خرید بهترین و جدیدترین انواع هارد اکسترنال با قیمت مناسب بروزکالا

تکه تکه شدن هارد‌هایی که اساسی فرمت NTFS میباشند کمتر از هارد‌های FAT32 می‌باشد. توصیه ما به شما این می باشد ک

توسط ATRINNEWS در 1 مهر 1401
تکه تکه شدن هارد‌هایی که اساسی فرمت NTFS میباشند کمتر از هارد‌های FAT32 می‌باشد. توصیه ما به شما این می باشد که در رخ امکان از همین فرمت به کار گیری نمایید و از نرم‌افزار داخلی ویندوز یا این که سایر برنامه‌های جانبی به جهت دیفرگ نمودن دیتاها ذخیره شده در هارد استعمال کنید. و در آخر سفارش می کنیم خوب تر هست قبل از خرید هر دسته حافظه جانبی، نظرات مشتریان و نقد و بررسی‌های به عبارتی دسته را در اینترنت پیدا کنید و بخوانید. در آخر، هارد اکسترنال‌های وایرلس، سوای اتصال فیزیکی می‌توانند به سیستم متصل شوند. از نظر اندازه، هاردهای اکسترنال کوچکی هم در بازار وجود دارند که به‌ راحتی حتی در جیب جا می‌شوند؛ معمولا هاردهای ریز از گونه SSD هستند. ذخیره‌سازهای جانبی از گونه SDD هم سرعتی در میان ۵ تا ۱۰ برابر هاردهای از نوع HDD دارند. را دارید، ضروری میباشد بدانید، سرعت و عملکرد و امکانات هر کدام از این محصولات، به نسبت نوع و برند، اهمیت یکدیگر تفاوت دارند. در هر کجا می توانید خوش بها ترین و تازه ترین گوشی ها و تبلت ها را در پویش جنس خریداری نمایید . همین اختلاف حجم نوشته شده روی هارد دیسک و نشان دیتا شده در ویندوز، به عامل مبنای متفاوت شمارش تعداد بایت‌ها است و در کل هارد دیسک‌ها وجود دارد. از طرف دیگر هر چه ظرفیت‌ هارد بخش اعظم میشود ممکن است بر روی کاهش شتاب کلی آن هم تاثیر داشته باشد. به همین برهان بهتر میباشد به نسبت نیازی که دارید، خرید کنید.‌ هارد اکسترنال صد گیگ برای کسی فایده ندارد و‌ هارد اکسترنال گنجایش بالا نیز ممکن هست هدر دادن پول باشد. هارد اکسترنال بی سیم یا این که قابل حمل گونه های دیگری از حافظه‌های خارجی میباشند که بدون نیاز به مبداء برق می‌توانند کار کنند. انواع‌ هارد اکسترنال قابل حمل را به طور معمول کلیدی یک پورت USB به دستگاه‌های مختلف متصل می‌کنند. از پاراگراف محصولات همین کمپانی می قدرت به ایجاد هارد اکسترنال ، اشاره گر مموری ، کارت حافظه ، رم کامپیوتر ، حافظه اس اس دی ، پاور بانک ، کابل تلفن همراه اشاره کرد . تمامی مورد ها به ظرفیت حافظه ختم نمی شود و شتاب جابجایی هم خیلی حساس است. به جهت این‌که داده-هایتان را پر سرعت فی مابین External HDD و دستگاه هایتان انتقال دهید، باید حافظه ای را مد حیث داشته باشید که اهمیت شتاب متعددی باشد. دو مؤلفه کلیدی به جهت شناسایی سرعت حافظه، مدل شیارها و تکنولوژی ذخیره سازی است. تکنولوژی ذخیره سازی در صورتی که پیش از این حافظه های ذخیره سازی را بررسی کرده باشید، شاید اصلی کلماتی نظیر حافظه SSD و HDD مواجه شده باشید. در حقیقت، همین دو واژه و کلمه نشان دهنده تکنولوژی ذخیره سازی داده ها در حافظه هستند.
  • بنابراین در صورتی که به دنبال یک متاع بی آلایش ولی کاربردی می باشید و می‌خواهید بها هارد اکسترنال 1 ترابایت مورد لحاظ در محدوده مناسبی قرار گرفته باشد، محصولات همین برند را به شما سفارش می‌دهیم.
  • تمامی مورد ها به گنجایش حافظه ختم نمی شود و سرعت جابجایی نیز خیلی اهمیت است.
  • دلیل همین تفاوت نیز در مقدار حافظه ارائه شده بوسیله هارد اکسترنال رومیزی و به کارگیری از هاردهای ۳.۵ اینچی میباشد که ظرفیت آنان تا 16 ترابایت نیز می‌رسد.
  • در حال حاضر شرکت های بزرگی سازنده محصولات ذخیره سازی ضد ضربه و ضد آب و گرد و غبار می باشند که به طور نمونه می قدرت از هارد ای دیتا ، هارد سیلیکون پاور ، هارد سیگیت ، هارد وسترن دیجیتال و هارد توشیبا یاد کرد .
  • فراموش نکنید که این هارد در برابر خش مقاومتی ندارد و می بایست به‌خوبی از آن حفظ کنید.
در دنیای فناوری، وسترن دیجیتال بزرگترین تولیدکننده در زمینه‌ی هارددیسک به حساب می‌آید. مابین گفت‌وگوهای روزمزه‌ی کاربران زمانی سخن از درایوهای ‌ذخیره‌سازی می‌گردد کمتر کسی پیدا می‌شود که از کیفیت هارد دیسک‌های وسترن دیجیتال بی‌خبر باشد. از مهمترین برندهای ایجاد کننده هارد اکسترنال فروش ویژه در بازار ایران می توان به برند هارد اکسترنال اپیسر و پرفروش ترین برند اکسترنال یعنی هارد اکسترنال ای داده اشاره کرد. هنگامی که تصمیم به انتخاب هارد اکسترنال دارید بایستی در حیث داشته باشید که قصدتان از خرید هارد اکسترنال چیست و به چه سرعتی برای انتقال داده‌ها و به چه مقدار حافظه‌ای نیاز دارید. برخلاف هارد دیسکی که در داخل کامپیوتر شما کارگزاری شده است، هارد اکسترنال قابل حمل و خارجی است.

هارد اکسترنال ترنسند Transcend 25C3N 1TB

سرعت انتقال اطلاعات یا همان شتاب چرخش دیسک یک عدد از عواملی هست که در هنگام خرید هارد اکسترنال می بایست به آن اعتنا کنید. ارزش هارد اکسترنال مهم سرعت آن ارتباط مستقیمی دارد، به صورتی که هرچه سرعت انتقال اطلاعات بالا رود بها آن هم بیشتر می شود. یکی از رایج‌ترین راه‌ها به جهت استعمال از هارد اکسترنال، ذخیره‌سازی برای پشتیبان‌گیری از داده ها و فایل‌ها است. چنانچه واقعاً به فضای ذخیره‌سازی ابری اعتماد ندارید و ترجیح می‌دهید یک دستگاه فیزیکی برای مراقبت فایل‌هایتان داشته باشید، هارد اکسترنال ایده مضاعف لطف است. عمومی هر قدر که عدد روبروی اصطلاح ابلاغ شده بالاتر رود، شتاب جابجایی داده ها هم فراتر می رود. در درحال حاضر حاضر، HDDهای رایج بازار اصلی شتاب های 5400rpm و 7200rpm به فروش می رسند. پورت های هارد اکسترنال این مورد قضیه که تکنولوژی ذخیره سازی حافظه نوین و اهمیت شتاب بالا باشد، مطلقا همین معنا را نمی دهد که شتاب بالایی را برای جابجایی دیتا خواهید داشت. برخورداری از شیارهای نوین و حساس شتاب بالا، فاکتوری تکمیلی برای ضمانت نمودن جابجایی پرسرعت دیتا ها است. در حال حاضر، از بخش اعظم هاردهای اکسترنال اهمیت شیار USB برای جابجایی دیتا ها بهره می برند. رایج ترین شیارهای هم اکنون حاضر را می قدرت USB 3.1، USB 3.0، USB 2.0 و شیار تاندربولت دانست.

سرعت تلاوت و نوشتن‌ هارد اکسترنال یعنی چه؟

هارد درایو ها در دو گونه اینترنال و اکسترنال در بازار موجود می باشند که ما در این نوشته حیاتی معرفی بهترین سایت خبری امکان انتخاب و خرید کردن هارد این نوع از حافظه ها را حیاتی اعتنا به نحوه کاری که مهم سیستم خویش انجام می بدهید مهیا کرده ایم. گنجایش معمول هاردهای اکسترنال از یک ترابایت آغاز شده و فراتر می‌رود، که کلیدی ارتقا ظرفیت، بها نیز بالاتر می‌رود. سفارش ما همین می باشد که هارد دیسک انتخابی شما حداقل اصلی ظرفیت 1 ترابایت باشد و اگر بودجه اذن می‌دهد بهتر می باشد به فکر مدل‌های 2 یا این که 4 ترابایتی باشید. ما در اینجا یکسری مثال از بهترین برند‎های مطرح و لبریز طرفدار در راستا ایجاد هارد ‎اکسترنال را به شما معرفی می‎کنیم.

کارت حافظه

مثلا‌ً هارد اکسترنال توشیبا گونه canvio advance گنجایش 1 ترابایت نزدیک به 1 میلیون تومان بها دارد. اما سفارش میکنیم به جای خرید‌ هارد اکسترنال دست دوم یه خرده بخش اعظم هزینه نمایید و یک حافظه خارجی عالی از برندهای دارای خریداری کنید. فراموش نکنید خرید از برندهای ناشناخته می‌تواند شما را سرگرم دردسرهای بخش اعظم کند. ایران هارد به پشتوانه جمعی از مهندسان آموزش چشم خویش مهیا بازیابی هرگونه داده ها از هارد اینرتال یا این که هارد اکسترنال خراب و زخم چشم می‌باشد. صرفا کافی است اهمیت ایران هارد تماس بگیرد تا آیتم شما به صورت مجانی محاسبه شود. اصلی‎ترین تفاوت در بین هارد ‎اکسترنال و اینترنال در محل قرار گیری آن‎هاست. هارد‎ اکسترنال در بیرون از سیستم قرار می‎گیرد و به وسیله‎ی یک کابل رابط USB به سیستم متصل می‎شود که قابل‎حمل است. اگر می‌پرسید‌ هارد اکسترنال چی بگیرم یا‌ هارد اکسترنال چه مارکی خوبه؟ می بایست بگوییم‌ هارد اکسترنال پیشنهادی ما‌ هارد اکسترنال ای دیتا hd710 pro یا این که مدل‌های مشابه آن است. فراموش نکنید از میان رفتن اطلاعات با ارزش شما می‌تواند هزینه بیشتری داشته باشد. احتمالاً شما هم از اشخاصی باشید که کمتر‌ هاردهای اکسترنال رومیزی یا استاتیک را دیده‌اید. همیشه تصور می‌کنند‌ هارد اکسترنال عالی و مناسب وسیله‌ای میباشد که بتوان آن را با خود به تمامی جا برد. بالاخره شما قرار می باشد هارد اکسترنال را به به دفعات زیاد جا به جا کنید و احتمال هر چیزی می‌رود. در مطلب بهترین هاردهای اکسترنال ضد شوک، بهترین هاردهای ضد ضربه موجود در بازار را به شما معرفی کرده‌ایم که می‌توانید تماشا نمایید. شاید قبل از اینکه به بررسی خرید کردن و فروش هارد اکسترنال بپردازیم بهتر است به خویش چیستی هارد اکسترنال بپردازیم و همین موضوع را بررسی کنیم که هارد اکسترنال چیست و چه کاربردی دارد. هارد اکسترنال یا این که هارد خارجی یک شی طاقت فرسا افزاری هست که به جهت ذخیره سازی داده ها مورد استعمال قرار می گیرد. هارد اکسترنال از روش یک کابل USB به سیستم شما وصل می شود و می تواند داده ها را دریافت کند. در حالا حاضر هارد اکسترنال های بازار حافظه های متنوعی دارا‌هستند که بر شالوده میزان حافظه، بها آنان مختلف است. هارد 1 ترابایت توشیبا مدل Canvio Ready کمپانی توشیبا ، یکی از از شرکت های مطرح در حوزه تولید تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات می باشد. هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready در ظرفیت های 500 گیگابایت ، 1 ترابایت ، 2 ترابایت ، 3 ترابایت و 4 ترابایت روانه بازار شده است. به جهت خرید کردن گونه های هارد اکسترنال از برندهای وسترن دیجیتال ، سیگیت ، ای داده ، سیلیکون پاور و ...

هارد اکسترنال وسترن

توصیه‌ی کلی این است که علی الخصوص وقتی که داده ها شما ارزش متعددی دارند، از یک‌سری دیسک به تیتر پشتیبان به کار گیری کنید و به یک دیسک مالامال حجم اکتفا نکنید. تهیه‌ی نسخه‌های پشتیبان متعدد در محل‌های مختلف و همچنین استعمال از نرم‌افزارهایی دیتاها شما را اهمیت قابلیت اصلاح غلط ذخیره می‌کنند، گزینه‌هایی است که می‌توانید گزینه به کار گیری قرار دهید. عملکرد کنید مدام از کابل ارائه شده همپا دیسک طاقت فرسا استعمال کنید و از جایگزین کردن آن حیاتی کابل‌های طولانی پرهیز نمایید. به این ترتیب در هنگام خرید احتمالا بهترین گزینه، گزینش از در بین همین سه برند باشد. کلیه حقوق و دستمزد مادی و معنوی این تارنما متعلق به دکان اینترنتی تک رایان میباشد. به کارگیری از مطالب دکان اینترنتی تاپ رایان تنها برای مقاصد غیر تجاری و حساس ذکر منشا بلامانع است.

هارد اکسترنال ای دیتا HD330 ظرفیت 2 ترابایت

این هارد تقریبا وزن بالایی دارااست اما درعین‌حال، ظاهری زیبا با مقاومت بسیار بالا در برابر ضربات یا رخنه آب و گردوغبار دارد. در صورتی که صرفاً نیاز به آرشیو کردن داده ها دارید، سیگیت بکاپ پلاس دسکتاپ گزینه مهربانی به جهت خرید کردن است. قبل‌ترها، هاردهای اکسترنال آداپتوری بر نسخه دیگر برتری داشتند البته حال و اهمیت جایگزین شدن USB 3.0، دیگر نگرانی بابت قطع‌ و وصلی جریان الکتریسیته در همین نوع وجود ندارد. به همین خاطر، خرید کردن هاردهای اکسترنال پورت USB Type-C تصمیمی آینده‌نگرانه است. اگر آب وارد موفقیت هارد شود ممکن است به برد جراحت برساند، و دسترسی شما به داده ها هارد دیسک قطع شود. خبر خوش همین هست که غالبا آب خوردگی به دیسک آسیب فراوانی نمی زند و فقط پیروزی الکترونیکی زخم می بیند که به طور معمول قابل تعمیر است. بعضی از هارد های اکسترنال کلیدی بدنه هایی اصلی طراحی خاص روانه بازار شده اند که توانایی تحمل و مهار ضربه های شدید و فراوان را دارند. میتوانید این محصولات را از روش تارنما فیوچرکالا (فروشگاه آنلاین هارد) که یکی از از بهترین وارد کننده هارد در جمهوری اسلامی ایران است، اقدام کنید. همین کالا حساس گارانتی اهمیت فیوچر به مدت 18ماهه، 20ماهه و 24 ماهه می‌باشد که ادب مشتریان عزیز را سرلوحه عمل خویش قرار داده و همگی کارایی خود را در جهت این رسالت به انجام خواهد رساند. این هارد می‌تواند به یک کلکسیون به جهت عکس ها و فیلم های شما تبدیل شود و شما میتوانید کلیدی ذهنی آسوده اطلاعات را داخل هارد اکسترنال رومیزی آرشیو کنید. ممکن است شرایطی پیش آید که شما باید برخی اطلاعات گزینه نیازتان را همیشه به یار داشته باشید و ظرفیت اشاره گر نیز نتواند پاسخگوی این نیاز شما باشد. یکی از از بهترین ابزارهایی که می تواند در همین موقعیت به شما کمک کند، هارد اکسترنال است. هاردها یکی از ابزارهای ذخیره داده ها به شمار می‌آیند که نوع اکسترنال به برهان کارایی‌های گوناگون از فروش بالایی برخوردار است. هاردهای اکسترنال در برندهای متفاوت مهم گنجایش های مختلف ایجاد می‌شوند. شرکت سیلیکون پاور در حوزه تولید هارد اکسترنال کلیدی طراحی مختص و تکنولوژی های زیاد از قبیل ضد ضربه و شوک بودن و ضد آب و گرد و غبار بودن (ip68 - ip67) حیاتی دست مالامال به عرصه آمده میباشد . هارد های اکسترنال تولیدی سیلیکون پاور همه وضعیت استاندارد های مشقت بار گیرانه نظامی MIL-STD-810G را مهم موفقیت پشت سر نهاده میباشد و همینطور بعضی محصولات همین کمپانی تحمل مقاومت در برابر آب تا 30 دقیقه و تا عمق یک متری را دارا میباشند . قابلیت و امکان رمز گذاری و پشتیبان گیری اطلاعات هم بعنوان یک ویژگی در بعضا از سری هارد های سیلیکون پاور وجود دارد . از رقبای جدی کمپانی سیلیکون پاور در حوزه ایجاد هارد اکسترنال می قدرت از کمپانی ای داده (A-Data) ، وسترن دیجیتال و سیگیت نام موفقیت . وسترن دیجیتال یکی از از تولید کننده های برتر و کهن در حوزه ی ساخت گونه های هارد داخلی و هارد اکسترنال ، حافظه اس اس دی کامپیوتر می باشد که فعالیت خویش را از سال 1970 در کالیفرنیا آغاز نموده می باشد . کمپانی وسترن دیجیتال بیشترین تمرکز خویش را بر بر روی حفاظت از اطلاعات کاربران قرار داده است . اما چنانچه می خواهید بدانید چگونه‌ هارد اکسترنال را پارتیشن بندی نماییم می بایست از Disk Management ویندوز به کارگیری کنید. ولی سپس از پارتیشن بندی نمی توانید دسته‌بندی‌ها را به سادگی تغییر و تحول دهید. پس درصورتیکه می‌پرسید آیا‌ هارد اکسترنال را باید پارتیشن بندی کرد؟ بایستی بگوییم خیر. از پاراگراف استاندارد های دارای در همین زمینه استاندارد MIL-STD-810 می باشد . همین استاندارد بر شالوده ملاحظات مهندسی و تست های آزمایشگاهی در استاندارد نظامی آمریکا می باشد . این استاندارد چنانچه چه آیتم به کار گیری نظامی دارااست ولی در محصولات تجاری هم از این آزمایشات به کار گیری کرده و کمپانی های تبارک محصولات خود را بر مبنا این استاندارد روانه بازار می کنند . به طور معمول انواع‌ هارد اکسترنال یک ترا دیجی کالا adata به داشتن بدنه مقاوم مشهور شده‌اند. ولی چنانچه میخواهید از برند دیگری خرید نمایید می‌توانید به سراغ استاندارهای بین‌المللی آن بروید. اکثری از مارک‌ها‌ هارد اکسترنال ضد ضربه ضد آب تولید می کنند که از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند. تحلیل این خصوصیت می‌تواند تضمینی به جهت محافظت دقیق‌تر از دیتاها شما باشد تا ضربه به‌ هارد اکسترنال مهم پشیمانی‌های بزرگ ملازم نشود. نسل چهارم هارددیسک اکسترنال‌‌‌های My Passport، مهم طراحی زیبا از سال 2019 به بازار عرضه شده است. سرعت انتقال داده‌ها اهمیت هارد اکسترنال وسترن دیجیتال ۵ گیگابایت بر ثانیه است. گفتنی هست همین هارد اکسترنال وسترن دیجیتال به خاطر وزن سبکی که داراست به راحتی قابل حمل است. اپیسر عمل خویش را از سال 1997 در تایوان شروع کرده میباشد و ایجاد ماژول های حافظه را در امر عمل خود قرار اعطا کرد . پس از مدتی همین کمپانی تولید حافظه های DRAM ، اشاره گر مموری ، هارد اکسترنال و حافظه اس اس دی را به لیست محصولات خود بیشتر کرد . اپیسر مانند دیگر شرکت های اعتبار در این راستا به کارگیری از تکنولوژی های تازه بر بر روی محصولات خویش را در فرمان کار قرار دیتا هست . به طور مثال مقدار حافظه آن‌ها از 250 گیگ تا چندین ترابایت متغیر است. هارد اکسترنال توشیبا Canvio Basics شرکت توشیبا ، یکی از کمپانی های مطرح در زمینه ساخت تجهیزات ذخیره سازی دیتاها می باشد. هارد اکسترنال توشیبا Canvio Basics در گنجایش های 1 ترابایت ، 2 ترابایت و 4... هارد اکسترنال ساده از نظر اندازه بعد ها فیزیکی ریز هست و معمولاً درایو آنها، 5/2 اینچی است. همین دسته از هاردها به‌راحتی جابه‌جا می شوند و به مرجع الکتریسیته مجزا یا این که خارجی نیازی ندارند. دکان آرین رایان (رایان نگار) کلیدی 26 سال سابقه در بازار کامپیوتر اساسی ساخت مغازه اینترنتی هگزیمال و فروش محصولات خویش به شکل غیرحضوری کارایی دارد اصلی رقابت بها و فروش کالای حساس جوابگوی مشتریان عزیز باشد. هارد های اکسترنال اشکال مختلفی دارا هستند و برای این‌که بتوانید یک مورد مطلوب را خریداری کنید بایستی کلیدی آن ها آشنا شوید. هنگامی که یک هارد اکسترنال خریداری می‌کنید، به طور معمول یک کابل اهمیت ارتفاع مضاعف کوتاه( غالبا ۲۰ یا ۳۰ سانتی‌متری ) در کنار آن موجود است. علت این که کابل ارائه شده اهمیت همین ابزارها این مقدار کوتاه است، کاهش احتمال ایجاد نویز و زخم در دیتاها شما است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن