جکوزی بادی اینتکس

با در نظر گرفتن توضیحات مختصر در بخش بالا ، حال شما می توانید خرید جکوزی بادی را از فروشگاه اینتکس ایران با آ

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

با در نظر گرفتن توضیحات مختصر در بخش بالا ، حال شما می توانید خرید جکوزی بادی را از فروشگاه اینتکس ایران با آگاهی کامل انجام دهید. دستگاههای بازی متنوع، امن و مدرن، شاید تمام چیزی باشند که از یک شهربازی خوب توقع داریم. هم چنین امکان تغییر دمای آب تا 40 درجه سانتی گراد نیز برای شما فراهم خواهد بود که دیگر مزیت خوب این محصول به شمار می رود. با در نظر گرفتن این توضیحات هم اکنون امکان ثبت سفارش و خرید جکوزی برای شما از طریق سایت فروشگاه سعید اینتکس کرج فراهم خواهد بود. فروشگاه سعید اینتکس وارد کننده محصولات بادی برندهای اینتکس ، بست وی و اینتایم و مرکز فروش محصولات بادی و تفریحی اصل از جمله استخر بادی، قایق بادی، استخر پیش ساخته، حلقه شنا بادی، تخت بادی، تشک بادی، تشک بادی روی آب، مبل بادی، چادر بازی کودک، جکوزی بادی، پمپ باد اینتکس و پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته با بیش از 18 سال سابقه در ایران می باشد. قیمت جکوزی بادی نسبت به سایر نوع های دیگر (سیمانی، بتنی و سرامیکی) که باید ساخته و راه اندازی شوند مناسب تر است و براحتی نیز قابل حمل و نقل و نصب و جمع آوری میباشند، پیشنهاد میکنیم در صورتی که نیاز به این نوع جکوزی های پیش ساخته دارید آن را از شرکت معتبر اینتکس و بست وی تهیه نمایید و به مارک های متفرقه در بازار توجهی نداشته باشید. This con​tent has be en do ne with the ᠎he​lp of G SA Con te​nt​ Generat or DE​MO.

در واقع جکوزی بادی اینتکس و همین طور جکوزی بادی بست وی را شما می توانید در تنوع ساختار مشاهده کرده و ظرفیت های متنوعی را هم از این محصولات ببینید. شما می توانید با در نظر گرفتن این موارد و همین طور نیاز خود بهترین محصول را انتخاب کرده و سفارش دهید. برای جلوگیری از انفجار جکوزی، یک فشارسنج هوشمند تعبیه شده است که به طور همزمان فشار داخل جکوزی را روی صفحه نمایش می­دهد. شش ورزشگاه تنیس در این مجموعه به صورت یک زنجیره به هم پیوند دارند. ورزشگاه مرکزی دارای گنجایش ۴٬۱۳۹ صندلی است که تا ۸٬۵۰۰ نفر نیز امکان افزایش دارد. دیگر استادیومهای مجموعه هر یک ۱٬۵۳۰ صندلی گنجایش دارند که تا سقف ۲٬۵۰۰ نفر نیز قابل افزایش است. از آغاز بهرهبرداری تا کنون، ۱۴ نفر مدیریت آن را بر عهده داشتهاند. این مجموعه که نگین سبز تهران لقب گرفتهاست، روزانه میزبان حدود ۱۰٬۰۰۰ نفر از اعضا است.

همچنین استفاده از جکوزی در مصرف آب حمام نیز صرفه جویی میکند. جکوزیهای بادی خانگی به راحتی در هر مکانی قابل نصب هستند و در عرض کمتر از نیم ساعت میتوانید آن را پر از آب کرده و مورد استفاده خود قرار دهید. برای این سایت محفوظ می باشد و کپی برداری فقط با ذکر منبع مورد قبول است . لازم به ذکر است که گرما باعث شل شدن عضلات می شود، اما قدرت عضله را کم نمی کند و باعث ناتوانی آن نمی شود، بلکه باعث کاهش احساس گرفتگی و کوفتگی می شود. شهربازی گاندو اولین شهربازی مسقف شیراز است اما دستگاههای آن به هیچ عنوان قدیمی نیست. از این رو کسانی که تمایل به صرف هزینه کم دارند می توانند این محصول را جایگزین ایجاد جکوزی های قدیمی کنند. با توجه به اینکه ساخت جکوزی در بسیاری از منازل به دلیل محدودیت فضا امکان پذیر نبوده و هزینههای بالایی دارد، به ناچار همه نگاه­ها به جکوزی بادی است. شرکت اینتکس که در ساخت تجهیزات بادی تجربه و شهرت فراوانی دارد، انواع جکوزیهای پیش ساخته بادی، جکوزی بادی تک نفره، دونفره و چند نفره را با کیفیت بالا به بازار عرضه میکند. جکوزیهای بادی اینتکس مانند سایر تجهیزات بادی این شرکت از جنس پی وی سی محکم و ضد آب ساخته میشوند.

از طرفی برای نصب جکوزی سرامیکی به بخاری و پمپ نیاز است و همچنین برای ساخت این جکوزی سرامیکی باید لوله کشی داخلی انجام شود. این مجموعه با گسترهٔ نزدیک به یک میلیون متر مربع، که بیش از نیمی از آن فضای سبز است و نیمی دیگر فضاهای گوناگون سرپوشیده و روباز ورزشی است، از مهمترین ورزشگاههای موجود در ایران و خاورمیانه و در دنیا کممانند است. با مساحتی حدوداً ۸٬۵۰۰ متر مربع در یک فضای زیبا و منحصر به فرد در مجموعهٔ فرهنگی ورزشی انقلاب واقع شده که از امکانات این مجموعه میتوان به استخر بزرگسالان روباز و استخر کودکان روباز به صورت مجزا وجود سونای خشک و بخار و جکوزی سرپوشیده و روباز یاد کرد همچنین وجود یک سالن بدنسازی مجهز (مرکز سلامت و تندرستی) زیر نظر مربیان مجرب با دانش فنی بالا، مرکز ماساژ آقایان با کادری حرفهای از دیگر امکانات مجموعه که آن را نسبت به بقیه استخرها منحصر به فرد نمودهاست. به جرات می توان گفت یکی از موثرترین راه ها برای رفع خستگی و گرفتگی عضلات بدن استفاده از جکوزی است که سبب احیا و تجدید قوای جسمی بدن می شود. از نظر قیمت نیز یک جکوزی بادی می تواند از حدود 15 میلیون تومان قیمت داشته و تا چهل یا حتی گاها پنجاه میلیون تومان این قیمت افزایش پیدا کند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن