نه شیک ایده‌ها روی شما مبل شنی

این دسته از مبل ها عموما در اتاق خواب ها برای نشستن یا حتی دراز کشیدن(بنا به قابلیتی که در تغییر فرم دارد در

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این دسته از مبل ها عموما در اتاق خواب ها برای نشستن یا حتی دراز کشیدن(بنا به قابلیتی که در تغییر فرم دارد در هر دو صورت کاربردی است) به مدت کوتاه تری قابل استفاده است و در ابعاد و رنگهای متفاوتی به فروش میرسند که از انواع و اقسام پارچه ها در تولید روکش آن استفاده میشود. اما همه ی بین بگ ها یکسان نیستند و در حالی که برخی از فروشنده ها بدون پر شدن مواد داخل بین بگ به فروش می رسانند. یونولیت از جنس گرانول و پلاستیک پی وی سی می باشد و همان ریزدانه های کوچکی است که در داخل فیبرها و لوازم خانگی و ساختمان سازی به کار می رود. ● یک مبل استاندارد قیمت فضایی نداشته و متناسب با کیفیت دوخت، جنس رویه و آستر قیمت آن مقطوع و مناسب است. همچنین لازم به ذکر است که گفته شود بعضی از مدلهای مبل شنی دارای آستر نمیباشند. در حقیقت روز به روز، مدلهای جدیدتری از مبلمان ساخته و روانه بازار میشوند که از جدیدترین آنها میتوان به مبل شنی و مبل توگو اشاره نمود. مبل شنی طرح های بسیار زیادی دارند که برای استفاده در منزل و محل کار و ویلاهای شخصی جهت رفع خستگی و تماشای تلویزیون بهترین گزینه میباشند از نظر راحتی قابل مقایسه با هیچ مبل دیگری نیستند و وزن و حجم آنها بسیار کوچک و سبک هستند از مبل های شنی در کلوپ های ورزشی استفاده های بسیاری میشود که مناسب کودک و بزرگسالان میباشد از این گونه محصولات برای بازی های کامپیوتری نیز استفاده میشوند . This  po st has be en cre at​ed  with GSA C​ontent Gener ator DEMO !

بین بگ یا مبل شنی یکی از مدل های مبل راحتي برای نشستن و یا استراحت های مقطعی در طول شبانه روز میباشد که در دو سایز یک نفره و دونفره ساخته میشوند که کاملا طبی و استاندارد میباشد نشیمن راحت و پشتی مناسب برای تکیه دادن و حالت پذیری بدنه مبل از خصوصیت های مهم این محصول به شمار میرود. در واقع مبل شنی از یک پوسته به شکل گلابی و یا به شکل مبلمان های پشتی دار و مربع و مستطیل یا دایره تشکیل میشود که در داخل پوسته از گرانول یا یونولیت خرد شده فومی استفاده میشود.با قرار گیری این مواد داخل مبل های شنی ، این مبل های حالت شکل پذیری به حالت خمیر گرفته و امکان این را دارند که در زمان نشستن قرد بر روی آن این تکه های گرانول یا یونولیت فضاهای خالی اطراف را بگیرند و کل قسمت های بدن که در ارتباط با مبل هستن را ساپورت کنند . ولی مبل شني همانطور که در بالا ذکر کردیم دارای مواد داخلی فومی هستند. مبل شنی طرح شش پر تنوع بسیار بسیار بالا کیفیت بسیار عالی و تضمین شده ارسال به سراسر کشور امکان خرید حضوری در دفتر رسمی ( سعید اینتکس) جنس رویه مخمل مازراتی ، چرم ، پارچه خزدار تنوع رنگ بالا متریال داخلی یونولیت ، الیاف ، ابر .

همچنین جنس این پارچه به گونهای است که از عرق کردن افراد جلوگیری میکند. در واقع هر چه قدر که رویه مبل شنی جذابتر بوده و جنس آن نیز، با کیفیتتر باشد، میتواند نگاه مخاطبان را بیشتر به خود جذب کند. در واقع این نوع مبل از نوعی فرورفتگیها و شکافها تشکیل شده است به طوریکه افراد با نشستن روی آن، احساس کاملا راحتی به آنها دست میدهد. بنابراین این نوع مبل به دلیل دارا بودن محتوای شنی، به مبل شنی نیز معروف شده است. اصل تولید مبل های شنی به کشور ایتالیا باز می گردد، این نوع مبل ها به دلیل وجود گرانول و یونولیت بسیار نرم و راحت و منعطف می باشند و به هر شکلی که روی آن بنشینید دقیقا فرم بدن شما را پر خواهد کرد. در اصل با قرار گرفتن فرد بر روی این مبل حس آرامش و راحتی توام با شادی به شخص القا شده و گاها نام این مبل به مبل های شادی هم تبدیل میگردد . تا حد ممکن مراقب باشد که در تماس با اجسام تیز و برنده قرار نگیرد و به کوچولوهای بامزه خود بسپارید تا از فاصله زیاد و با شدت روی مبل شنی نپرند. پس به راحتی از مبل شنی بزرگسال خود استفاده کنید و نگران آسیب دیدن آن نباشید .

در صورتی که قصد خرید یک بین بگ زیبا و باکیفیت را دارید از محصولات موجود در سایت خانه شما دیدن کرده و پس از انتخاب مبل مورد نظر، خرید خود را ثبت کنید. آیا مبلی نیاز دارید که در هنگام آمدن از کار و فعالیت و یک روز پر مشغله بتوانید روی ان خستگی خود را به در کنید ؟ ● طرح و رنگ: شاید فکر کنید این گزینه چندان هم اهمیت ندارد اما اگر مبلی بخرید که با رنگ دکوراسیون شما تضاد داشته باشد آنوقت متوجه اهمیت موضوع میشوید. ● بد نیست مبلی را انتخاب کنید که جایی برای قرار دادن بطری آب یا لیوان داشته باشد. با قرار دادن آن در گوشه دنج خانه لحظات شیرین اوقات فراغت را به بهترین نحو بگذرانید . این مقاله به صورت جمع مبلهای شنی را مورد بررسی قرار داده است و نمیتوان در این محتوا قیمت دقیقی را ارائه کرد اما برای استعلام قیمت میتوانید به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران رفته و در دسته بندی مبل شنی مدل های مختلف به همراه قیمت های به روز شده و توضیحات جامع را بخوانید و بهترین مرجع برای قیمت مبل شنی به حساب می آید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن