برای افزایش قدرت در بازی کالاف دیوتی،ارز سی پی چه تاثیری دارد؟

در بازی محبوب و پرطرفدار کالاف دیوتی (Call of Duty) موبایل، دست یافتن به « سی پی» اهمیت بسیار زی

توسط ATRINNEWS در 12 آبان 1400

در بازی محبوب و پرطرفدار کالاف دیوتی (Call of Duty) موبایل، دست یافتن به « سی پی» اهمیت بسیار زیادی دارد. دلیل این میزان از اهمیت این است که شما بوسیله سی پی می توانید جدا از ارتقا بخشیدن به همه تجهیزاتی که دارید ،حتی در برخی مواقع به مود های گوناگون بازی دست پیدا کنید و در این سبک رقابت ها هم شرکت کنید.

به همین علت است که بیشتر کاربران بازی کالاف دیوتی موبایل، در پی پیدا کردن راه هایی جهت به دست آوردن  سی پی (cp) هستند. در ادامه با ما باشید تا در مورد سی پی و دلایل اهمیت آن بیشتر توضیح دهیم.

بازی کالاف دیوتی یکی از جذاب ترین بازی های تفنگی اندروید

از میان همه مجموعه بازی های پرطرفدار و جذاب برای موبایل (اندروید) می توان به بازی کالاف دیوتی یا ندای وظیفه به عنوان یکی از بهترین ها اشاره کرد. این بازی مهیج به وسیله کمپانی Activision  و با همکاری TiMi تولید شده که به شکل رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. بازی کالاف دیوتی موبایل جدا از ویژگی هایی مانند گرافیک سه بعدی بی نظیر، جلوه های صوتی مهیج، سلاح ها و شخصیت های دوست داشتنی و امکانات شخصی سازی گوناگون، امکان مسابقه آنلاین و چت صوتی با کاربران گروه را نیز برای بازیکنان فراهم نموده است.

در این بازی جذاب و سرگرم کننده که جز بازی های چند نفره و آنلاین است با طیف وسیعی از کاربران سراسر دنیا به مبارزه و جنگ مشغول خواهید شد و در این بازی چندین ماموریت جذاب در چندین مود گوناگون از جمله پنج نفره، حالت زامبی وغیره برای شما آماده شده است! همه سلاح ها ، شخصیت ها و دیگر امکانات بازی کالاف دیوتی (نسخه­ی اندروید)در این بازی قابلیت ارتقا دادن را دارند وشما باید به وسیله سی پی ها این موارد را انجام دهید. پس اگر سی پی نداشته باشید نخواهید توانست که در بازی پیشرفت کنید و با دیگران یک رقابت جذاب داشته باشید.

سی پی چیست؟

سی پی همان پول رسمی است که در بازی کالاف دیوتی موبایل وجود دارد و با بهره بردن از آن می توان از امکانات زیادی برخوردار شد. شما با بهره بردن از «سی پی» خواهید توانست بتل پسِ بازی کالاف دیوتی را تهیه نموده تا در هر فصل از بازی، گان و اسکین های اپیک و ویژه را هدیه بگیرید، همینطور باید گفت که با بهره بردن از سی پی می توانید گردونه هایی که بازی هر هفته عرضه می کند را تست کنید تا شاید شما هم مانند بسیاری از کاربران دیگر بهترین اسکین ها و گان های لجندری را به دست بیاورید. این مورد را هم باید بگوییم؛ که دست یافتن به سی پی سبب با ارزش تر شدن اکانت بازی شما خواهد شد و اگر به هر دلیلی می خواستید اکانت خود را بفروشید با قیمت چند برابر بالاتر، نسبت به حالت عادی آن را خواهید فروخت.

اما سوال اینجاست که چطور می توان در بازی کالاف دیوتی با استفاده از سی پی پیشرفت نمود؟

چرا در این بازی سی پی اهمیت زیادی دارد؟

با دست یافتن به سی پی، شما خواهید توانست که اکانت خود را به حالت پرمیوم و پرمیوم پلاس در بیاورید (برای این منظور به بخش بتل پس بروید)،به آیتم های جذاب دست پیدا کنید و از همه امکانات خوب بازی بهره ببرید. خرید سی پی از زوایای دیگری هم اهمیت دارد که در پایین به آنها اشاره خواهیم کرد:

می توانید با داشتن سی پی خریدبتل پس هر سیزن را انجام دهید.

به وسیله سی پی می توانید از راه استریم کسب درآمد کنید.

اکانت شما ارزش بیشتری خواهد گرفت.

به اسکین های خاص و زیبا دسترسی پیدا می کنید.

 

گان های اپیک و خاص را می توانید به دست بیاورید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن