هفت نکته برای رشد استخر ایزی ست شما

در این قسمت به بررسی کامل قسمت های مختلف خانه جنیفرلوپز میپردازیم . استفاده از برزنت در بدنه این استخرها باعث

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در این قسمت به بررسی کامل قسمت های مختلف خانه جنیفرلوپز میپردازیم . استفاده از برزنت در بدنه این استخرها باعث مقاومت و دوام بالای آنها در برابر فشار و همچنین ایجاد خاصیت ضد آب و سایر قابلیتهای ویژه در آنها شده است. هر چند که از بیرون دارای جنس برزنت بادوام هستند اما چنانچه در کف آنها وسیله تیز یا داغ باشد؛ احتمال آسیب وجود دارد. استخر ایزی ست یکی از منحصر به فرد ترین استخر های پیش ساخته خانوادگی از محصولات اینتکس محسوب میگردد . هم چنین باید عنوان کنیم که این استخر از نظر جنس و کیفیت بدنه نیز توانسته یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین محصولات تولید شرکت اینتکس باشد زیرا از نوع بدنه برزنتی تولید شده و با ضخامت مناسبی که دارد شما با خیالی آسوده می توانید دست به خرید و انتخاب این محصول بزنید. استخر های ایزی ست نوع دیگری از سری استخر های اینتکس است که لبه آنها به صورت بادی و بدنه آنها به شکل برزنتی و داخل انها با طرح کاشی و سرامیک است که قابلیت نصب آبگرمکن و پمپ تصفیه را دارد . نمایندگی اینتکس بادی استور این استخر ایزی ست اینتکس را با ارزان ترین قیمت عرضه کرده است که می توانید آن را خریداری نمایید و درب منزل تحویل بگیرید .

​This a᠎rt᠎icle was generated by G SA Con᠎te nt Gen er᠎ator  Dem over si​on.

این محصول با توجه به ابعادی که دارد قطعا گزینه ای مناسب به شمار می رود و شما این مزیت را در اختیار خواهید که به ساده ترین شکل ممکن این محصول را در هر زمان و مکان جمع آوری کرده و در فضا و محیط مورد نظر خود اقدام به راه اندازی و استفاده از این محصول نمایید. اگر سطح بگونه ای است که نمی توان آن را پاکسازی کرد، باید روی آن یک لایه ضخیم بکشید. برای باز کردن چین های بدنه استخر بادی می توانید برای راحتی و عدم تا خوردن مجدد آن ها از یک لایه آب نازک در کف حوضچه استفاده کنید. قسمت های عمده کارتن استخر بادی ایزی ست کامل بزرگ توسط رنگ های آبی و سفید تزئین شده اند. به همراه این استخر پیش ساخته ایزی ست یک عدد پمپ تصفیه فیلتری اینتکس نیز برای شما ارسال می شود که با قدرت پردازش 2006 لیتری در ساعت به خوبی می تواند آبی شفاف و تمیز را برای فضای داخلی استخر فراهم آورد . This post was c​reat ed ​by GSA C​onte​nt ᠎Generato r DE᠎MO!

این استخر برای استفاده چند نفر در همه فصول سال مناسب است و در عین حال نصب و استفاده آن بسیار آسان می باشد. استخر ایزی ست اینتکس کد 28130، به دلیل جمعوجور بودن و نصب و جمعآوری راحت، برای افرادی که در فضاهای کوچک زندگی میکنند و یا مسافرت میروند، مناسب است. بنا به میزان بودجه و تصمیم خریداران، برخی از استخرها دارای پمپ تصفیه آب با سایز کوچک و بعضی دیگر در اندازههای بزرگ تهیه میشوند. برای کاهش خطر، میتوانید از بدنههای محافظتی که از جنس فایبرگلاس هستند؛ استفاده کنید. لوستر ها و دیوارکوب هایی که در حمام استفاده شدهاند با طراحی خاصشان توجه همه را به خود جلب میکنند. اگر فردی به قصد سفر میخواهد استخر پیش ساخته بخرد؛ میتواند از انواع مسافرتی آنها که در ابعاد مناسب برای حمل و نقل آسان طراحی شدهاند؛ استفاده کند. همچنین این محصول می تواند با داشتن ابعاد بزرگ در باغ و ویلا مورد استفاده قرار گیرد و راحتی برای داشتن انواع تفریحات آبی را ایجاد کند. Artic​le has ᠎been g en er ated by G​SA Content Generat​or  DEMO᠎.

اما چند مورد در رابطه با انتخاب این مکان را باید رعایت کنید اولا که در آن اشیاء تیز و لبه های برنده وجود نداشته باشد و دوم سطحی است که کف استخر بادی کامل با آن تماس پیدا می کند. استخر ایزی ست جزو دسته بندی استخر پیش ساخته می باشد اما از ساختار بادی نیز پیروی می کند. استخر بادی بزرگ، به علت قطر 5.5 متری خود نیاز به فضای نسبتا بزرگی برای نصب دارد. استخر بادی ایزی ست قابلیت نصب پمپ تصفیه آب هم دارد، که به شما کمک میکند تا آب استخر خود را تمیز نگه دارید. حلقه دور استخر از باد پر می شود و بعد از آن فقط باید با شلنگ آب درون این استخر را پرکنید که با پر شدن استخر لبه بادی این محصول بالا می آید و استخر به راحتی آماده شنا می شود .این محصول intex دارای پمپ تصفیه به همراه خود می باشد که این پمپ توسط دو شلنگ به استخر متصل می شود .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن