مزایای تمرینات دستگاه ems

مواردی که به عنوان مزایای تمرینات دستگاه ems بیان شد ، به صورت کاملاً کلی بوده که البته هر یک از آنها فواید بی

توسط مدیر سایت در 25 تیر 1402

مواردی که به عنوان مزایای تمرینات دستگاه ems بیان شد ، به صورت کاملاً کلی بوده که البته هر یک از آنها فواید بیشمار دیگری را به دنبال خواهد داشت.

جهت خرید دستگاه ems تماس بگیرید.

ورزش منظم فقط ماهیچه های تند انقباض شما را تحریک می کند، به این معنی که هرگز آنقدر که می خواهید از تمرینات خود دریافت نمی کنید. 3- انجام حرکاتدستگاه ems در باشگاه ورزشی بانوان در سعادت آباد معمولا تحت نظر مربی بوده و آن ها با توجه به نیاز بدن افراد حرکات مناسب را برنامه ریزی و پیاده سازی خواهند کرد که تا حد زیادی از آسیب رسیدن به بدن افراد جلوگیری خواهد شد. افرادی که به دنبال کاهش سایز و لاغری با روش ایکس بادی هستند ، میتوانند با دو دسته تمرینات کلی به این مهم دست یابند ؛ تمرینات قدرتی و تمرینات هوازی. شاید لاغری با ایکس بادی سریعتر از سایر تمرینات ورزشی اتفاق بیفتد. اینها دلایلی هستند که بسیاری از افراد امروزه به دستگاه ems روی آوردهاند.آنها اعتقاد دارند که این دستگاهها روشی آسان و ایمن و برای رشد سریعتر عضلات و افزایش قدرت آنها و همچنین بهبود ریکاوری بعد از تمرین میباشد.شما نیز شاید بخواهید به این موضوع ایمان بیاورید اما ممکن است هنوز شک داشته باشید.از طرف دیگر کل این روش بسیار علمی به نظر میرسد و میتوان دید که بسیاری از ورزشکاران حرفهای از این دستگاهها استفاده میکنند.

دستگاه ems کالریسوزی بالا: افرادی که به دنبال کاهش سایز و لاغری هستند عموماً اگر تاثیر ورزش را بر روی بدن خود در زمان کوتاه ببینند، انگیزه بالاتری جهت تلاش پیدا میکنند. بر خلاف تبلیغات وسیعی که در زمینه این روش در جریان است، این وسیله نمی تواند جایگزین ورزش باشد اما قادر است در کنار ورزش فواید زیادی را بهمراه داشته باشد. امروزه روشهای ورزشی زیادی ابداع شده که هر یک طرفداران خاص خود را دارد ، از جمله آنها میتوان به کراس فیت و تی آر ایکس اشاره کرد. در طی تمرینات قدرتی متابولیسم بدن افزایش یافته که در صورتی که این تمرینات با پوشیدن جلیقه دستگاه ems انجام گیرد ، افزایش متابولیسم تا ۴۸ ساعت پس از خاتمه ورزش ادامه مییابد. تمرینات هوازی موجب افزایش گردش خون و افزایش چربیسوزی میشود. همچنین به افزایش میزان گردش خون در بدن کمک زیادی میکند. نکته قابل توجه آن است که این تاثیر در مدت زمان کوتاهی خود را نشان داده ، از این رو به افرادی که نمیتوانند زمان زیادی را در هفته صرف ورزش کنند ، و در عین حال صبر کافی برای دیدن ماحصل تلاشهای خود در مدت زمان طولانیتر را ندارند ، تجربه ورزشدستگاه ems توصیه میگردد .

نرم افزار دستگاه یک مربی مجازی دارد که حرکت های مختلف را به شما نشان میدهد. هر گروه عضلانی به عنوان یک کانال انتقال در واحد کنترل نشان داده میشود، که امکان تغییر شدت جریان در آنها وجود دارد. این لباس که به لباس ایکس بادی معروف است، دارای الکترودها و کابلهایی میباشد که پالسهای الکترونیکی را به بدن انتقال میدهند. از آنجایی که طی تمریناتدستگاه ems ، چندین عضله به طور همزمان درگیر میشوند ، فشار روی مفاصل کم شده و در حقیقت عمده تمرکز نیرویی که فرد بدنساز وارد میکند، بر روی عضلات است ، این مسئله باعث میشود که ورزشکار با صرف یک انرژی واحد ، تاثیر چند برابری را بر روی عضلات خود تجربه کند . تمرینات ورزشی با کمک جریان های الکتریکی EMS یا Electric Muscle Stimulation چیست ؟ در طول تمرین (EMS) 92٪ ازعضلات به طور همزمان با هر انقباض فعال می شوند. به وسیله تمرین با تکنولوژی SBody’s EMS شما می توانید نتایج یک تمرین 90 دقیقه ای را تنها در 20 دقیقه به دست آورید! بله، شما می توانید حداکثر موفقیت را با این روش به دست آورید که این امر در چنین زمان کوتاهی در روش سنتی امکان پذیر نیست، زیرا در تمرین با ایکس بادی بسیاری از گروه های عضلانی به طور هم زمان مورد استفاده قرار می گیرند و فشار روی مفاصل کاملا از بین می رود و رشد عضلات سریع تر خواهد بود. ​
کمربند تونینگ Abs 8 از Slendertone با نمایشگر رو به بالا، ۱۰ برنامه متفاوت برای لرزش و ۱۰۰ سطح شدت برای انتخاب طراحی شده است تا رنگی راحت و قدرتمند ارائه دهد. نحوه کاهش وزن با دستگاه ایکس بادی مثل سایر ورزشها به تمرین و مداومت نیاز دارد. ایکس بادی چگونه ورزشی است ؟ علاوه بر این، ای ام اس برند بیست اندبیوتی نیازی به انجام حرکات ورزشی که در حین تمرین ندارد . بایستی این نوید را به شما بدهیم که این پالسها تنها عضلات اسکلتی رشتههای بدن را فعال میکند و بر روی اعضایی همچون قلب هیچگونه تاثیری ندارد. ارسال پالس از طریق جلیقه دستگاه ems باعث میشود که عضلات بدن که به هنگام ورزشهای معمولی تنها ۴۰ درصد درگیر میشوند ، در طی انجام ایکس بادی بیش از ۹۰ درصد تحت تاثیر قرار گرفته ؛ همین مسئله باعث میگردد که انجام این ورزش در تنها ۲ تا ۳ جلسه ۲۰ دقیقه ای در هفته ، نتیجهای معادل ۶ تا ۹ ساعت ورزش معمولی را به همراه داشته باشد .



منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن