جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو یاپیکرتراشی

لیپوماتیک به معنی لاغری موضعی، برداشتن چربی‌های اضافی یا انتقال آن‌ها به مناطق مورد نظر برای پر کردن

توسط ATRINNEWS در 20 آبان 1400

لیپوماتیک به معنی لاغری موضعی، برداشتن چربی‌های اضافی یا انتقال آن‌ها به مناطق مورد نظر برای پر کردن و تغییر شکل نواحی خاصی از بدن است.
جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو الو جراح یک جراحی کانتورینگ کمتر دردناک است که اغلب با لیپوساکشن اشتباه گرفته می‌شود، اما از نظر فنی متفاوت است. معمولا لیپوسکالپتر یا لیپوسکوپی به عنوان راهی برای کاهش وزن در نظر گرفته می‌شود. اما می‌توان آن‌ها را فقط به صورت محلی و در مناطق مشکل‌دار انجام داد. لیپوساکشن به معنی جذب چربی و لیپوماتیک (لیپوسکالپتر) به معنی اصلاح بافت چربی و فرم دهی بدن است. در واقع، چربی‌های حذف شده توسط لیپوماتیک، می‌توانند در سایر نواحی بدن استفاده شوند.
جراحی لیپوماتیک برای ایجاد فرم بدن با ایجاد خلاء و برداشتن چربی از نواحی مختلف بدن مانند پشت، کمر، شکم، پاها و زیر فک انجام می‌شود.
این جراحی را می‌توان به تنهایی یا در برخی موارد همزمان با انواع جراحی سینه (لیفت سینه - کاشت سینه - کاهش سایز سینه)، ابدومینوپلاستی یا برخی دیگر از جراحی‌های زیبایی که پزشک تایین کرده است، استفاده کرد. لیپوسکالپتر درمانی برای چاقی نیست. اگر به طور منظم ورزش می‌کنید و غذاهای کم کالری می‌خورید، اما از نظر ژنتیکی در برخی از نواحی بدن احساس فرسودگی می‌کنید، بهتر است این روش را امتحان کنید.
افراد واجد شرایط برای پیکرتراشی یا لیپوسکالپتر
در تمام جراحی‌های زیبایی، جراح پلاستیک بعد از ویزیت و مشاوره تصمیم می‌گیرد عمل جراحی را انجام دهد. اگر رسوبات چربی در نواحی خاصی از بدن شما جمع شده‌اند و نمی‌توانید با رژیم غذایی و ورزش بر این چربی‌های موضعی غلبه کنید، جراحی لیپوسکالپتر ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد.
قبل از عمل لیپوماتیک یا لیپوسکالپتر
پس از تعیین وقت مشاوره، ابتدا تحت معاینه قرار می‌گیرید و یک عکاس پزشکی در کلینیک از شما قبل از عمل عکس می‌گیرد. در طول معاینه، شما باید سابقه پزشکی، داروها، آلرژی و سایر اطلاعات مربوط به وضعیت جسمانی خود را با پزشک خود در میان بگذارید. پزشک بر اساس اطلاعات بدست آمده ارزیابی‌های قبل از عمل را انجام می‌دهد. همچنین، با توجه به شرایط هر شخص، تمام جزئیات لازم قبل از عمل با بیمار به اشتراک گذاشته می‌شود. بسیار مهم است که در اولین ملاقات خود به پزشک خود بگویید که چه می‌خواهید. این به شما کمک می‌کند تا عمل جراحی رضایت بخش تری داشته باشید. همچنین باید وزن ایده‌آل و برنامه‌های آینده خود مانند بچه‌دار شدن را با پزشک در میان بگذارید.
مزایای لیپوسکالپتر یا لیپوماتیک
- سیستمی که برای بیمار ملایمت بیشتر و برای جراح خستگی کمتری دارد.
- سیستم ایمنی فعالی که بلافاصله پس از تماس با بافت چربی متوقف می‌شود.
- درد کمتر
- کبودی، آسیب و تورم کمتر
- مدت زمان عمل کمتر
- دوران نقاهت کوتاه‌تر
- ظاهر صاف پوست از طریق واکنش عالی پوست
اگر بعد از عمل جراحی لیپوسکالپتر وزن اضافه کنم چه اتفاقی می‌افتد؟


بعد از لیپوسکالپتر یا لیپوماتیک، باید به سبک زندگی خود توجه کنید. اگر همیشه ورزش می‌کنید و رژیم غذایی سالمی دارید، می‌توانید بعد از عمل از آرامش مادام العمر لذت ببرید.
کانول در لیپوماتیک چیست؟
به گزارش رکورد جدید کانول امن‌ترین و ایمن‌ترین وسیله‌ای است که اجازه می‌دهد مقدار زیادی چربی از تمام نقاط بدن به طور موثر حذف شود. کانول‌های نازک و ارتعاشی وارد ناحیه تجمع چربی می‌شوند و با ایجاد اختلال در سلول های بافت چربی، رسوبات چربی تبدیل به امولسیون چربی می‌شوند.

 

اسامی دکترها: دکتر نداف کرمانی|دکتر آرش نجف بیگی|دکتر شهریار حدادی|

 

 

جراحی لیپوماتیک شکم
جراحی لیپوماتیک چیست
جراحی لیپوماتیک چگونه است
جراحی لیپوماتیک پهلو
جراحی پلاستیک لیپوماتیک
جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو
جراحی لیپوماتیک تهران
جراح لیپوماتیک تهران
جراحی لیپوماتیک در تهران
جراح لیپوماتیک در تهران
مرکز جراحی لیپوماتیک در تهران
تصاویر جراحی لیپوماتیک
هزینه جراحی لیپوماتیک چقدر است
جراحی زیبایی لیپوماتیک
جراح زیبایی لیپوماتیک
جراحی لیپوماتیک ژنیکوماستی
هزینه جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو
هزینه جراحی لیپوماتیک شکم
جراحی لیپوماتیک عوارض
جراحی عمومی لیپوماتیک
عمل جراحی لیپوماتیک
عمل جراحی لیپوماتیک چیست
عکس جراحی لیپوماتیک
قیمت جراحی لیپوماتیک
قیمت جراحی لیپوماتیک شکم
جراح متخصص لیپوماتیک
هزینه ی جراحی لیپوماتیک

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن