گام‌های مستقیم برای استخر پیش ساخته از آرزوها

مدت زمان نصب و راه اندازی استخرهای فایبرگلاس در مقایسه با استخرها بتنی کمتر است به صورت تقریبی بین چهار تا هف

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مدت زمان نصب و راه اندازی استخرهای فایبرگلاس در مقایسه با استخرها بتنی کمتر است به صورت تقریبی بین چهار تا هفت روز کاری برای راه اندازی آنها زمان لازم است. با توجه به فضای رقابتی بین پیمانکاران، کمترین هزینه نصب استخرپیش ساخته با بهترین کیفیت، به شما پیشنهاد می شود. استخر فایبر گلاس در شکل ها و با کیفیت متریال متنوع و طراحی های خاص می تواند تولید شود و با وجود دارا بودن خواص مکانیکی منحصر بفرد از صرفه اقتصادی قابل توجهی نیز برخوردار است. برای انجام این کار، ممکن است آنها نیاز به استفاده از بیل مکانیکی و سایر ماشین آلات سنگین داشته باشند. گود برداری محل استخر یکی از مهمترین عملیاتهای پروژه ساخت استخر میباشد ، چرا که ادامه روند نصب صحیح و اصولی سایر اجزا و تاسیسات و ملزومات استخر به نحوه عملکرد گود برداری اولیه بستگی دارد . برای نصب استخرهای زیر زمین، نیاز به عملیات حفاری می باشد که هزینه حفاری و گودبرداری به سایر هزینه ها اضافه می گردد.

این نوع استخر بدون نیاز به کندن زمین، حفاری و همچنین هزینه بالای ساخت، میتواند بهترین جایگزین برای شروع کسب وکار شما باشد. استفاده از پمپ تصفیه آب برای استخرها با توجه به نوع استفاده و حجم استخر متفاوت است. نصب قرنیز استخر پیش ساخته : با توجه به شرایط آب و هوایی نصب قرنیز و استخر ممکن است چند روز تا دو هفته طول بکشد. نصب استاندارد ممکن است در عرض کمتر از یک هفته انجام شود. نصب استخر پیش ساخته با توجه به ابعاد، منطقه و شرایط پروژه حدود ۳ تا ۱۰ روز طول می کشد. بدون شک قابلیت جا به جایی استخر فایبرگلاس از دلایل اصلی محبوبیت و علاقمندی خریداران استخر پیش ساخته است و نصب آن به هیچ گونه آرماتوربندی، بتن ریزی،میلگرد، کاشی و سرامیک ندارند و شما با خرید استخر فایبرگلاس براحتی و در کمترین زمان ممکن صاحب یک استخر خواهید شد بدون اینکه دردسری در ساخت آن و زمان زیادی برای اجرای آن صرف کنید. همچنین این این مدل استخر دارای تنوع بسیار زیادی است که دست شما را در حین هنگام خرید کاملاً باز میگذارد. Da᠎ta has been cre​at ed ᠎wi th the  he᠎lp of GSA Conten᠎t Gene ra to r DE᠎MO!

به خاطر داشته باشید که هرچه طراحی و نقشه استخر شما پیچیده تر و خاص تر باشد، هزینه کل نیز بیشتر خواهد شد، اما این هزینه زیبایی و خاص بودن است که ارزش دارد. این استخرها بسیار سریع تر از استخرهای درجا قابل اجرا هستند. پس از خرید استخر پیش ساخته ، محل اجرا آماده می شود. آماده سازی محل پروژه با توجه به توکار و یا روکار بودن آن انجام می شود. استخر پیش ساخته , فروش استخر های پیش ساخته اینتکس برزنتی و فایبرگلاس با ابعاد مختلف و قیمت استخر پیش ساخته ارزان در نمایندگی فروش استخر پیش ساخته فریمی و intex در سایت استخر ایرتکس در ایران ، خرید استخر پیش ساخته bestway در فروشگاه اینترنتی استخر های پیش ساخته و آماده و پرتابل و انواع استخر پیش ساخته روکار برای ویلا و قابل حمل و استخر های متحرک با نصب سریع و آسان. استخر پیش ساخته نیز درست مانند هر محصول دیگری در انواع گوناگون و متفاوتی طراحی و تولید میشود. نصب و راهاندازی سریع این محصول و حمل و نقل آسان از بهترین دلایل استفاده این نوع استخر است.

را دارد که میتوان به عنوان استخر آموزش شنا نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد استفاده نمود . این استخرها از نظر جنس بدنه به انواع استخر پیش ساخته بتنی ، استخر پیش ساخته فایبرگلاس و استخر پیش ساخته فلزی دسته بندی می گردند. پیمانکار ساخت استخر میتواند از انواع دستگاه های حفاری و گود برداری و یا در مواقعی از نیروی انسانی جهت حفاری محل احداث استخر استفاده نماید . در ادامه به معرفی انواع استخرهای پيش ساخته پرداخته شده است. اما مزایای استخر پیش ساخته فایبرگلاس، در ادامه ذکر می شود. در ادامه با مزایا و معایب هر کدام از استخرها آشنا خواهیم شد. استخر بتنی ، از قوی ترین و با دوام ترین استخرهاست، اما همچنین گران ترین نیز هست. نصب استخرهای پیش ساخته بتنی هم در درون زمین و هم روی زمین امکان پذیر است. برای آب بندی این نوع استخرها می توان از تایل های آب بند استفاده کرد و یا اینکه پس از نصب استخر پیش ساخته با استفاده از مواد آب بند، آن را ضد آب کرد. و این دستاورد، ثمره اعتماد شما عزیزان است، این نوع استخر آماده، از مزایای منحصر به فردی برخوردار است و دارای تجهیزات کامل می باشد. چهارشنبه 98/4/12، تهران , (اخبار رسمی): با ساخت یک استخر پیش ساخته در منزل یا ویلای شخصی خود در ابعاد و اندازه های مختلف، میتوان از کلیه مزایا و امتیازات این استخر برخوردار شد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن