رازهایی که والدینتان درباره جامپینگ بادی به شما نگفته اند

این تشک به واسطه برخورداری از طراحی فایبرتک یعنی طراحی لایه لایه در بخش های درونی خود ، به خوبی می تواند در ب

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این تشک به واسطه برخورداری از طراحی فایبرتک یعنی طراحی لایه لایه در بخش های درونی خود ، به خوبی می تواند در برابر فشار و ضربه های وارده مقاوم باشد و حالت ارتجاعی و فنری بسیار خوبی را نیز به قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی ببخشد . همانطور که از نام محصول مشخص است ، طراحی آن به مانند قلعه بادی است که از آن می توان به عنوان تشک جامپینگ برای پریدن و تحرک استفاده کرد . همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد ، ساختار قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی به صورت بادی بوده و نیاز است تا با باد زدن محفظه های محصول ، آن را راه اندازی کنید . تا از آسیب های احتمالی به محصول جلوگیری شود. این ارتفاع بهقدری زیاد است که هر فردی ریسک پریدن از آن را به جان نمیخرد. برخورد چنین اجسامی با بدنهی محصولات بادی ممکن است باعث سوراخ شدن یا پاره شدن آنها شود. وارد کردن فشار بیش از حد به محصولات بادی میتواند موجب پنجر شدن آنها و در نهایت غیر قابل استفاده شدنشان شود.  Th᠎is  data w as w ritt en  with GSA C​ontent G᠎ener at᠎or​ D emoversion !

تشکهای پرشی بادی نیز با ارگونومی قلعه بادی تولید شدهاند که از حفاظهای توری و بادی برای نگهداری کودک و همچنین نوزاد در درون آنها استفاده میشود. بست وی برای ساخت قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی از جنس pvc طرح چرم استفاده کرده است . جنس بدنه جامپینگ بادی و رینگ بوکس از پی وی سی درجه یک با طرح شیشه ای با رنگ آمیزی متنوع و ضخامت بالا ساخته شده که در برابر فشار ضربه و وزن کودکان بسیار مقاوم است . در برابر ضربه و فشار کاملا مقاوم است و به سادگی دچار پارگی و آسیب نخواهد شد. بجز تشک جامپینگ بادی یک قلعه و یک استخر توب مناسب برای بازی کردن کودکان است . از خصوصیات مهم جامپینگ پرش اینتکس میتوان به قیمت پایین ، حمل آسان ، نصب سریع در منازل و مهد کودک ها ، استفاده به عنوان استخر توپ و کلبه بازی، اشاره کرد . همچنین در صورت تمایل میتوانید از جامپینگ بادی به عنوان یک استخر توپ نیز استفاده کنید. چون با هر ضربه ای که کودک به سطح محصول می زند، فشار خارج از حدی به محصول وارد می شود. نرخ های درج شده در این لیست , شروع قیمت فروشندگان برای جامپینگ در بازار می باشد.آخرین بروز رسانی قیمت جامپینگ در تاریخ جمعه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت: ۲۰:۵۴ انجام شده است.

بانجی جامپینگ چگونه انجام میشود؟ بانجی جامپینگ یا به عبارتی سقوط آزاد، تفریحی پرهیجان و متفاوت است که علاقهمندان خاص خود را دارد. این ورزش اکنون علاوه بر تهران در شهر های کیش مشهد شیراز نیز قابل دسترسی است . قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی از محصولات بادی فروشگاه بزرگ تهران اینتکس می باشد که برای بازی ها و سرگرمی کودکان طراحی شده و یکی از محبوب ترین لوازم و محصولات بادی نزد کودکان می باشد . جامپینگ بادی اینتکس با کیفیت بالا و طراحی زیبا تولید میشود که برای کودکان جذاب و سرگرم کننده باشد . برای تداوم کیفیت جامپینگ اینتکس توصیه می شود آن ها را به طور کامل باد نکنید. جامپینگ بادی طرح قلعه اینتکس از 6 قسمت مجزا باد میشود که به شکل ظاهری جامپینگ کمک بسزایی میکند و از طرفی چنانچه قسمتی از بدنه سوراخ شود دیگر قسمت های بدنه به صورت ایستاده میماند . از نظر طراحی و ساختار بدنه معمولا انواع جامپینگ بادی به جامپینگ بادی قلعه و جامپینگ بادی استخری محدود شده که به دلیل داشتن طراحی و رنگ های زیبا مورد استقبال طرفداران خود قرار می گیرند. تمامی بخش های قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی به صورت بادی طراحی شده است که بایستی آن را پس از خرید راه اندازی کنید تا قابل استفاده شود . ᠎Th is  post h​as ​be en cre᠎ated by GSA Con tent G enerator DEMO !

با تا زدن از قسمت رو به روی دریچه هوا را به سمت دریچه ها هدایت کنید. کف آن بصورت فنری ساخته شده است و همچنین از انعطاف بالایی نیز برخوردار است تا موجب راحتی بیشتر کودک در طول مدت استفاده ار آن شود. بست وی همچنین در کنار تشک بادی محصول ، دور تا دور آن را با طراحی قلعه مانند حفاظ بندی کرده است تا در صورت پرت شدن و محرف شدن کودکان در هنگام پرش از تشک بیرون پرت نشده و با خوردن به محافظ های بادی کناری ایمنی بیشتری داشته باشند . تشک بادی جامپینگ با دو مارک شرکت بست وی و اینتکس intex و bestway تولید میشوند و هر دو محصول دارای کیفیت بالا و طراحی های زیبا هستند و از نظر اندازه در سایز های بزرگ و کوچک با اشکال متنوع ساخته میشوند . تولیدات تشک های جامپینگ بادی و تشک پرش خانگی کمجا و سبک با قابلیت جا به جایی آسان و جامپینگ های بزرگ سرسره دار و حفاظ دار ویژه پارک ها و مجموعه های ورزشی کودکان با کیفیت اصلی در شرکت اینتکس انجام میشود و از طریق نمایندگی ها در سراسر کشور های جهان به فروش میرسد . از همان ابتدا کودکان سعی میکردند تا با استفاده از وسایل داخل خانه مانند بالشها، چادر و پارچه خانهای را برای خود ایجاد کنند که ممکن بود در آن جنگهایی رخ دهد و حتی به بازیهای دوستانه مانند مهمانی رفت و دید و بازدید کودکان از خانه یکدیگر رخ دهد، اما گاهی این خانههای ایجاد شده توسط کودکان ممکن بود با کمی ضربه و تکان خوردن خراب شوند و کودکان را آزرده خاطر کند، اما با پیدایش این جامپینگ بادی،کودک بدون اینکه نگران خراب شدن قلعه و یا خانه بازی خود باشند و به راحتی بتوانند به انجام بازیهای مفرح و شاد مشغول شوند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن