سرسره بادی قصر بادی قلعه بادی سازه بادی

همانطور که گفته شد بدنه این قلعههای بادی در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر هستند، همچنین وسایل داغ با حرار

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

همانطور که گفته شد بدنه این قلعههای بادی در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر هستند، همچنین وسایل داغ با حرارت بالا نیز میتواند موجب آب شدن بدنه شود، همچنین قلعههای بادی دارای اوج تحمل وزن هستند که در صورت بیشتر بودن وزن ممکن است آسیب ببینند. از آنجا که این محصولات دارای بدنهای ضعیف در برابر اجسام تیز و برنده و نیز وسایل داغ و پر حرارت هستند ممکن است که آسیبهای جدی ببینند، از آنجا هم که بیشتر قلعههای بادی نیز به صورت یکپارچه و متصل به هم ساخته شدهاند، آسیب در یک نقطه از بدنه محصول باعث میشود تا کل قلعه بادی شما قابل راهاندازی و استفاده نباشد، اما با رعایت کردن نکات ایمنی و توصیههای انجام شده میتواند از بروز حوادث و آسیب دیدگیها جلوگیری کنید. محققان هشدار میدهند: حتی زمانی که این قلعه ها محکم در جای خود قرار می گیرند، احتمال وقوع یک حادثه ناشی از پرش وجود دارد که باعث میشود کودکی با استخوان شکسته، رگ به رگ شدن عضله یا ضربه مغزی به اورژانس اعزام شود.

Artic le was created ​by GSA Co​nt᠎ent Generato r DE᠎MO.

این سرسره ها سایز و ابعاد متفاوتی از متوسط تا بزرگ دارد که حتی نوجوانان نیز می توانند از آن استفاده کنند. از همان ابتدا کودکان سعی میکردند تا با استفاده از وسایل داخل خانه مانند بالشها، چادر و پارچه خانه و قلعههایی را برای خود ایجاد کنند که ممکن بود در آن جنگهایی رخ دهد و حتی به بازیهای دوستانه مانند مهمانی رفت و دید و بازدید کودکان از خانه یکدیگر رخ دهد، اما گاهی این خانههای ایجاد شده توسط کودکان ممکن بود با کمی ضربه و تکان خوردن خراب شوند و کودکان را آزرده خاطر کند، اما با پیدایش این قلعههای بادی،کودک بدون اینکه نگران خراب شدن قلعه و یا خانه بازی خود باشند و به راحتی بتوانند به انجام بازیهای مفرح و شاد مشغول شوند. به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو دختر خردسال در حادثه ترکیدن ناگهانی قلعه بادی در نزدیکی یکی از فروشگاههای روسیه در شهر « بارنائول » دچار جراحت شدید شدند. به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به هوا برخاستن ناگهانی دو قلعه بادی صحنهای وحشتناک در مقابل چشم گردشگران انگلیسی رقم زد.

Th᠎is was cre​ated with t he help of GSA​ C onte​nt G​enerat᠎or᠎ Dem ov​er​si on᠎!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به هوا برخاستن قلعه بادی، صحنهای وحشتناک را در یکی از پارکهای بازی کشور بلاروس رقم زد. صدای استرالیا- در پی به هوا بلند شدن یک قلعه بادی در تاسمانی، ۵ کودک دبستانی کشته و چهار کودک نیز به شدت مجروح شدند. بلی، همانطور که اشاره شد قلعههای بادی میتوانند در دماهای مختلف ( اما نه دماهای بسیار بالا مانند بخاریهای داغ و اجسام پرحرارت) میتوانند به خوبی مقاومت کنند، پس با خیال راحت میتوانید قلعههای بادی خود را در برابر نور خورشید نیز قرار دهید. کودکان با سنین متفاوت نبیاد در این فضا حضور داشته باشند و توصیه می شود قبل از ورود کفش ها و عینک کودکان را برداشته و از مهار شدن این قلعه ها در برابر وزش باد، مطمين شوید. اما مشکلاتی مانند آپارتمانی بودن منازل و کمبود فضا در خانه، فعالیتهای بدنی کودکان را محدود میکند. همانطور که گفته شد بدلیل متنوع بودن سرسره بادی شما می توانید مطابق سلیقه خود یا کودکتان این سرسره بادی را تهیه کنید.

به دلیل داشتن رنگ صورتی می توان این محصول را متناسب با روحیه کودکان دختر در نظر گرفت و برای این افراد خریداری کرد. قلعه بادی صورتی بست وی bestway 91050 از سری محصولات فانتزی است که با داشتن زیبایی های ظاهری و رنگ صورتی می تواند موجب ایجاد بهترین ترکیب از محصولات بادی شود که مورد علاقه کودکان می باشد. قلعه بادی کودک در مدل های دایره و مربع با رنگ بندی های شاد و بچه گانه تولید میشوند و برای کودکان بسیار جذاب و سرگرم کننده است . به همین دلیل در این مقاله نکاتی را بررسی میکنیم که در هنگام خرید قلعه بادی باید به آن توجه کنید. به همین دلیل یکی از چالشهای بزرگ خانوادهها، یافتن سرگرمی مناسبی است که هم در فضای خانه قابل اجرا باشد و هم انرژی و هیجان کودک را به درستی تخلیه کند. قلعههای بادی بزرگ برای مهد کودکها، ویلاها بزرگ و …

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن