصرف قهوه گانودرما را بسیار مهم می کند.

 

استفاده از آن بسیار آسان است، یک ساشه را در یک فنجان آب جوش حل کرده و روزانه به عنوان قهوه فوری میل کنید.

 

هر بسته شامل 20 ساشه 18 گرمی می باشد.

 

هشدارها و عدم استفاده از قهوه دکتر بیز:

افراد مبتلا به هموفیلی، دیالیزی، زنان باردار و شیرده و افرادی که از آسپرین و وارفارین استفاده می کنند نباید از هات چاکلت استفاده کنند.

 

 

این قهوه قارچی به نام قهوه گانودرما دارای مزایای سلامتی قدرتمندی است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، اما تنها تعداد کمی از این قهوه شگفت انگیز می دانند.

با شکسته شدن روند قهوه قارچ در سال گذشته، به نظر می رسد بسیاری از دوستداران قهوه و علاقه مندان به سلامتی خود آگاه شده و انواع مختلفی از جایگزین های قهوه را بررسی می کنند. با این حال، به نظر می رسد همه چیز مرتبط با قهوه سالم است، و گاهی اوقات آنقدر خوب است که درست باشد. بله، گفته شده بود که قهوه فواید زیادی برای سلامتی دارد، به همین دلیل است که برخی از کلمه "مزایای سلامتی" سوء استفاده می کنند و تقریباً در همه تیترها از آن استفاده می کنند. اما، حقایق سلامتی قهوه قارچ فقط برای فیب نیست زیرا در واقع سالم است.

 

گفته می شود که گونه ای متمایز از قارچ به نام گانودرما یا ریشی دارای مزایای سلامتی قوی است که معمولاً به قهوه اضافه می شود. قهوه گانودرما از قهوه تشکیل شده است و قارچ ریشی یک مخلوط قهوه سالم بهتر از قهوه دم کرده معمولی شماست.

گانودرما درما در بازار جدید نیست، در واقع این نوشیدنی بیش از 2000 سال است که شناخته شده بود و در زمان های اولیه به دلیل داشتن ترکیبات سالم به عنوان یک نوشیدنی دارویی مورد استفاده قرار می گرفت، اما به نظر می رسد در نسل جدید فقط عده کمی در مورد آن شنیده بودند. قهوه گانودرما.

 

قارچ Reishi یک غذای اصلی دارویی در داروهای شرقی است، در حالی که تری ترپنوئیدها، پلی ساکاریدها، پپتیدوگلیکان ها و سایر کامپوزیت های مفید برای سلامتی آن مسئول هستند. با توجه به گزارش های بعدی، این نوع قارچ فراگیر شده بود و اکنون به قهوه اضافه شده است.

 

چرا گانودرما یک قهوه سالم است؟

قهوه گانودرما در مقایسه با قهوه لاته یا سیاه معمولی شما فواید سلامتی بسیاری دارد. قهوه Reishi باعث خواب بهتر، حمایت خوب از کبد و موارد دیگر می شود. اجزای مخلوط قهوه با عصاره قارچ قرمز و دانه های قهوه بوداده ساخته شده است. بله، یک قهوه در مخلوط وجود دارد، بنابراین شما همچنان شتاب جذب را خواهید داشت، اما محتوای کافئین آن کمتر از 8 اونس، یک فنجان قهوه است. ترکیبات اصلی مخلوط قهوه گانودرما گانودرما لوسیدوم است که در چین باستان به عنوان قارچ جاودانگی گفته می شود.

 

گفته می شود که نوشیدن روزانه قهوه گانودرما سیستم ایمنی را بهبود می بخشد، خستگی مزمن را برطرف می کند و یک اقدام پیشگیرانه در برابر برخی سرطان ها است. این فواید سلامتی توسط علم تأیید شده است، جایی که مطالعات بسیاری از مزایای سلامتی قهوه گانودرما حمایت کرده اند، به همین دلیل است که معمولاً از آن در مخلوط قهوه استفاده می شود که می توانید در فروشگاه های مواد غذایی بهداشتی یا شرکت های شبکه ای که میکس قهوه ارگانیک می فروشند، خریداری کنید. طعم مخلوط قهوه با تولید کنندگان بسته به مواد دیگری که اضافه کرده اند متفاوت است. مخلوط رایج قهوه گانودرما از ترکیبات طبیعی قهوه، ریشی، استویا، بادیان ستاره ای یا نعناع فلفلی تشکیل شده است.

 

در سال 2016 بررسی پنج مطالعه منتشر شده قبلی به این نتیجه رسید که گانودرما لوسیدوم "با توجه به پتانسیل آن در افزایش پاسخ تومور و تحریک ایمنی میزبان می تواند به عنوان یک جایگزین جایگزین برای درمان معمولی استفاده شود." منتشر شده در پایگاه داده‌های مرورهای سیستماتیک کاکرین.

 

به این ترتیب، علیرغم ادعاهای سلامتی قهوه گانودرما، ممکن است این فنجان قهوه برای همه نباشد. حتی کافئین کمتری نسبت به قهوه معمولی دارد، برخی ممکن است همچنان به محرک‌ها بسیار حساس باشند زیرا این نوشیدنی سیستم ایمنی را تحریک می‌کند. و اگر به قارچ حساسیت دارید، بهتر است قبل از استفاده از قهوه گانودرما با متخصص مشورت کنید.

 

قهوه هات چاکلت گانودرما 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن