تزریق چربی بدن به صورت برای جوانسازی پوست: پر کردن دائمی صورت جراح بینی اصفهان دکتر سهرابی

گهگاه رعایت نکردن مراقبت‌های پیش از فعالیت سبب پیدایش عوارض پس از تزریق می‌شود. برای مثال درصورتیکه از مصرف ال

توسط ATRINNEWS در 28 آبان 1401
گهگاه رعایت نکردن مراقبت‌های پیش از فعالیت سبب پیدایش عوارض پس از تزریق می‌شود. برای مثال درصورتیکه از مصرف الکل و کشیدن سیگار غربت نکنید، دلایل و خطرات پس از تزریق اکثر و مراحل بهبودی کندتر می‌شود. تا دو هفته آن گاه از جراحی از داروهای رقیق کننده خون مثل آسپرین یا این که داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (مانند ایبوپروفن یا این که ژلوفن) استعمال نکنید، مگر این‌که به امر دکتر معالج باشد. تزریق معمولا اصلی طریق بی‌حسی موضعی انجام می گیرد و گاهی هم اساسی بیهوشی عمومی، در صورتی که حالت اتاق جراحی برای شما استرس‌زا باشد از داروی های آرام بخش به کار گیری می‌شود. چون نیاز به جراحی برای برداشتن چربی دارید، بی تردید به یک دکتر ماهر و حساس تجربه در این زمینه مراجعه کنید حتی اگر این جراحی به جهت شما هزینه بیشتری داشته باشد. علت تزریق چربی به واژن هستند که سبب شده اند تزریق چربی به لابیا تبدیل به یک جراحی زیبایی پرطرفدار در بین خانم های اهل ایران شود. همینطور پزشکان از این طریق برای جوانسازی پوست واژن به کار گیری می کنند. این تغییرات ظواهر لابیاها را ناخوشایند می نماید و سبب کاهش اعتماد به نفس خانم ها در ارتباط جنسی می شود. دسته‌بندی نشده هم چنین در حالت استریل شده احتمال انتقال هیچ گونه بیماری و بروز عفونت وجود ندارد. انتقال چربی به لابیا ماژور یک مکمل مرسوم به جهت فعالیت لابیاپلاستی است، روشی که در طی آن لابیا مینور (لب‌های بافت نزدیک به دهانه واژن) را جوانسازی می‌کند. همینطور جراح اکثر زمان ها انتقال چربی لابیا پهناور را حساس تزریق PRP برای تندرست جنسی و معالجه غیر جراحی جوانسازی واژن ادغام می کند.

اهداف تزریق چربی به صورت

تزریق چربی یکی از شایع ترین طرز هایی هست که به وسیله جراحان پلاستیک انجام می شود و لیپوساکشن، نصیب مهم این فرایند می باشد. جراحان پلاستیک تدریس های حتمی در خصوص محافظت حین انجام لیپوساکشن و در دست گرفتن دلایل را فرا گرفته اند. انجام روش درمانی تزریق چربی عوامل متفاوتی داراست و ممکن است شما به عوارض متفاوتی دست به انجام این روش بزنید.
  • اگر تصمیم شما برای انتقال چربی قطعی است، در روز جراحی یک توشه دیگر حساس دکتر معالج خویش ملاقات نمایید تا در آیتم سؤالات لحظه پایانی سخن نمایید و رضایت نهایی خویش را قبل از عمل ارائه دهید.
  • هر چند احتمال پیدایش همین دسته عفونت ها ناچیز است، حیاتی همین درحال حاضر نمی قدرت قابلیت بروز آن را نادیده گرفت.
  • بعد از انجام تزریق چربی به صورت یا هر حوزه‌ دیگر، بایستی از آن حوزه‌ محافظت کنید.
  • اهمیت تزریق چربی در رخ از همین نظر می باشد که اشخاص از روشی مطمئن و فارغ از عارضه برای جوانسازی رخ خویش به کار گیری می کنند.
گاهی هم حیاتی تزریق غیر اصولی ممکن است عدم تقارن در بخش های گوناگون صورت ایجاد شود. به احتمال خیلی قلیل احتمال عفونت در محل تزریق چربی وجود دارد، در اختیار گرفتن این اختلال اهمیت استفاده از داروهای آنتی بیوتیک مطلوب می باشد. یکی از دیگر از عوارض همین میباشد که احتمال چشم شدن رنگ پریدگی کسب و کارهای ایرانی و همچنین جای زخم در نزدیکی محل های برش داده شده به جهت خروج چربی وجود دارااست که همین موارد نیز دارای مراقبت های آن گاه از تزریق و گذشت یک‌سری روز اندک کم برطرف می شوند. در غایت صرفا از سلول های کامل، آسیب ندیده و تمیز چربی برای انتقال و تزریق چربی استفاده می شود.

فرم مشاوره بدون‌پول تزریق چربی

پس از انتقال چربی های انتقال یافته به شکل دائم در محل تازه خود باقی می مثل و به هیچ وجه از جای خود تکان نمی خورند. البته حتمی به ذکر هست که در روز های ابتدایی درمان خوبتر است از وارد کردن فشار به نواحی زیر معالجه انقطاع دوری کنید. در حالتی‌که دکتر معالج متخصص پوست و زیبایی شما تشخیص دهد که در رخ بیش تر کردن چربی به پوست ، نقص‌ کماکان در جای خود باقی می ماند یا این که بد خیس می شود ، می بایست برای تخلیه چربی تزریق شده اقدام کرد. البته از آنجایی که این فرآیند سختی های دوچندان متعددی را به همپا دارد ، اغلب پزشکان تمایل دارا‌هستند تا مشکلات و بد فرمی های به وجود آمده را با تزریق نمودن چربی طولانی تر برطرف و تصحیح کنند به جای این که چربی را تخلیه نماید. اما ناگفته نماند که برای تخلیه نمودن چربی نیز می بایست به یک پزشک پوست خبره ، کارآزموده و کارشناس در شهر محل زندگی خود مراجعه نمایید. حساس گذشت زمانه به ادله کاهش تولید کلاژن و الاستین در بدن، بافت های چربی به مرور از در بین می مراحل و صورت و بقیه اندام های بدن به شکل استخوانی در می آیند.

آیا نتایج تزریق چربی دائمی است؟

جهت اطلاع از هزینه این درمان می توانید بهپیج اینستاگرامما مراجعه کنید و یا این که در نصیب خواهش مشاوره وب سایت اهمیت ما در رابطه باشید. در هفته سوم شما آغاز به شبیه شدن به خودتان – اما حیاتی زیبایی بخش اعظم – خواهید کرد. در این مدت می توانید مهم استعمال از پیرایش های پوشش دهنده، بعضی نقاط کبودی و سیاهی رو محو نمایید. در اکثر وقت ها موارد بین روزهای هفتم تا دهم، پیشرفت چشمگیری در زمینه بهبود ظاهری تماشا خواهید کرد ولی شاید همچنان نتوانید در درمقابل دیگران ظواهر شوید.

چه موقع می‌توان شاهد نتایج آخری باشم؟

فبل از تزریق ، کلیه ی پرسش ها خود را در آیتم عوارض تزریق از کارشناس بپرسید. کارایی نمایید 7 تا 10 روز پس از انتقال چربی از انجام فعالیت و کار های سنگین دوری کرده و در خانه استراحت نمایید. فرد باید در طرز خوابیدن خویش هم توجه متعددی کند؛ خوابیدن بصورت طاق باز می تواند به جهت اشخاصی که تزریق انجام داده اند، بسیار مفید باشد. همانطور که گفته شد آن گاه از انتقال چربی می توانید از کیسه یخ استفاده کنید.

کاندیدای مطلوب تزریق چربی به صورت

هدف از این شیوه بیش تر کردن حجم صورت، لب ها، باسن، سینه ها و دستها می باشد. تزریق چربی می تواند فرو رفتگی رخ و بعضا از گونه های اسکارهای فرو رفته را مالامال کرده و سبب بهبود ظاهر آنها شود. ماندگاری نتیجه ها تزریق چربی در بیماران مختلف، متفاوت است، اما اکثری از زنان و مردان می توانند الو پزشک از ظواهر جدید خود، برای یکسری سال لذت ببرند. دارای ترین کاری که به جهت حیاتی تداوم تر کردن نتایج مراحل تزریق می توانید انجام دهید، اجتناب از نوسانات شدید وزنی می باشد. ارتقاء یا این که کمتر وزن شدید منجر متورم شدن یا از دربین رفتن سلول های چربی تزریق شده، مانند بقیه نواحی تن می شود. هر دوی همین فیلرها از مواد طبیعی ساخته میگردند و عارضه ها کمی به یار دارند. بااین‌وجود چربی از بدن خویش شخص گرفته می‌شود و عوارض آن به‌مراتب کاهش است. تزریق ژل یا تزریق چربی به دستگاه تناسلی در حقیقت روشی میباشد که باعث بولد یا پر رنگ شدن دستگاه تناسلی می شود و به بهبود شکل ظاهری حوزه‌ تناسلی باعث می شود. نکته حائز مهم همین میباشد که برجسته سازی عمده در منطقه لبیا ماژور صورت می گیرد و قسمت های دیگر معمولا نیازی به تزریق ژل یا این که چربی و حجیم تر شدن ندارند. جهت انجام این پروسه جوانسازی ، می بایست از نواحی ای از تن شخص که با تجمع چربی روبرو می باشد ؛ چربی مورد نیاز ، برداشته شده و به نقاط آیتم حیث تزریق شود. به همین علت می باشد که بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای تزریق ژل، از طرز تزریق چربی استعمال کنند. دست ها یکی از از دارای ترین نقاط بدن به حساب می آیند که تاثیر بخش اعظمی بر روی زیبایی فرد دارند. امروزه جوانسازی پوست انگشتان دست و پشت دست مهم به کارگیری از ترفند تزریق چربی قابلیت و امکان پذیر بوده و موثر واقع می گردد. انجام همین مبادرت نیاز به در لحاظ داشتن ظرافت دوچندان زیادی دارد. ممکن هست لب های شخص به طور ژنتیکی نازک، نامتقارن یا بد حالت باشند. اقدامات زیادی به جهت بهبود حالت لب ها و پر رنگ سازی آن ها وجود دارند.

جوانسازی واژن اصلی تزریق چربی

تزریق چربی در این بخش ها هم می تواند از بروز چین و چروک دوری کند. بایستی اعتنا داشته باشید تزریق ژل به رخ و تزریق چربی به صورت هر یک دارای اصول و قاعده ای می باشد که بایستی به جهت انجام آن برخی فاکتور ها گزینه تحلیل قرار گیرد. به جهت نمونه کلیه افراد نمی توانند از تزریق ژل استفاده کنند در علیه به کارگیری از تزریق چربی نیز برای کلیه سفارش نمی شود. بسته به میزان حیطه درمان و وضعیت مریض از بی هوشی یا این که بی حسی موضعی به کارگیری می شود. البته به برهان اینکه عمده زمان ها فورا پس از لیپوساکشن، تزریق انجام می گردد بنابر همین جور بی حسی بسته به شیوه تعیین شده برای لیپوساکشن خواهد بود. به جهت انجام تزریق چربی مطلقا حیاتی پزشک متخصص هدف و انتظارات خود را درمیان بگذارید تا پزشک حیاتی دقت به حالت شما مقدار موفقیت و رسیدن به انتظاراتتان را مشخص کند.

نتایج حاصل از تزریق چربی چقدر تداوم دارند؟

استفاده از اثاثیه آرایشی تا زمانه از فی مابین رفتن تام اثر ها اولیه کار (ورم و کبودی) خطرناک است. به جهت همین خوبتر است در سه هفته ابتدایی سپس از فعالیت از هیچ‌گونه لوازم آرایشی استفاده نکنید. تا یک ماه سپس از همین روزگار نیز خوب تر میباشد از پیرایش ملایم و سبک برای صورتتان به کارگیری کنید؛ چون که ساخت التهابات پوستی می‌تواند شما را مستضعف تکرار کار تزریق چربی کند. تزریق چربی به رخ حساس هدف جوانسازی پوست مراحلی داراست که بایستی با توجه طی شوند تا به عاقبت دلخواه برسید. آشنایی با فرآیند مختلف تزریق چربی قبل از انجام عمل، به شما امداد می نماید تا دید بازتری نسبت به روز فعالیت خویش داشته باشید.

کلینیک زیبایی پوست و مو پزشک معالج مسعود جعفری

افرادی که خواهان انجام این جراحی هستند بایستی دقت داشته باشند به جهت دست یابی به سرانجام مناسب به دنبال بهترین فوق تخصص پلاستیک باشند، چرا که سرانجام ی پایانی در گرو انجام همین جراحی به دستان چابکدست یک جراح پلاستیک است. یک عدد از همگانی ترین سوال های کسانی که می خواهند همین جراحی انجام دهند، آب شدن چربی ها و جذب شدن آن ها در بدن است. درصورتیکه برنامه خاصی دارید مطلقا آن را به بعد از گذراندن دوره بهبودی موکول کنید.
آخرین مطالب