کاناپه بادی مرور شد: از اشتباهات دیگر چه چیزی می‌توان آموزش داد

مقوله خرید کاناپه های بادی از فروشگاه های معتبر مشکلی است که بسیاری از خریداران با آن دست و پنجه نرم می کنند

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مقوله خرید کاناپه های بادی از فروشگاه های معتبر مشکلی است که بسیاری از خریداران با آن دست و پنجه نرم می کنند زیرا به طور کلی محصولات بادی از جمله محصولات وارداتی محسوب می شوند و این امر باعث شده است تا بسیاری از فروشگاه ها روی به عرضه محصولات بی کیفیت بیاورند . بخش بالایی این کاناپه با آزمایش های انجام شده در تهران اینتکس از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است و تحت فشار های بیش از حد اعلام شده توسط کارخانه نیز مقاوت می کند، به علاوه در برابر ضربه و حمل و نقل نیز کمترین آسیب ممکن به آن وارد می شود. بدنه و فریم مبل شما باید آهنین و بسیار محکم باشد تا طول عمری بیشتر و کاربردیتری داشته باشد و کاناپه بادی با جنس چوبهایی مثل کاج و بدون ترکیب با فلزات مقاومت بالایی دارد. دریچه های باد کاناپه بادی از بهترین نوع دریچه باد ساخته شده که از طول عمر بالایی برخوردار است و به سادگی باد کم نمیکند . اولین بخش از این مقاله قسمت رویه این محصول است که بخش نشیمنگاه این محصول دارای یک رویه فرو رفته بوده و اگر با دقت به این بخش ها نگاه کنید متوجه خواهید شد که این بخش ها با تعداد مشابه و همین طور با فواصل و اندازه های یکسان بر روی این محصول به بهترین شکل ممکن طراحی و تولید شده اند. ᠎This art​icle w as gener ated by GSA  C onte᠎nt ᠎Ge​nera tor DEMO!

در اولین بخش از این مقاله تصمیم بر این داریم تا در مورد ویژگی ها ساختاری و همین طرو نوع شکل گیری این محصول با شما صحبت کنیم. شایان ذکر است که تمامی موارد تعمیر و رفع نقص محصولات بادی و کاناپه های بادی تخت شو و به طور خلاصه تمامی محصولات ارائه شده توسط کارشناسان کارآزموده صورت می گیرد و از این بابت با خیالی راحت در واقع می توانید کار را به کاردان بسپارید و با خیالی راحت محصول را پس از تعمییر تحویل بگیرید . در همین راستا و در جهت رفع دغدغه خریداران عزیز فروشگاه تهران اینتکس ضمانت اورجینال بودن و تست هفتاد و دو ساعته را برای تمامی محصولات بادی ارائه شده قرار داده است که در این صورت به هنگام خرید و تست و رویت هر گونه مشکل و نقص می توانید با پشتیبانی نمایندگی اینتکس ایران در تهران تماس گرفته و اقدام به رفع مشکل به صورت رایگان کنید . در واقع باید به این نکته دقت کنید که این محصول دارای یک سری مزایا در بخش های گفته شده می باشد که سبب شده تا بتوانید بدون نگرانی از این محصول آن را انتخاب کنید. از مزایای کاناپه بادی میتوان به حجم کوچک و وزن سبک , حمل راحت ، قابلیت شستشو , پر و خالی شدن توسط انواع پمپ برقی اینتکس و پمپ دستی شرکت اینتکس و شرکت بست وی ، داشتن جا لیوانی و بطری در کنار دسته کاناپه مبل ، استفاده بهترین مواد پی وی سی در بدنه کاناپه , تحمل وزن 100 و 200 کیلو گرم ، طراحی زیبا و طول عمر بالا ، نشیمن و پشتی بلند راحت ، تبدیل شدن به تخت خواب بادی دو نفره و یک نفره , طبی بودن کاناپه ، ست شدن کاناپه بادی یک نفره با دو نفره ، تولید شده با استاندارد های اروپایی , تست سلامت کاناپه به مدت 4 روز در کارخانه تخت نظارت کارشناسان آمریکایی , و بسیاری دیگر از این مزایا که در هنگام استفاده به آن پی خواهید برد .

کاناپه های بادی اغلب دارای ساک حمل می باشند و در حالتی که خالی از باد هستند فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و این امر باعث می شود که به هنگامی که استفاده از آن نمی کنید بتوانید آن را جمع کنید و درون کمد و یا محل مخصوص خود قرار دهید که از این رو می تواند بهترین گزینه برای استفاه در محیط های خانگی با فضای کم می باشد . همچنین باید از پرش و جامپینگ کردن بر روی آن خودداری کرد. بخش زیرین این محصول به صورت طرح چرم و با رنگ مشکی نمایان است که می توانید با باز کردن ان به سادگی از این کاناپه به عنوان تخت بادی هم استفاده کنید. در همین راستا شاید یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود تا شما در هنگام خرید یک محصول را انتخاب کنید همین بخش ظاهری و نوع طراحی صورت گرفته در آن محصول باشد. یکی از فاکتورهایی که در هنگام خرید محصولات بادی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید علاوه بر انتخاب فروشگاه معتبر ، تاریخ تولید محصولات می باشد زیرا این محصولات دارای تاریخ انقضای تولید می باشند و هر چه سال تولید آن ها نزدیک تر به زمان حال حاضر باشد به طبع جنس با کیفیت تری را خریداری کرده اید .

قطعا هزینه خرید کاناپه بادی و تخت بادی به صورت مجزا بسیار گران تر از خرید کاناپه بادی تخت شو خواهد بود . هم چنین این فرو رفتگی چند مزیت مهم را برای این محصول به وجود آورده است که یکی از آن ها بحث عدم خستگی فرد پس از نشستن و قرار گیری بر روی این کاناپه بوده و بحث مهم بعدی بحث عدم تعریق فرد می باشد. تکیه گاهی که در قسمت دست ها از شیب خفیف برخوردار بوده تا دست ها به راحتی بر روی آن قرار بگیرند. کاناپه بادی تاج دار در شرکت اینتایم تولید شده و با طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد این کاناپه را در پرفروش ترین ها قرار داده است . نمایندگی اینتکس و مرکز فروش انواع لوازم بادی و غیر بادی اینتکس این افتخار را دارد که تمامی محصولات را با کمترین قیمت و با کیفیت اصلی اینتکس در سراسر کشور به صورت عمده و جزئی به فروش میرساند . بدنه کاناپه بادی تخت خواب شو قابلیت سوراخ شدن را با اشیائ تیز و برنده را دارد اما به راحتی قابلیت پنچرگیری را به وسیله چسب تعمیرات اینتکس را دارد .

آخرین مطالب