می خواهند (همه گیر سوخت) طلاق ؟ در نظر گرفتن این نکات را برای اولین بار

پرورش روابط قابل توجهی می تواند چالش برانگیز. اما این اضافه فشار منفی تاثیرات خارجی مانند COVID-19 و حوادث اخیر در اطراف نژادی و بی عدالتی می توانید در معرض ازدواج است.

زمان آشفته شده اند شناخته شده برای افزایش نرخ طلاق و breakups.

در برخورد با چنین شرایطی می تواند به سرعت پرتاب ما به “استرس حالت” که در آن ما از مبارزه یا پرواز بخشی از مغز ما. این فعال شیمیایی که بدن فکر می کند آن را مورد حمله قرار گرفت.

متاسفانه این موضع دفاعی می تواند ما را وادار به واکنش ضعیف با کلید روابط است. ما ممکن است احساس آشفته و تهاجمی جلوگیری از جنگ و یا ما به سادگی ممکن است تعطیل. هیچ یک از این کشورها منجر به حمایت از سالم معناداری نشان داد.

اگر شما پیدا کردن که شما در زمان کوک کردن, بررسی کردن, و یا به سادگی از دست زدن به چیزهای خوب با شریک زندگی خود را در اینجا پنج توصیه برای پیدا کردن عاطفی پهنای باند برای ایجاد یک آشتی جویانه فضا با هم.

بررسی خود را با احساسات

کلیدی برای مدیریت احساسات است که برای آگاهی از آنها برای اولین بار. بسیاری از ما راه می رفت دور از اختلاف آرزوی ما تا به حال به کار گرفته همه چیز متفاوت است.

آیا شما تا به حال به خودتان پیدا کنید میپرسند: “چگونه است که حتی فرار من لب؟” این یک شاخص است که شما به رسمیت نمی شناسد احساسات قبل از آن قابل کنترل.

شروع به چک کردن در با خودتان دو تا سه بار در روز و شناسایی احساسات شما احساس. به عنوان شما تیز آگاهی خود را در اطراف شما شروع به شناسایی احساسات در افزایش طول شرایط تنش و تصمیم می گیرید آنچه شما می خواهید برای انجام با آن را قبل از آسیب انجام شده است.

مدیریت احساسات فعالانه

هنگامی که شما شروع به در حال توسعه بیشتر عاطفی آگاهی قبل از آن می شود به دور از شما, شما همچنین می توانید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید به آن را مدیریت کند.

آیا شما نیاز به یک نفس و یا یک فاصله در طول زمان حاضر به جای خاموش کردن و یا spouting ؟ تصمیم می گیرید چگونه شما می خواهید برای تنظیم احساسات خود را پس از این نمی توانید در این راه از دست زدن به این وضعیت مناسب است.

و به یاد داشته باشید هنگامی که شما در رسیدن به یک بسته به پایین و یا نقطه جوش آن طول می کشد تا مغز و بدن به حل و فصل کردن و بازگشت به وضعیت آرام. در نظر گرفتن اعلام نیاز به یک استراحت از یک انتقادی مکالمه هنگامی که این اتفاق می افتد و از آنها بخواهید اگر شما می توانید دوباره این بعد در روز.

اجازه دهید شریک زندگی خود را خود و احساسات خود را

آیا شما کسی که احساس می کند از جان گذشته هنگامی که یک مرد متاهل می شود بسیار احساسی چیست ؟ شما ممکن است گرفتن احساسات خود و یا احساس اضطراب و می خواهید آنها را آرام به طوری که شما احساس می کنید اشکالی ندارد.

در اینجا یک واقعیت: فقط به عنوان شما را به عنوان احساسات خود را به طوری که شریک زندگی خود را.

اگر شما به خودتان پیدا کنید گفتن چیزهایی مانند “شما نباید احساس کنند که راه” و یا “احساس غم” این بدان معنی است که شما در واقع به حداقل رساندن راه آنها احساس.

در نظر گرفتن اعتراف احساسات خود را به جای. “من که به شما احساس عصبانی در حال حاضر” و یا “شما به نظر می رسد مانند شما احساس تحریک شده.” این اجازه می دهد آنها را به احساس به رسمیت شناخته شده و در واقع کمک به آنها برای تنظیم عاطفی به طوری که آنها می توانید اقامت در گفتگو. آن را نیز نگه داشتن شما را از تلاش برای گرفتن احساسات خود و احساس تهی بعد.

مدیریت مکالمات مثبت

یادگیری برای مدیریت احساسات خود را و اجازه می دهد شریک زندگی خود را به مدیریت ایشان است کلیدی برای مدیریت مکالمات با هم.

همانطور که شما یاد بگیرند که به اذعان احساسات قبل از تبدیل شدن آنها به unmanageable, شما همچنین قادر خواهد بود برای باقی می ماند در “اجرایی” بخشی از مغز خود را (به جای مبارزه یا پرواز) که در آن شما بهترین خود را انجام دهید فکر کردن و تصمیم گیری است. این باعث می شود برای پربارتر گفتگو با شریک زندگی خود را به عنوان شما آدرس مسائل حیاتی است.

به یاد داشته باشید برای شناسایی چیزهایی که شما توافق می کنید قرار داده و این را از جلو به شما به عنوان شروع بحث خود را با هم. یادآوری ارزش های مشترک و منافع در ابتدا به مجموعه صحنه را برای “ما” به جای “شما علیه من سناریو”.

اذعان بد

اگر شما و شریک زندگی تان داده شد یک تصور نادرست است که روابط متعهد خواهد بود آسان و زندگی خواهد بود نور آن زمان به صورت یک واقعیت را بررسی کنید. وجود دارد و فراز تپه ها و دره ها.

نکته اینجا است که با توجه به فروپاشی به عنوان یک راه آسان از یک مشکل این است که اکثر اوقات تفکر معیوب. چالش ها همیشه با ما خواهد بود و در هر ازدواج است. آن است که آیا ما باید چالش های, اما زمانی که ما چگونه ما رسیدگی به این. این چیزی است که باعث تفاوت.

و در نهایت لطفا غفلت نکنید به یک حرفه ای مناسب برای کمک به شما را با رابطه معناداری اگر شما تعجب که چگونه همه چیز ممکن است بهتر باشد. هنگامی که به عنوان یک “last-ditch” تلاش برای تجاوز جنسی و روابط ما در حال حاضر متوجه است که زوج درمانی باید به عنوان پشتیبانی فعال برای حفظ چنین مهم اتحادیه در دلسرد شدن حتی.

Patti پنبه کار می کند با مدیران و صاحبان کسب و کار و شرکت های خود را به بالا بردن و حمایت رهبری در همه سطوح. رسیدن به او را در [email protected]

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>