داکت اسپلیت ایران رادیاتور

داکت اسپلیت ایران رادیاتور داکت اسپلیت ایران رادیاتور (Iran radiator duct split) یکی از جدیدترین محصولات

توسط ATRINNEWS در 17 آذر 1400

داکت اسپلیت ایران رادیاتور

داکت اسپلیت ایران رادیاتور (Iran radiator duct split) یکی از جدیدترین محصولات شرکت ایران رادیاتور است. این محصول به عنوان یک محصول ایرانی دارای کیفیت بسیار مناسب و همینطور قیمت تمام شده خوبی می باشد که موجب گشته است مصرف کننده های زیادی خواهان به خدمت گرفتن آن باشند. در ادامه این مطلب به بررسی داکت اسپلیت ایران رادیاتور خواهیم پرداخت به همین جهت دعوت می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا این محصول کم نظیر ایرانی را به شما معرفی کرده و نکات مثبت و منفی آن را بررسی کنیم.

همانطور که می دانید شرکت ایران رادیاتور یکی از معروف ترین شرکت های تولید کننده سیستم های سرمایش و گرمایش می باشد. این کمپانی ایرانی هر ساله محصولات جدیدی را به بازار روانه می کند. در واقع متخصصان این شرکت پس از ارائه موفق کولر گازی ایران رادیاتور به بازار، داکت اسپلیت را طراحی کرده و ساخته اند که کاربران متعددی را از سراسر کشور به خود جلب نموده است.

مصرف برق داکت اسپلیت ایران رادیاتور

داکت ایران رادیاتور دارای مزیت ها و مشخصات ویژه ای است که از مهمترین آنها می توان به مصرف پایین انرژی الکتریکی اشاره داشت. این دستگاه از بروزترین تجهیزات موجود در این صنعت بهره می برد به همین خاطر آن را می توان یکی از اصلی ترین رقیب محصولات با کیفیت خارجی دانست که در سطح اروپا و جهان استفاده می شوند.

انواع ظرفیت های داکت اسپلیت ایران رادیاتور

شرکت ایران رادیاتور محصول داکت اسپلیت خود را در سه ظرفیت 24000، 30000 و 36000 روانه بازار کرده است. هر کدام از این ظرفیت ها مناسب استفاده در درون ساختمان های متعددی می باشد. از موارد استفاده این داکت ها می توان به ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، مدارس و مساجد اشاره کرد.

داکت اسپلیت ایران رادیاتور 24000 مناسب استفاده برای محیط های کوچک می باشد که از 30 تا 50 متر مربع مساحت برخوردار هستند. این داکت اسپلیت بهترین گزینه برای جایگزین کردن با سیستم های پرمصرف مانند کولر گازی و یا کولر آبی است که خرید، نصب، راه اندازی و نگهدای آنها مستلزم هزینه های مداوم است.

داکت اسپلیت ایران رادیاتور 30000 برای ساختمان هایی استفاده می شود که دارای زیر بنایی برابر با 50 تا 80 متر مربع دارند. همینطور به نوعی گرمایش و سرمایش آنها با سایر سیستم های تهویه مطبوع و گرمایشی با هزینه زیادی همراه است.

داکت اسپلیت ایران رادیاتور 36000 بیشترین ظرفیت را در بین همه انواع مدل های داکت ایران رادیاتور دارد که برای ساختمان های بزرگ با مساحت بیش از 100 متر استفاده می شود که از مهمترین آنها می توان به ساختمان های تجاری، اداره و بانک ها اشاره کرد.

نحوه عملکرد اسپلیت کانالی ایران رادیاتور

این گونه سیستم ها دارای دو یونیت می باشند که یونیت داخلی آنها در درون سقف کاذب ساختمان و یونیت خارجی آنها در خارج از ساختمان و در بالکن و یا پشت بام نصب می شود. هر کدام از این یونیت ها دارای عملکرد ویژه ای می باشد به طوریکه هر کدام از قطعات خاصی برای کمک به تهویه مطبوع استفاده می کنند. یونیت داخلی این داکت اسپلیت از قطعاتی همچون فن بلوور، دمپرها، برد الکترونیک، موتورالکتریکی، اواپراتور و فیلترها تشکیل شده که با بدنه ای از جنس ورق گالوانیزه در بر گرفته شده است.

اما یونیت خارجی اسپلیت کانالی ایران رادیاتور دارای قطعات به مراتب بیشتری است که از مهمترین آنها می توان به کندانسور و کمپرسور اشاره کرد. فن کندانسور از دیگر قطعاتی مهم موجود در این یونیت است. شیر انبساط و مجموعه ای از لوله های مسی در درون یونیت خارجی قرار دارد که به صورت پیوسته گاز مبرد R410 موجود در درون دستگاه را به چرخش در می آورد.

لوله های مسی رابط بین این دو یونیت می باشند. در واقع موجب می شوند گاز مبرد در هر دو یونیت به جریان در آمده و گرمایش موجود در محیط را از طریق اواپراتور جذب کرده و به جای آن با کمک فن بلوور و کویل های مسی حاوی گاز مبرد سرمایش را جایگزین نمایند. از این گذشته می توان گفت داکت اسپلیت ایران رادیاتور دارای عملکرد سرمایش و گرمایش می باشد به همین دلیل در زمستان قادر است گرمایش لازم را تامین نماید. تامین گرمایش به واسطه قابلیت اتصال کویل آبگرم به راحتی امکان پذیر شده است.

راهنمای خرید داکت اسپلیت ایران رادیاتور

  •  قبل از خرید داکت اسپلیت ایران رادیاتور با نمایندگی معتبر این شرکت و متخصص در این زمینه به صورت تلفنی جهت تعیین ظرفیت بار سرمایشی و گرمایشی محیط ، نوع دستگاه داکت اسپلیت مشاوره انجام شود و یا بخواهید تکنسین از محل نصب بازدید نماید.
  • توجه به نوع و ظرفیت داکت اسپلیت.لازم به ذکر است محاسبه مقدار ظرفیت داکت اسپلیت باید نظر کارشناسان و متخصصان صورت بگیرید تا بعد از خرید مطمئن باشید که ظرفیت بالاتر از نیاز یا کمتر از آن را انتخاب نکرده اید و سیستم شما مناسب است.
  • در زمان خرید داکت اسپلیت به موارد مهم ذکر شده توجه نمایید ، علامت اختصاری ( Db ) صدای پایین ، کم مصرف بودن انرژی برق با نشانه برچسب (A) اینورتر ، (EER ) با بازدهی بالا ، گاز مبرد مصرفی (R410) که دوستدار محیط زیست است و میزان هوادهی که با علامت اختصاری (CFM). در داکت اسپلیت ایران رادیاتور تمام موارد فوق رعایت شده و شما محصولی با کیفیت را خریداری خواهید کرد.
  •  یکی از موارد مهم بعد از خرید داکت اسپلیت ایران رادیاتور ،نصب و راه اندازی می باشد. شما با در دست داشتن برگه گارانتی و تماس با خدمات پس از فروش ایران رادیاتور و اعلام ادرس محل نصب و مدل ، سریال دستگاه شما را در لیست انتظار قرار میگرید و معمولا نصب دستگاه بین 24- 72 ساعت کاری تکنسین اعزام می شود.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن