بهترین لپ تاپ های استوک اچ پی

لپ تاپ استوک HP zbook 15 g1 بهترین لپ تاپ های استوک اچ پی را در حال معرفی آن هستیم که در اولین معرفی که برا

توسط ATRINNEWS در 30 تیر 1401

لپ تاپ استوک HP zbook 15 g1

لپ تاپ HP Elitebook 8470p

وظیفه ادغام لپ تاپ HP EliteBook 8470p جدید در Empirum بود. اگر رابط USB3 "برنامه های من" را تحت تأثیر قرار نمی داد، کار به خوبی پیش می رفت.رابط USB3 هم عالی است

کیفیت ساخت قوی، اجرای همه‌جانبه جامد، می تواند برخی از وظایف بازی را انجام دهد، صفحه نمایش 14 اینچی بسیار واضح… کیفیت ساخت محکم، اجرا کننده همه‌جانبه جامد، می تواند برخی از وظایف بازی را به طور چشمگیر انجام دهد، وضوح 14 در صفحه نمایش و عمر باتری رضایت بخش از توصیفات خوب این لپ تاپ الیت بوک 8470p است که برای مشاهده دقیقتر میتوانید کلیک کنید.

لپ تاپ اچ پی استوک Zbook 17 G1

یک نگاه سریع نشان می دهد که ما تیتانی در دست داریم که مطمئناً وزن سبکی دارد، و کیفیت ساخت مثال زدنی دارد، به ویژه به لطف وجود مواد پلاستیکی ضخیم برای بدنه و آلومینیوم مقاوم برای پوشش صفحه نمایش و همچنین قسمت مچ دست. این امر نیاز بالایی را در زمینه ساخت و انتخاب مواد نشان می دهد. شرکت HP بار دیگر دانش خود را به اثبات رساند و تا سطح لپ تاپ های DELL Precision بالا رفت.
مقاومت شاسی در برابر پیچش بسیار عالی است، مشابه خدمات ارائه شده توسط نسخه قبلی HP Elitebook 8770w. تکیه گاه فلزی مچ دست تحت یک تکیه گاه عمدی اغراق آمیز خم نمی شود، لولاهای صفحه فولادی تقویت شده برای باز و بسته کردن آن نیازی به تلاش ندارند. مهمتر از همه، ما قدردانی می کنیم که وقتی صفحه نمایش با یک دست باز می شود، پایه دستگاه بالا نمی رود.

برخی از جزئیات کوچک مانند مهر و موم اطراف دال، وب کم 720p و میکروفون های استریو آن مورد استقبال قرار می گیرند. در اطراف صفحه کلید نوع چیکلت بی‌صدا با نور پس‌زمینه، یک خواننده اثر انگشت، دکمه POWER، دکمه MUTE و دکمه حالت آفلاین داریم.

با تمام احترامی که برای برخی قائلم، ارتباطات متنوع است، تقریبا همه چیز وجود دارد، اما آیا این کافی است؟ از دیدگاه ما، اتصال تقریباً کامل است، اما درگاه‌های USB "کلید" بین آنها یا سایر کانکتورها هستند. این می تواند برای بزرگترین کلیدهای USB، که کمیاب‌تر شده اند، مشکل ایجاد کند، خیلی خوب است. سوکت HDMI وجود ندارد، این اغلب در مورد HP صدق می کند. اما DisplayPort و VGA قدیمی وجود دارد که برای صاحبان صفحه نمایش های نسل قدیمی تر جذاب خواهد بود. 4 پورت USB 2.0 3.0 که بد نیست! به لطف پورت ExpressCard 34 / 54 و پورت ایستگاه داک برای پر کردن اتصالات از دست رفته، هنوز هم امکان گسترش امکانات اتصال به خارج وجود دارد برای ادامه مشخصات لپ تاپ Zbook 17 G1 میتوانید به منبع رجوع کنید.

لپ تاپ استوک اچ پی 15.6 اینچ مدل 8570P Core i7

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن