بررسی و معرفی کلید حرارتی و وظایف و تجهیزات MPCB

رله بیش تر توشه مثل الکترونیک موقعیت جامد به سیستم‌های ریزپردازنده وارد شده است. مدت وقتی که ارتفاع می‌کشد رله

توسط ATRINNEWS در 11 دی 1401
رله بیش تر توشه مثل الکترونیک موقعیت جامد به سیستم‌های ریزپردازنده وارد شده است. مدت وقتی که ارتفاع می‌کشد رله‌ کنتاکتور را در هنگام اضافه بار باز کند، در کلاس تریپ معلوم شده است. کلاس تریپ معمولا در دسته‌های کلاس 10، کلاس 20، کلاس 30 و کلاس 5 طبقه‌بندی می‌شود. رله در همین کلاس تریپ‌ها به ترتیب در 10 ثانیه، 20 ثانیه، 30 ثانیه و 5 ثانیه در 600٪ جریان بار کامل موتور تریپ می‌کند. در اینجا 1، 2، 3، 4، 5 و 6 ترمینال برق، 95 و 96 کنتاکت تریپ و 97 و 98 کنتاکت سیگنال هستند. همان‌طور که در شکل زیر نشان دیتا شده است، مهم تغییر دمای محیط، هر دو نوار دو فلزی به طور متساوی خم میشوند و رله بیشتر بار موتور را جدا نمی‌کند. دسته‌بندی نشده حفاظت مغناطیسی زمانی به کارگیری می شود که درصورت بروز اتصال کوتاه، اتصال خط به خط، یا این که دیگر اشکالات سبب ساز شود جریان بالایی از مدار کشیده شود. حفاظت مغناطیسی بر بر خلاف حفاظت حرارتی به جهت دوری از خطرات احتمالی به رخ آنی عمل می کند. ممکن هست سوالی برای شما پیش بیاید که کاربرد نوار بیتال اشنایدر در زندگی روزمره ما چیست؟ بیمتال اشنایدر در زندگی روزمره برای تشخیص گرما به کارگیری می شود، نظیر آلارم های آتش آدرس و ترموستات ها. ترموستات ابزار کوچکی است که در اثاثیه خانگی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد تا در هنگام گرم شدن بیش از حد دستگاه به طور مداد خاموش شود به طور نمونه در زودپزها ، کتری برقی و … از بیمتال اشنایدر به کارگیری می کنید.

فیوز مینیاتوری چیست؟

چهار راهکار اهمیت وجود داراست که شما می توانید اهمیت انجام آن‌ها سیستم را بازیابی کرده یا این که از خرابی زودرس در موتورهای محرک و اجزائ گردان خودداری کنید. طولانی تر بار موتور وقتی صورت می دهد که موتور پایین باری بیش از مقدار بار نامی خویش باشد. اولی علامت ای که دارای طولانی تر بار پیدایش می نماید کشیدن جریان بیش از حد موتور ، گشتاور ناکافی و داغ شدن زیاد آن است. در حالتی که موتور بیش تر بار گذاری شده می باشد تک تک اجزای موتور شامل یاتاقانها، سیم پیچ های موتور و بقیه اجزا ممکن می باشد به خوبی کار کنند البته موتور به داغ شدن خویش ادامه خواهد داد. به این دلیل، فکر لطف است که عیب یابی خویش را از تحقیق در آیتم بیش تر توشه موتور آغاز کنیم. چونکه 30 % از فساد های موتور به عامل طولانی تر بار آن است.از اینرو چگونگی تشخیص و میزان گیری اضافه توشه موتور مهم است. کلید های حرارتی به همراه تجهیزات جانبی می توانند به جهت استعمال در مدار دستور کارگزاشتن شوند. عملکرد سوییچ حرارتی مغناطیسی شبیه بی متال است البته تفاوت هایی فی مابین بی متال و سوییچ حرارتی وجود داراست که منجر شده هست کارایی سوییچ حرارتی خوبتر از بی متال باشد. بر روی دکمه حرارتی دکمه یا این که شاسی جدا و وصل وجود دارد، در صورتی که همین سوییچ بر بر روی بیمتال دیده نمی شود. دکمه حرارتی به تیتر یک سوییچ اتوماتیک قبل از کنتاکتور و در نصیب مدار قدرت و ابتدای تغذیه قرار می گیرد، ولی بی متال آنگاه از کنتاکتور قرار گرفته و بر روی مدار فرمان کار می کند.
  • برای برطرف کردن همین گونه معایب کافی هست تعمیرکار معنا خطای اعلام شده را از دفترچه راهنمای همان دستگاه استخراج نموده و نسبت به رفع آن مبادرت نماید.
  • هنگامی‌ که الکتروموتور در اثر اتصال کوتاهِ بین دو فاز، اتصال بدنه و فاز و یا این که اتصال فاز و نول داغ کند، جریان مغناطیسی بالا رفته است.
  • اما در واقعیت دکمه حرارتی و بیمتال تنها شباهت های اندکی حساس نیز دارند و کاملا شبیه نیز نیستند.
  • یکی از اساسی‌ترین عامل ها در پیدایش خسارات متعدد نظیر برق‌گرفتگی، آتش‌سوزی و غیره در اماکن گوناگون رعایت نکردن مسائل ایمنی و عدم اعتنا به استانداردهایی هست که برای برق‌کشی این اماکن وجود دارد.
  • ست کنترل و قطعات جانبی، چندین راهی و درجه و … را ارائه می دهد.
  • کلید حرارتی سه پل هم می اقتدار به جهت در دست گرفتن دستگاه تک فاز استفاده نمود.
و منجر داغ شدن موتور و نیم‌سوز شدن آن میشود به جهت برطرف نمودن آن باید محل اتصال را عایق‌کاری شود . انجام این فعالیت تا حدی نیاز به تجربه دارااست که بتوانید مقدار فشار شلی و سفتی آن را مطلوب تهیه کنید. حیاتی برداشتن پوشش جانبی به راحتی می شود به سیستم درونی آن دست یافت که اهمیت گشوده کردن اسکرو و پیچ‌ها می توان اجزای داخلی موتور تحلیل کرد.

ساختار دکمه حرارتی :

در ویدئوی تحت که برگرفته از دوره جامع منش اندازی و حفاظت موتورهای سه فاز است کلید حرارتی هیوندای را بررسی می کنیم. کلید حرارتی یا Motor Protection Circuit Breaker برای حفاظت در برابر جریان بیشتر بار در تجهیزات برقی مثل الکتروموتورها، موتورهای آسنکرون و موتورهای القایی مورد استعمال قرار می گیرد. همین در حالی است که بی متال تنها امکان انقطاع کردن مدار را دارا می باشد. همانطور که اشاره کردیم کلید حرارتی یا به عبارتی کلید محافظ موتور یکی از کلیدهایی می باشد که می تواند از موتور در برابر اتصال کوتاه و طولانی تر بار محافظت کند. یکی از مواقعی که موجب شده تا کلید حرارتی به رویش قابل توجهی برسند این میباشد که دیگر نیازی به به کار گیری ترکیبی از فیوزهای مینیاتوری و بی متال نیست. این شرایط اضافه توشه می تواند به راحتی سبب ساز داغ شدن موتور و جراحت وصال به آن شود. اهمیت عرض سلام و احترام، اختلاف جریان 20 آمپر به جهت یک موتور 315 کیلووات که جریان نامی آن نزدیک به 600 آمپر میباشد عدد قابل توجهی نیست و این میزان عدم تقارن ئر محدوده پذیرش قرار دارد. ولی در آیتم داغ شدن الکتروموتور مهم توجه به این که سیم پیچی مجدد شده میباشد دو احتمال مفروض می باشد جریان نشتی یا این که اتصال به بدنه یا اتصال حلقه دارااست و یا این که اینکه سافت استارتر زخم چشم است. ولتاژهای گذرا می توانند از منابع زیادی در داخل یا این که بیرون کارگاه بیایند. خاموش یا این که واضح شدن بارهای مجاور، بانکهای خازنی اصلاح ضریب قدرت یا حتی شرایط هوایی محفظه میتوانند بر بر روی سیستم توزیع ولتاژهای گذرا ساخت کنند.

اتصال کوتاه و استعمال از رله مغناطیسی

این ویدئو از زمان ی جامع راه و روش اندازی و حفاظت موتورهای سه فاز است. سوییچ حرارتی حیاتی شستی قطع و وصل 0 و 1 بر بر روی دکمه جهت در دست گرفتن دستی است. جریانی که وارد کلید می شود، قابل تهیه بوده هست و به وسیله ی یک دکمه پیچی می قدرت آن را تنظیم کرد. به طور معمول سکو را بر روی 10 درصد اکثر از جریان نامی تهیه و تنظیم می کنند.، که فراوان نیز رایج است. اهمیت یک عدد سوییچ آزمون جهت تست تندرست بودن کلید حرارتی می باشند.

ابعاد کلید حرارتی ال اس

كليد محافظ موتور براي شیوه اندازي های سنگين در صورتی كه جريان راه و روش اندازي از ۱۰ برابر جريان نامي تجاوز نكند، به مدت ۴ ثانيه تحمل مي کند. در عاقبت اين كليد در شرايط سخت تري از كليد اتوماتیک معمولي حیاتی رلۀ جريان بالا كار می کند. عبور جریان الکتریکی از کلید حرارتی دمای آن را ارتقا می دهد. از طرفی دیگر ویژگی های فلز به کارگیری شده در تولید دکمه حرارتی سبب ساز می شود تا اساسی افزایش دما از میزان مشخصی هر دو فلز منبسط شوند. دو فلز به کار رفته شده در سوییچ اساسی ضریب انبساط متفاوتی هستند و این تفاوت ضریب انبساط سبب ساز می شود تا دارای افزایش دما فلزی که ضریب انبساط بیشتری داراست به سمت فلز اهمیت ضریب انبساط کمتر خم بشود.

موتور درایو چیست؟

برخی از رله‌های بیش تر بار الکترونیکی اهمیت ترانسفورماتور جریان و سنسورهای اثر هال میباشند که مستقیماً جریان را میزان می‌گیرند. جهت مطالعه ده ها نوشته ی تخصصی دیگر، بخش مقالات روش اندازی موتور سه فاز را بازدید کنید. قابل ذکر است که تمام اسباب جانبی بریکرهای کامپکت مانند رله‌های آندر ولتاژ، شنت تریپ، پلاتین‌های کمکی، پلاتین اشتباه و غیره به جهت همین مجموعه هم در دسترس بوده و بدون نگرانی می‌توان یک سیستم حفاظتی هوشمند و قابل انعطاف طراحی کرد. گونه های متعدد کلیدهای رویه انداز موتور Siemens در انبار کمپانی فانلکو موجود است. نکته‌ای که بایستی مد در نظر بگیرید همین می باشد که همین کنتاکت‌ها در شکل جدا و وصل دستی فعالیت نمی‌کنند. به همین استدلال که سیم های آیتم استعمال باید در رابطه اصلی جاذبه عبور جریان موتور فعالیت کنند. در صورتی که سیم های ضعیف را گزینش کنید، با گذشت زمانه سیم گرم می شود و قابلیت ذوب شدن آن وجود دارد. همین مسئله باعث بروز اشکالاتی در جریان اصلی وجود کلیدهای حفاظتی در مدار می شود. از دیگر تجهیزات جانبی کلیدهای حرارتی می اقتدار به دستگیره های گردان و رابط کارگزاشتن اشاره کرد. کلیدهای ترمیک محافظ موتور نقش فراوان مهمی در ایمنی الکتریکی دارند، زیرا موتورهایی که حفظ می نمایند با کاربردهای بسیار متنوع و حیاتی در صنعت و ساختمان های تجاری دارند. به دو رخ کارگزاری بر بر روی ریل (شکل شماره 1) و نصب بر روی دیوار (شکل شماره 2) می قدرت دکمه را نصب کرد. همین تجهیزات را طبق معمول در مدارهایی دارای جریان بالا به کار گیری می کنند. اسم ، ایمیل و وب سایت من را به جهت دفعه بعدی که نظر می دهم در همین مرورگر ذخیره کنید. در قیمت دکمه حرارتی اشنایدر تسلا کالا صورتی که سوالی در خصوص مطالب بیان شده دارید می توانید در قسمت نظرات از ما پرسش کنید یا این که اهمیت ارائه پیشنهادات خود، ما را در بالا بردن کیفیت مقالات امداد کنید.

رله فیندر ایتالیا مدل 406190120000

از جهات متعدد آیتم توجه و بررسی قرار اعطا کرد و برای رفع آن اقدام کرد. می بایست اعتنا داشته باشید که تشخیص این موردها بایستی توسط یک فرد آگاه مهم علم به اندازه در راستا الکتریسیته و کولر آبی انجام گیرد. در برخی شرایط نظیر استخر ها یا این که … که مکان به کار گیری از موتور در جاهایی سایت برنا ایرانی میباشد که با رطوبت بالا هست از همین گونه کلید به راحتی نمی اقتدار به کار گیری کرد ، مستمند آن هستیم که دکمه را باطن یک جعبه با IP65 قرار دهیم. سهل وآسان ترین رویکرد جهت دوری از سوختن موتور های برقی استفاده از کلید حرارتی در سره منش برق کلیدی موتور میباشد.

کلید حرارتی اشنایدر 9 تا 14 آمپر

برای تماشا گونه بندی اهمیت استفاده از فیلتر های موجود در هر ورقه می توانید به محصول مورد نیاز به راحتی دسترسی داشته باشید. دارای به کار گیری از این آپشن می توان وقتی که کلید حرارتی در شرایط قطع قرار دارد، دکمه حرارتی بصورت ایزوله از نتورک الکتریسیته قرار گیرد. نکته ای که می بایست اعتنا کرد این می باشد که آپشن Signaling switches در دکمه حرارتی می بایست بی تردید در سمت چپ دکمه حرارتی نصب گردد و همینطور این آپشن را نمی توان در دکمه حرارتی جور 3RV27 و 3RV28 استعمال کرد. در چنین مواردی می توان از رله شنت دکمه حرارتی SIEMENS به کارگیری کرد و دارای اعمال یک تراز ولتاژ به بوبین رله شنت تنها مبادرت به انقطاع سوییچ حرارتی کرد. در بین همین تجهیزات حفاظتی، می‌توان به تیتر مثال به کفش‌های ایمنی غیر مغناطیسی (بدون فلز) اشاره کرد، حساس توجه به این که برقکار حیاتی برق فعالیت نمی‌کند، به سرعت متوجه می‌شویم که چرا به کفش‌های عایق نیاز دارد. اما برندهای اروپایی thermik، Tomic و آمریکایی Klixon شناخته شده هستند. نشان دهنده تراز دمای مجاز زمانی که موتور در معرض بیشتر توشه حرارتی قرار می گیرد. درصورتیکه حفاظت خارجی موتور به جهت جریان قطع خیلی تهیه شده باشد یا این که بصورت نادرست کارگزاشتن شده باشد. حیاتی یک تحلیل و تنظیم معمولی شیر یا این که مقدار فشار آب، آن را مجددا رویکرد اندازی کنید. عملکرد نادرست کنتاکتور در جهت مثبت و معکوس و هم قفل شدن نامطمئن اتصالات به همدیگر سبب ساز می شود که در زمان عملکرد معکوس، دو کنتاکتور به طور هم زمان کنار بروند. روشنایی کارگاه‌های صنعتی را از شیوه کنتاکتور دو شستی آماده می‌سازد. ما به تیتر تخصصی ترین مرکز تعمیرات پکیج در تهران و طی سال ها کلید حرارتی زیمنس همت و کلیدی کسب تجربه و علم فراوان به جایگاهی رسیده ایم که نیز هم اکنون مورد اطمینان عده کسیری از همشهریان گرامی باشیم. پیکج بوتان مدل CV424S وقتی دمای آب مصرفی بهداشتی روی 35 رتبه یا این که هر دمای دیگری تهیه و تنظیم می شود، دمای آب تا 60 رتبه بالا رفته و آن گاه فرمان خاموش شدن را به جهت شعله صادر می کند. در آموزش در دست گرفتن موتورهای الکتریکی صنعتی ۲، ابتدا روش‌های سیم‌کشی و کارگزاشتن مدارهای در اختیار گرفتن موتور در درس‌های اولیه و دوم ارائه شده است. در ادامه، در درس‌های سوم تا نهم درباره انواع موتورها و روش‌های در دست گرفتن آن ها بحث شده است. در درس‌های دهم و یازدهم، به ترتیب، پلاک موتور و عیب‌یابی موتور مورد دعوا قرار گرفته‌اند. در نهایت، کاربرد ادوات نیمه‌هادی، پی‌ال‌سی‌ها و آی‌سی‌ها در درس‌های دوازدهم تا پانزدهم ارائه شده است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن